Ibenholt Skrevet 16. februar 2006 #781 Del Skrevet 16. februar 2006 Åååå, i to dager nå har jeg gått over 1500 kcal, og spist meg til 1780 kcal! Søren også. Jeg trener mye mer da, så det er ikke rart jeg blir fort sulten. Har vært på trening i 1,5 time hver dag hittil denne uken, men likevel! Jeg vil jo ned i vekt, ikke at kroppen skal gjøre slik at jeg MÅ spise mer. Hehe, vet selfølgelig at dette har med selvkontroll å gjøre. Men jeg har iallfall ikke spist snop da Likevel, går og tripper etter å begynne på vektklubb.no. Jeg gleder meg. Men dere, dersom man lager havregrøt av 0,6 dl 4-korn blanding, og 0,5 dl havregryn, hvordan skal man skrive det inn i dagsmenyen på vektklubben.no uten at det blir feil? Jeg mistenker at kaloriinnholdet blir litt mer enn det skal være. Jeg har ingenting sukker på, eller salt, og koker grøten på vann. Har oppi frosne jordbær, som smelter i grøten. Kjempefriskt og godt. Hvor mye kalorier tror dere det er i et sånt måltid? Da jeg forklarte dette tidligere i denne tråden var det noen som sa til meg at det var forskjell på tørrvare og ferdig grøt. Blir for avansert for meg dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #782 Del Skrevet 17. februar 2006 og jeg ble sjokoladesugen av å lese her, og åt to biter mørk (70%) sjokolade... takk vampyra, skal sjekke tv shop! ← Kan jeg spørre deg om noe dumt? Hva smaker en 70% sjokolade? Jeg har hørt at den er bitter i smaken...og egentlig smaker ehh....forferdelig.... hva synes du? Jeg har ikke turd å prøve den enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 17. februar 2006 #783 Del Skrevet 17. februar 2006 Kan jeg spørre deg om noe dumt? Hva smaker en 70% sjokolade? Jeg har hørt at den er bitter i smaken...og egentlig smaker ehh....forferdelig.... hva synes du? Jeg har ikke turd å prøve den enda... ← det her var en jeg kjøpte i sverige -fazer- og jeg lurer på om den er til baking (stod ihvertfall sammen med bakevarene), og den smaker som vanlig kokesjokolade (dronning sjokoladen) så den var ganske god! minte meg om når jeg var liten og vi snoket i skapene og fant -o lykke!- en blokk kokesjokolade! da åpnet vi den forsiktig, forsiktig, knakk av en bit og brettet papiret fint igjen så ikke mamma skulle se at vi hadde tatt sjokolade.. jeg har smakt andre mørke som bare smaker tørt (som kakaopulver ) de er ikke gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2006 #784 Del Skrevet 17. februar 2006 Vampyra: Jeg er bare litt nysgjerrig etter de trådene om bukplastikk, som du også har vært gjennom. Har du vært mye overvektig før? Håper du ikke finner det støtende at jeg spør om dette. ← Det går bra Nei ikke mer enn jeg er nå faktisk, men jeg slet mye med vekten og gikk opp og ned 10-20 kilo fra jeg var 14 til jeg var 21, så det medførte en mage som så ut som om den hadde bært frem et barn eller to. Jeg slet litt med spiseforstyrrelser (ikke av alvorlig grad heldigvis) som medførte store vekttap på kort tid. Så hadde jeg en god periode og levde normalt og gikk opp i vekt igjen, så kom problemene tilbake og jeg raste ned i vekt igjen. Det jeg er redd for er at magen blir så ille hvis jeg får barn igjen, men får jeg muligheten er det ingen tvil om at jeg vil operere på ny. Det er både fysiske og psykiske med en "hengemage". Trening for eksempel var veldig ubehagelig, og å vise seg naken foran noen var uaktuelt. Så hurtigslanking uten trening anbefaler jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #785 Del Skrevet 17. februar 2006 bocca med nøtter er god. men best er premium synes jeg. det er en vanesak å forandre på sjokoladen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #786 Del Skrevet 17. februar 2006 Heisann dere Jeg har fulgt med dere ei lita stund nå, men jeg har vært med i en annen tråd som har veiedag på fredager, men nå har jeg meldt meg inn i vektklubb.no, så jeg kommer sikkert til å henge litt her og, slik at jeg kan ha veiedag sammen med noen Litt om meg først da: - 19 år (snart 20) - 171 cm høy - 62 kg (veide nesten 80 i sommer, så jeg har gått ned litt ) - midjemål varierer fra 69 til 74 cm - Mål: 58 kg Som sagt så har jeg gått ned veldig mye fra før, men nå sliter jeg med motivasjonen for å få de siste seige kiloene til å gå av Så de siste 3 månedene har jeg bare gått ned 3 kg, og det gjorde at motivasjonen min fikk en liiiiten knekk, så jeg meldte meg inn i vektklubb.no i dag, så nå må jeg få orden på sakene.. Jeg trener veldig mye, ofte hver dag, og så går jeg en rask tur i en laaang oppoverbakke en time hver morgen før frokost, noe jeg har hatt god effekt av, men nå står jeg stille så det er på tide å feilsøke litt Så jeg håper iallefall at jeg kan henge meg på her hos dere også Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 17. februar 2006 #787 Del Skrevet 17. februar 2006 Heisann dere Jeg har fulgt med dere ei lita stund nå, men jeg har vært med i en annen tråd som har veiedag på fredager, men nå har jeg meldt meg inn i vektklubb.no, så jeg kommer sikkert til å henge litt her og, slik at jeg kan ha veiedag sammen med noen Litt om meg først da: - 19 år (snart 20) - 171 cm høy - 62 kg (veide nesten 80 i sommer, så jeg har gått ned litt ) - midjemål varierer fra 69 til 74 cm - Mål: 58 kg Som sagt så har jeg gått ned veldig mye fra før, men nå sliter jeg med motivasjonen for å få de siste seige kiloene til å gå av Så de siste 3 månedene har jeg bare gått ned 3 kg, og det gjorde at motivasjonen min fikk en liiiiten knekk, så jeg meldte meg inn i vektklubb.no i dag, så nå må jeg få orden på sakene.. Jeg trener veldig mye, ofte hver dag, og så går jeg en rask tur i en laaang oppoverbakke en time hver morgen før frokost, noe jeg har hatt god effekt av, men nå står jeg stille så det er på tide å feilsøke litt Så jeg håper iallefall at jeg kan henge meg på her hos dere også Ha en fortsatt fin dag ← WOW!!! jeg er imponert, du er flink assa Hvor i Hedmark bor du da? Bor der jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #788 Del Skrevet 17. februar 2006 Isted sa en kollega at hun så at jeg var blitt tynnere!! Jeg har jo bare gått ned 3 kilo (eller kanskje det har blitt litt mere iløpet av denne uka?), så jeg trodde ikke det vistes, men hun sa det gjorde det. Herlig!! Selv er jeg premenstruell og føler meg litt feitere igjen nå... Når jeg kom på jobb idag, sto det er stor bolle med smågodt her Jeg har plukket meg ut noen biter som ligger ved siden av meg her. Jeg er jo verdensmester i å utsette å spise dem bare jeg har dem tilgjengelig... men det er jo fredag da... Nå har jeg nettopp spist Fjordland-middag, så nå er jeg mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2006 #789 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har ikke fått trent mer enn en runde pilates denne uka jeg Vekta er fremdeles høyrere enn på mandag... Jeg har vært ganske flink med maten hvis vi ser bort ifra mandag og tirsdag... I dag blir det enkel middag... Noen poteter skjært i strimler i ovnen med løk og pesto. Det er tydelig at jeg trenger trening for å gå ned i vekt så jeg må bli flinkere til å ikke skulke unna. I morgen skal jeg hjelpe foreldrene mine med å måke taket, og på fredag skal jeg komme meg på treninga. Kanskje jeg får til en pilatesrunde etterpå, men kroppen er slapp i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 17. februar 2006 #790 Del Skrevet 17. februar 2006 Nå ringte jeg nettopp og meldte meg på sykkelmaraton som skal holdes på treningssenteret i morra. 3 timer på spinningssykkel! Det kommer til å bli et helvete, jeg holder bare såvidt ut 1,5 timer, men dette SKAL jeg klare! Men jeg klarer ikke å finne "rompebeskytteren" min, et sånt gelésete, vet dere, som man trer på sykkelsetet. Jeg MÅ finne det, ellers er jeg nødt til å kjøpe en ny. Vil helst klare å sitte etterpå Jeg er veldig sugen på noe godt i dag, så jeg har unnet meg selv litt vin. Blir nok 2-3 glass tenker jeg. Har også tatt opp noen jordbær fra frysen. Ostekaka i kjøleskapet frister noe voldsomt! Lukta på den istad.. hehe.. jeg skal klare å styre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 17. februar 2006 #791 Del Skrevet 17. februar 2006 Isted sa en kollega at hun så at jeg var blitt tynnere!! Jeg har jo bare gått ned 3 kilo (eller kanskje det har blitt litt mere iløpet av denne uka?), så jeg trodde ikke det vistes, men hun sa det gjorde det. Herlig!! Selv er jeg premenstruell og føler meg litt feitere igjen nå... ← Kjempegøy når folk legger merke til at man har gått ned! Jeg har gått ned drøye 2 kg, ingen har lagt merke til det, men forhåpentligvis får jeg noen kommentarer om noen uker. De på jobb vet at jeg er på slanker`n, og det beste av alt er at jeg ikke blir latterliggjort. Noen sier jo at jeg ikke trenger det og slikt, men jeg forklarer at jeg vil se fin ut i brudekjolen og det er for at jeg selv skal føle meg vel. Og de respekterer det I dag følte jeg meg faktisk veldig vel. Av og til føler jeg meg ganske fin, men det kommer faktisk an på hvilket speil jeg ser i.. Hehe.. Og jeg merker at jeg blir i bedre humør og får et bedre selvbilde av å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #792 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) WOW!!! jeg er imponert, du er flink assa Hvor i Hedmark bor du da? Bor der jeg også ← Jeg bor i Rinsaker, så det er ikke så veldig langt inne på Hedmarks område for å si det sånn Hvor er det du bor hen da? ---- Allerede etter en dag som medlem av vektklubb.no har jeg funnet ut hva problemet mitt har vært Jeg har spist alt for lite I dag stod jeg opp ganske sent da, så det ble litt forskjøvet alt, men jeg har ikke greid å få i meg mer enn 800 kalorier, og jeg skal få i meg 1300 per dag, så jeg har holdt på å spist litt frukt og sånn innemellom nå, så det kan se ut til at jeg kanskje på en normal dag skal greie å komme opp i 1300 kcal.. Så vektklubben.no anbefales på det sterkeste Edit: Glemte å lukke tagger Endret 17. februar 2006 av Aylana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 17. februar 2006 #793 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg bor i Rinsaker, så det er ikke så veldig langt inne på Hedmarks område for å si det sånn Hvor er det du bor hen da? Jeg bor i Elverum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2006 #794 Del Skrevet 17. februar 2006 Nå gumler jeg gulerøtter og dipp laget av mager kesam Sulten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. februar 2006 #795 Del Skrevet 17. februar 2006 I dag har jeg vært på fitness yoga i 60 minutter. Kjempe gøy og anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 17. februar 2006 #796 Del Skrevet 17. februar 2006 I morges var vekta tilbake der den var på mandag, og da pustet jeg lettet ut. Nå skal jeg for alvor prøve å spise middag litt tidligere enn det vi pleier. Vanligvis spiser vi kl. 21 og jeg tror nok ikke det er så lurt. I dag hadde jeg maten på bordet til halv 7 og nå føler jeg meg allerede mye bedre! Ellers takker jeg strikketøyet mitt for at jeg ikke sitter og stapper i meg søtsaker og annet godis. Føler meg veldig viljesterk i dag og har forhåpnonger om at jeg har gått ned enda litt til til mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 17. februar 2006 #797 Del Skrevet 17. februar 2006 Det måtte bare gå som det gikk i dag. Egentlig har jeg utskeielsesdag på lørdager, men jeg har forflytta den til fredag akkurat denne uka.. Rødvin, masse kjeks med ost, kakao.. slafs. Nå angrer jeg, og er så mett og trøtt. Skal være strengere med meg selv i morgen. Ingen godteri som jeg hadde planlagt, men øl skal det bli. I store mengder. Det verste tror jeg blir søndagen. Jeg har en tendens til å bli veldig sugen på feit mat og godteri dagen derpå. Hvis jeg klarer meg greit denne søndagen, DA KLARER JEG ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2006 #798 Del Skrevet 17. februar 2006 SULTEN!!! Men jeg skal ikke spise noe mer i dag, og nå skal jeg legge meg... Huff... Jeg skal spare til i morgen for da skal vi kose oss med øl og pizza.... og litt dessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2006 #799 Del Skrevet 18. februar 2006 I dag skal jeg til svigers, og de er ikke kjent for å spise den mest sunne maten i verden da, å jeg får ta dette som en kosedag, selv om jeg egentlig ikke har lyst til det nå som jeg akkurat har begynt på vektklubb. Jeg vet at vi skal ha ferdig pizza, men jeg vet ikke hva slags, så jeg prøver meg litt frem å skjekker kalorier og alt er jo ganske avskrekkende, så jeg kan ikke spise så mye og av erfaring så blir man ikke så veldig mett av ferdigpizza Jeg skal på shopping i dag da, så jeg får brenne noe helvetes til kalorier der Shoppe masse som jeg ikke har råd til og få opp pulsen Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #800 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Vil være med på shopping!! Endret 18. februar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå