Ephemera Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #801 Del Skrevet 18. februar 2006 Nå kommer jeg inn her også med kjøpeforstyrrelsen min. Se hva jeg har lyst på, med flat mage: Kosedress I både turkis, hvit og beige. ← Husker dere at jeg skulle kjøpe meg et par sånne?? Som jeg skulle ha på meg når jeg fikk flat mage?? De er utsolgt for jakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 18. februar 2006 #802 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg har vært på tre timer med shopping på IKEA i dag. Gikk nok av meg mange kalorier der, men spiste 2 fiskenuggets Eksamen gikk strålende i går så nå er jeg helt klar for mitt nye slankende liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 18. februar 2006 #803 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) 3 timers sykkelmaraton i dag. Da vi nesten var ferdige sa instruktøren at vi måtte regne med at vi hadde forbrent ca. 2000 kcal hver i snitt. WOW! jammen ble det ikke pizza da jeg kom hjem, og nå drikkes det øl som bare det Tung i beina er jeg, men gud, så godt det føles! Endret 18. februar 2006 av Fruktkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 18. februar 2006 #804 Del Skrevet 18. februar 2006 3 timers sykkelmaraton i dag. Da vi nesten var ferdige sa instruktøren at vi måtte regne med at vi hadde forbrent ca. 2000 kcal hver i snitt. WOW! jammen ble det ikke pizza da jeg kom hjem, og nå drikkes det øl som bare det Tung i beina er jeg, men gud, så godt det føles! ← WOW du er superflink Du fortjener pizza og øl etter den økten der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 18. februar 2006 #805 Del Skrevet 18. februar 2006 Husker dere at jeg skulle kjøpe meg et par sånne?? Som jeg skulle ha på meg når jeg fikk flat mage?? De er utsolgt for jakken ← Så dumt. kanskje de får den inn igjen. Hvis ikke så finnes det mange slike søte jakker du kan bruke med den flate magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2006 #806 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg fortjener ikke øl, men jeg koser meg 'lell Går ikke over kalorigrensa, så da får vi satse på at det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 18. februar 2006 #807 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg har måkt tak sammen med pappa i 2 timer i dag. Han hadde pulsmåler på seg og den målte 1200 forbrente kcal! Jeg tipper jeg har forbrent halvparten for han gjorde en del mer enn meg... Men bra er det uansett! Problemet var at vi fikk servert nybakte boller med syltetøy av mamma etterpå... Og jeg heiv innpå 3 stk... Og nå har vi spist pizza fra pizza og kinaekspressen, åpnet en flaske vin og spiser sjokolademousse med jordbær.... Tror den treninga var rimelig bortkasta ja! (men dette er kosedagen min da.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2006 #808 Del Skrevet 18. februar 2006 Herregud, skal vi gå rundt å ha dårlig samvittighet hele tida? Det gidder ikke jeg, så lenge kosen blir med måtehold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2006 #809 Del Skrevet 18. februar 2006 Vil være med på shopping!! ← Du skulle ha vært med vet du Jeg tok litt av Jeg går jo helt berserk bare jeg har litt penger jeg... 3 timers sykkelmaraton i dag. Da vi nesten var ferdige sa instruktøren at vi måtte regne med at vi hadde forbrent ca. 2000 kcal hver i snitt. WOW! jammen ble det ikke pizza da jeg kom hjem, og nå drikkes det øl som bare det Tung i beina er jeg, men gud, så godt det føles! ← Så flink du har vært Kos deg med ølen din du Den har du fortjent med den økten der Jeg har måkt tak sammen med pappa i 2 timer i dag. Han hadde pulsmåler på seg og den målte 1200 forbrente kcal! Jeg tipper jeg har forbrent halvparten for han gjorde en del mer enn meg... Men bra er det uansett! Problemet var at vi fikk servert nybakte boller med syltetøy av mamma etterpå... Og jeg heiv innpå 3 stk... Og nå har vi spist pizza fra pizza og kinaekspressen, åpnet en flaske vin og spiser sjokolademousse med jordbær.... Tror den treninga var rimelig bortkasta ja! (men dette er kosedagen min da.... ) ← Kos deg med god samvittighet du Man må jo kunne kose seg littegrann? Hvis vi ikke unner oss noe godt av og til så kommer vi jo ikke til å holde i lengden Herregud, skal vi gå rundt å ha dårlig samvittighet hele tida? Det gidder ikke jeg, så lenge kosen blir med måtehold ← Det gidder ikke jeg heller I dag var jeg hos svigers og spise løvbiff og pommes frites, så det dro en del kalorier.. I tillegg serverte de verdens beste sjokoladekake som jeg bare tok en bit av (og det er jeg som for et år siden spiste 3-4 stykker) og jeg tok ingenting godteri Var for opptatt av å se BigBrother og strikke, så det kan av og til lønne seg å gjøre noe annet, slik at man ikke tenker på alt det gode som står på bordet Så etter å ha lagt inn alt i vektklubb så sitter jeg med 1300 kcal, som er det jeg har fått tildelt Synes at alle her er flinke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #810 Del Skrevet 18. februar 2006 Dere er så flinke til å trene og røre dere! Jeg og sambo kjøpte kylling rullekabab når jeg var ferdig på jobb i dag, så jeg føler at jeg har lagt på meg 10 kilo... Men egentlig tror jeg ikke det er så ille, det er mest ren kylling i den.... pluss endel dressing da. Ble så mett at jeg ikke har hatt behov for særlig mye sjokolade i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 19. februar 2006 #811 Del Skrevet 19. februar 2006 Godteridagen min, og det eneste jeg har puttet i meg er to chipsflak! Men "vanlig" mat har det blitt en del av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 19. februar 2006 #812 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har spist som en gris hele helga, og dropper veiing i morra. Dvs. jeg går nok på vekta, gremmes veldig, og lover bot og bedring. *erfaren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 19. februar 2006 #813 Del Skrevet 19. februar 2006 Det irriterer meg at vektklubben til grethe roede ikke har noen usunne alternativer man kan fylle inn Det er jo umulig å se hvor mange kalorier man har spist når man skeier ut. Ikke har dem lasagne eller pizza der.. Jeg spiste 4 pizzabiter i går... (sånne firkantede), men jeg har ingen anelse om hvor mange kcal det kan ha vært... Kame: Blir vel nesten sånn på meg også Jeg veide meg i dag, og jeg veier mye mer enn forrige veiing så kommer jeg vel til love bot og bedring i morgen tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #814 Del Skrevet 19. februar 2006 Vampyra: Jeg vet jo ikke hva slags pizza du spiste, men her er noen eksempler fra vg-vektklubb: 1 stk (en hel) Pizza Grandiosa 1287 kcal 4.0 stykke Heavy Heaven (Peppes pizza) 1048 kcal 1 stk (en hel) Pizza Ristorante Speciale 791 kcal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 19. februar 2006 #815 Del Skrevet 19. februar 2006 Vampyra: Jeg vet jo ikke hva slags pizza du spiste, men her er noen eksempler fra vg-vektklubb: 1 stk (en hel) Pizza Grandiosa 1287 kcal 4.0 stykke Heavy Heaven (Peppes pizza) 1048 kcal 1 stk (en hel) Pizza Ristorante Speciale 791 kcal ← Oi så det kan bety at jeg fikk i meg rundt 1000 kcal på den pizzaen??? nå spiste jeg pizza fra pizza og kinaekspressen og jeg synes den var veldig tørr i forhold til peppes sin... men da har jeg iallefall noe å gå etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #816 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg våknet opp på sofaen i morges med intens hodepine og jeg hadde såååå lyst på hamburger og pommes frites. Det hadde typen også, så når vi følte vi var bra nok til å orke å gå ut til kjøkkenet så ble det hamburger! (en liten en ) Og når jeg orker å fjerne sminken fra i går og kle på meg, da skal jeg bort til bensistasjonen og kjøpe meg sans is og tab for jeg har en sååå utrolig craving Kan jo si at jeg har hatt 5 harde styrketreninger, 1 pilates time, en mage/rumpe/lår step time, 45x5 cardio økter denne uken, så jeg har rett og slett ikke dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #817 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg er ihvertfall med på veiing i morgen, jeg har ikke overskrevet kalorimengden de to dagene jeg har vært medlem av vektklubb.no, dessuten har jeg vært ganske flink før og, men jeg har en tendens til å snikveie meg litt for ofte og det er ikke helt bra vel? Menmen.. I dag skal jeg på trening å jogge litt og ha en ganske hard styrkeøkt sammen med kjæresten min Nå skal han pushe meg skikkelig for jeg må få orden på den flate rumpa mi så det blir nok noen knebøy og utfall og noen ord som ikke nevnes her etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #818 Del Skrevet 19. februar 2006 Idag går slankekuren min ganske greit, for jeg er kvalm. Kjenner at en "god", gammeldags menstruasjon - sånn av den vanlige ikke-hormonell-påvirkede typen - er på vei... Spiste likevel rundstykker med laks og eggerøre til frokost og vi skal ha Trøndelags-sodd til middag. Ser for meg at jeg har litt ekstra mye vann i kroppen foran veingen imorgen, men kommer nok til å gå på vekta likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 19. februar 2006 #819 Del Skrevet 19. februar 2006 det her var en jeg kjøpte i sverige -fazer- og jeg lurer på om den er til baking (stod ihvertfall sammen med bakevarene), og den smaker som vanlig kokesjokolade (dronning sjokoladen) så den var ganske god! minte meg om når jeg var liten og vi snoket i skapene og fant -o lykke!- en blokk kokesjokolade! da åpnet vi den forsiktig, forsiktig, knakk av en bit og brettet papiret fint igjen så ikke mamma skulle se at vi hadde tatt sjokolade.. jeg har smakt andre mørke som bare smaker tørt (som kakaopulver ) de er ikke gode. ← jeg kjøpte premium med bringebær i går, den er ikke god, smaker kakaopulver og kjente ikke bringebærsmak i det hele tatt. ellers: det ble MASSE god mat og ostepop og smågodt i går (ser ut til at det blir det idag også...), så lurer litt på å hoppe ovcer veiedag i morgen (også)....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 19. februar 2006 #820 Del Skrevet 19. februar 2006 Akkurat nå har jeg lyst til å glemme vekta og fråtse alt jeg kan klare å lage... men det er jo bare dumt. Jeg får finne på noen sunne alternativer i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå