Kame Skrevet 19. februar 2006 #821 Del Skrevet 19. februar 2006 Da er du flink, Vampyra! Jeg sitter her og er kjempetørst. Burde selvsagt drikke vann, men det frister mer med Cola Light. I dag har jeg stort sett "tømt" huset for snop, sånn at jeg kan starte på ny frisk i morgen. Haha, jeg er vel teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 19. februar 2006 #822 Del Skrevet 19. februar 2006 Det er iallefall ingen kalorier i i cola light da, så sånn sett kan du drikke så mye du orker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 19. februar 2006 #823 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg snikveide meg i dag. Vekten viste samme som sist uke, eller..da var den 63,4..nå er den 63,2. Æsj. Må virkelig melde meg inn i vektklubb.no snart, slik jeg får vite hvor mye jeg kan spise eller ikke. Jeg drakk en hel flaske rødvin i går Hjelp. Men ikke noe potetgull, eller snoperier. Men i dag blir det litt verre. Skal lage brownies og vafler. Så jeg får holde meg i nakkeskinnet. Har dere hatt en fin helg, jenter? Håper det Endret 19. februar 2006 av Lanalia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #824 Del Skrevet 19. februar 2006 Nå har jeg vært skikkelig flink, og i følge vektklubb har jeg forbrent 510 kcal Og jeg som sliter nok med å få i meg 1300 kcal om dagen fra før.. Nå holder jeg på å lage middag, så jeg slenger i alt som kan være til hjelp for å heve kaloriinntaket litt, uten å være usunt Jeg fikk plukke meg ut nye fine treningsklær i går med typen, så det var litt motivasjon Og nå er han på kiosken og jeg vedder på at han kommer med noe snacks som jeg ikke greier å holde fingrene unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 19. februar 2006 #825 Del Skrevet 19. februar 2006 Så flink du er, Aylana Du klarer deg nok bedre enn meg skal du se! Å litt snacks er lov må du huske på! Man skal kose seg også. Håper du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 19. februar 2006 #826 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har spist som en gris hele helga, og dropper veiing i morra. Dvs. jeg går nok på vekta, gremmes veldig, og lover bot og bedring. *erfaren* ← Slenger meg på denne, jeg. Har kost meg aaaltfor mye i helga, særlig i går kveld. Æsj, det gikk jo så bra helt fram til fredag. Helgene ødelegger alt. Tidligere i dag vurderte jeg faktisk å gi opp hele greia, men får ny motivasjon av å komme inn hit og "møte" dere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #827 Del Skrevet 19. februar 2006 *Innom og sprer litt inspirasjons-vibber* Dere er så flinke, så! Det er jo lov å kose seg litt i helga, men vi må selvsagt prøve å begrense det... Men jeg håper ikke alle dropper veiedag imorgen? til alle som vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #828 Del Skrevet 19. februar 2006 Så flink du er, Aylana Du klarer deg nok bedre enn meg skal du se! Å litt snacks er lov må du huske på! Man skal kose seg også. Håper du har det bra? ← Er det noen som kan å kose seg så er det meg Gikk jo ned 16 kg ved å spise på Peppes Pizza hver lørdag og MacDonalds hver søndag, men hvor sunt det var i lengden kan jo diskuteres Nå spiser jeg ihvertfall for lite, sliter med å komme opp i 1300 kcal som jeg har fått tildelt på vektklubb, føler at jeg trykker inn i hodet hele tiden.. Ja, jeg har det strålende jeg Hva med deg? Så flink som du er til å trene så kommer du til å gå ned på null komma niks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 19. februar 2006 #829 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg hater helger, spesielt søndager. Jeg har spist ALTFOR mye. Godteri, chips osv. Vi utsatte liksågodt godteridagen vår til i dag, og det var ikke så lurt. Dagen derpå blir jeg alltid så sugen på noe godt. Lørdager og søndager generelt er vanskelige. Jeg takler best den sunne livsstilen i ukedagene! Får se om jeg går på vekta i morra... Trene skal jeg iallfall! Der føler jeg iallfall at jeg er på god vei til å komme inn i en fin rytme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #830 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes det er et tankekors at det er så mange her som sliter med å få i seg nok kcal per dag. Er det fordi kroppen deres er vant til for lite mat, og går på sparebluss, er forbrenningen for lav sånn at kroppen sparer på alt den får av energi? Mange er jo faktisk ikke så veldig tykke på noen måte heller da, for eksempel ned fra 60 til 55 kg, er dere sikker på at kroppene deres vil være med på det da? Ikke ta dette som kritikk eller noe, jeg bare tenker høyt, for jeg hadde faktisk ikke hørt om dette fenomenet før, da jeg har inntrykk av at de aller fleste som slanker seg faktisk er litt småtykke som meg og sliter med å begrense matinntaket og ikke putte alt man kommer over av snop i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #831 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg kan jo svare for meg selv da, siden jeg er en av dem som ikke får i meg nok kalorier i løpet av en dag. Jeg var sånn som spiste noe godt hele tiden, og ikke greide å begrense meg når det kom til sjokolade og kaker osv.. Men nå har jeg slanka meg en god stund, et halvt år faktisk, og jeg har gått ned 18 kg.. Men jeg har ikke telt kalorier, jeg har bare redusert litt på mengden mat og kutta ut godsaker annet enn i helgene.. Men nå som jeg ble medlem i vektklubb så så jeg at det jeg spiste var altfor lite, og det er sikkert derfor jeg ikke har gått ned mer enn 3 kg de siste 3 månedene, selv om jeg ikke har spist på Peppes Pizza og MacDonalds hver helg.. Rett og slett fordi kroppen har fått i seg for lite, og det ble jeg først obs på for et par dager siden.. Så nå har iallefall jeg svart for meg, så har sikkert andre andre forklaringer.. Så jeg må lære meg å spise mer, for å komme over vektplatået jeg har slitt med ei stund nå.. Jeg skjønner jo at noen reagerer, og det har jeg jo selv gjort nå og, ved å melde meg inn i vektklubb for i det heletatt å kunne spise det jeg må, for jeg trodde jeg spiste akkurat passe, det gjorde jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #832 Del Skrevet 19. februar 2006 Aylana: 18 kg ned er jo helt utrolig bra, og sånne vektplatåer er visst veldig vanlig, sikkert av denne grunnen ja. Du vet ihvertfall at du klarer å slanke deg, noe jeg sliter med- jeg tror egentlig ikke helt på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 19. februar 2006 #833 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg kan jo svare for meg selv da, siden jeg er en av dem som ikke får i meg nok kalorier i løpet av en dag. Jeg var sånn som spiste noe godt hele tiden, og ikke greide å begrense meg når det kom til sjokolade og kaker osv.. Men nå har jeg slanka meg en god stund, et halvt år faktisk, og jeg har gått ned 18 kg.. Men jeg har ikke telt kalorier, jeg har bare redusert litt på mengden mat og kutta ut godsaker annet enn i helgene.. Men nå som jeg ble medlem i vektklubb så så jeg at det jeg spiste var altfor lite, og det er sikkert derfor jeg ikke har gått ned mer enn 3 kg de siste 3 månedene, selv om jeg ikke har spist på Peppes Pizza og MacDonalds hver helg.. Rett og slett fordi kroppen har fått i seg for lite, og det ble jeg først obs på for et par dager siden.. Så nå har iallefall jeg svart for meg, så har sikkert andre andre forklaringer.. Så jeg må lære meg å spise mer, for å komme over vektplatået jeg har slitt med ei stund nå.. Jeg skjønner jo at noen reagerer, og det har jeg jo selv gjort nå og, ved å melde meg inn i vektklubb for i det heletatt å kunne spise det jeg må, for jeg trodde jeg spiste akkurat passe, det gjorde jeg ikke ← Jeg syntes du har vært kjempe flink. Hvordan klarte du 18 kg?Trente du mye? Hva spiste du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 19. februar 2006 #834 Del Skrevet 19. februar 2006 Aylana: 18 kg ned er jo helt utrolig bra, og sånne vektplatåer er visst veldig vanlig, sikkert av denne grunnen ja. Du vet ihvertfall at du klarer å slanke deg, noe jeg sliter med- jeg tror egentlig ikke helt på meg selv. ← Du må tro på deg selv, jeg er helt sikker på at du klarer dette. Tenk posetive tanker om deg selv og din slanking. Stå på dette går kjempe bra, bare du tror på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #835 Del Skrevet 19. februar 2006 Takk altså, koselig Miracl3 Det viser seg i morgen om jeg begynner å greie det, på veiedagen! Har jo ikke slanket meg før da, så jeg har liksom ikke noe erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 19. februar 2006 #836 Del Skrevet 19. februar 2006 Lørdager og søndager generelt er vanskelige. Jeg takler best den sunne livsstilen i ukedagene! ← sier meg enig her. i ukedagene eter jeg bran flakes og yoplait yohurt til frokost, i helgene kjøper vi godt pålegg og ferskt brød, gjerne egg, og da går det gjerne noen brødskiver. og så "skal" man liksom kose seg litt i helgene, så da blir det ofte middag deretter også. MEN; idag var jeg litt flink da. sambo ville ha kebab til middag (de har _verdens_ beste kebab her!), men jeg tok en nutrilett shake istedet! at jeg var kvalm på smågodt hadde nok litt å si, ja, hehe.. ble en pizza ristorante til kvelds, så da var jeg ikke så flink allikevel men,men. setter min lit til pilates dvden som snart kommer i posten, DA blir alt bra, og verden blir et bedre sted å leve og jeg blir slank og fin og pen og blablabla. right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #837 Del Skrevet 20. februar 2006 Opp 200 gram. Men det er sikkert fordi mensen er på vei. Jeg har vært veldig flink med maten i forrige uke, og jeg pleier å gå opp i vekt på denne tiden av måneden. Nå føler jeg meg feit også, og jeg som har følt meg så mye tynnere i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #838 Del Skrevet 20. februar 2006 Aylana: 18 kg ned er jo helt utrolig bra, og sånne vektplatåer er visst veldig vanlig, sikkert av denne grunnen ja. Du vet ihvertfall at du klarer å slanke deg, noe jeg sliter med- jeg tror egentlig ikke helt på meg selv. ← Du må bare tro på deg selv, og at dette skal du klare Jeg hadde vel egentlig ikke planer om å slanke meg før jeg gikk på vekta en sommerdag og fikk en liten realitetsorientering.. Så jeg er helt sikker på at du klarer det og Men det kan være lurt å sette seg delmål istedet, så virker alt mer overkommelig, for da trenger man bare å tenke frem til neste delmål fremfor å tenke helheten.. Jeg hadde en gulrot per 2,5 kg og det var nye klær Jeg syntes du har vært kjempe flink. Hvordan klarte du 18 kg?Trente du mye? Hva spiste du? ← Det har vel egentlig kommet frem at jeg har spist litt for lite noen dager gitt, men vanlig frokost var 2 knekkebrød, lunsj var 2 knekkebrød og kveldsmat var 1-2 knekkebrød, til middag hadde jeg vanlig middagsmat siden jeg går på folkehøgskole og må spise det jeg får.. Så gikk jeg en rask tur om morgenen før skolen i ca. 1 time som jeg fikk veldig god effekt av, samtidig som jeg trente 2-splitt styrkeprogram: overkropp en dag, underkropp den neste dagen osv.. Jeg sliter med de siste kiloene jeg nå da, og i hele helgen har vekta ligget stabilt på 62, ja, jeg har snikveid meg masse Men det viser jo at jeg iallefall har kommet så langt da, så da er det ikke så mye igjen Nå skal jeg spise frokost, havregrøt er kjempegodt Ephemera: Ikke tenk slik da, 200 gram skal du ikke tenke over engang, du har mensen på vei, og da er det bare naturlig at det kommer litt mer vann i kroppen. Du har jo vært såååååå flink jo, så bare stå på du Ha en fin dag da jenter Gleder meg til å se resultatene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 20. februar 2006 #839 Del Skrevet 20. februar 2006 www.vektklubb.no anbefales! Det koster 298,- for 3 måneder og 398,- for 6 måneder, men jeg tror det er verd det! Har tidligere vært inne på www.vektklubben.no, og det er en gratistjeneste som går ut på akkurat det samme, men der får du mindre oppbacking, har ingen kontakt med eksperter osv. Grete Roede har jeg kuttet ut tanken på. Jeg orker ikke det nøyaktige styret med noen få kosemerker i uka. På vektklubb.no har jeg nå registrert at jeg ønsker å gå ned 15 kilo, fordelt på 20 uker, og da kunne jeg, med mine mål, spise 1.440 kcal. per dag. Du fører opp alt du spise i en dagbok, der alle matvarene ligger inne, både brød, pålegg og drikke. Og hvis du trener i tillegg, så trekkes det ifra på kcalori-inntaket. Genialt! ← Heisann, jeg brukte www.somebody.no som er akkurat samme greia når jeg hadde 20 kg å gå ned etter svangerskapet mitt. Men nå, som jeg er nede i vekta jeg hadde før jeg ble gravid, og ønsker å gå ned bare 5 kg til, klarer jeg ikke. Jeg fører ikke engang inn det jeg spiser i somebody. Skal ligge 500 kcal unde mitt dagsbehov på 1819 kcal, og det er kjempevanskelig når man har kantine på jobben. Så jeg går heller opp *sukk* er det ikke typisk? Vet jeg bør trene det bort, men har rett og slett ikke tid/ ork med småbarn. Det får holde med å trille barnevogn 20 min hver dag i 20 cm nysnø! Følger deg gjerne på slankekuren. Har du msn? Da kan vi jo prate sammen og backe hverandre opp litt der feks så vanskelig med slike dagbøker. Sliter big time, enda jeg har så få kg som skal vekk. Alt ligger desuten rundt magen hos meg. Typisk etter fødsel, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 20. februar 2006 #840 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg vil ikke bruke mandag som veiedag lenger - jeg vil heller ha søndager for da sover jeg litt lenger og det blir flere timer å forbrenne på Å veie seg kl. 05.30 på morgenkvisten er rett og slett for tidlig, ikke sant? I går viste vekta 74,8 kilo og jeg var kjempeglad for å ha gått ned 1 kg siden forrige uke. I morges viste den samme vekten 76,2 og det var opp 400g. Og det er vel flere enn meg som velger å glede seg over den første istedenfor å furte over den siste. Jeg har i tillegg fått forstoppelse (unnskyld detaljene...) så da veier jeg jo med alt jeg har spist siden i går morges i tillegg. Jeg føler meg litt snikete, men ikke så mye at det plager meg. Men jeg kommer nok til å fortsette å veie meg hver dag. Tenk om jeg hadde gått glipp av den oppturen i går! Ellers har jeg egentlig vært flink i helgen. Mye øl på lørdag og tung sen middag, men for det meste sunn mat og ikke så himla mye heller. Ikke har jeg engang tenkt på potetgull eller sjokolade. Det er på en måte så innmari fjernt. Tror nesten jeg er avvent jeg! Jeg ønsker dere alle en fin og sunn uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå