Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

det var lurt, å sette av penger!det er viktig å belønne seg selv!

yoga er bra.men du bør sikkert satse på litt kondistrening også.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Nå har jeg bestilt meg en ny pilates dvd som skal være litt mer fettforbrennende... Begynner å bli lei programmet på den jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen

Så utrolig flinke dere er :)

Jeg har nå etter å ha lest denne tråden bestemt meg for å melde meg inn i vektklubben.no Jeg er en stor fan av søtsaker, men har bestemt for at det kan jeg ikke være. Jeg har allerede begynt å trene yoga to ganger i uken. Men det forbrennes vell ikke mange kalorier på yoga?

Harde fakta

År 27

Høyde 165

Vekt 78

Har planer om å gå ned mellom 10-15 kilo.

Har slanket meg før med Grethe rode, klarte det da men trenger å gå ned de siste 10-15 kiloene. Håper vektklubben kan hjelpe meg med det.

Motivasjon: For hver kilo legger jeg 100kr i krukke, når målet er nådd skal jeg kjøpe meg nye klær. Ok 1000-1500 kr er ikke så mye, men for en student er det himmelen.

:velkommen: her i tråden vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen

Så utrolig flinke dere er :)

Jeg har nå etter å ha lest denne tråden bestemt meg for å melde meg inn i vektklubben.no Jeg er en stor fan av søtsaker, men har bestemt for at det kan jeg ikke være. Jeg har allerede begynt å trene yoga to ganger i uken. Men det forbrennes vell ikke mange kalorier på yoga?

Harde fakta

År 27

Høyde 165

Vekt 78

Har planer om å gå ned mellom 10-15 kilo.

Har slanket meg før med Grethe rode, klarte det da men trenger å gå ned de siste 10-15 kiloene. Håper vektklubben kan hjelpe meg med det.

Motivasjon: For hver kilo legger jeg 100kr i krukke, når målet er nådd skal jeg kjøpe meg nye klær. Ok 1000-1500 kr er ikke så mye, men for en student er det himmelen.

Det var igrunnen en kjempegod idè:) Kanskje jeg må legge av litt mer per kg, siden jeg skal gå ned kun 5-7kg.

:velkommen: til tråden forresten! Er ganske motiverende å vite at det er flere i samme båt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_s_sunshine_*
Noen her som har planer om å ned i ca 55 kg? Vi gjerne ha noen med omtrent samme forutsetninger som meg å samarbeide med.  :hoppe:

hei! jeg er og ny her og vil ned til noenlunde det samme.. Veier i dag 57 men kunne tenkt meg mellom 50 og 55 et sted :)

Er ikke så høy (165 cm) så jeg skal ned minimum 3 kg..

Har prøvd å tenke sunt kosthold noen få uker nå, samt å trene 2-3 ganger pr uke men det skjer liksom ikke noe. Er veldig interessert i tips og erfaringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja da er jeg registrert, skal spise 1300 kcal hver dag så jeg må nok trene en del for ikke å sulte.

Skjønner ikke helt dette opplegget, er det ikke mulig å stille ekspertene spørsmål utenom nettmøtene? Og hvorfor kan jeg ikke legge til pilates som favorittaktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er og ny her og vil ned til noenlunde det samme.. Veier i dag 57 men kunne tenkt meg mellom 50 og 55 et sted :)

Er ikke så høy (165 cm) så jeg skal ned minimum 3 kg..

Har prøvd å tenke sunt kosthold noen få uker nå, samt å trene 2-3 ganger pr uke men det skjer liksom ikke noe. Er veldig interessert i tips og erfaringer:)

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på vei til en laaaang treningsøkt. Skal trene styrke for første gang på lenge(har vært sliten og syk), så kondisjon på forskjellige apparater og til slutt skal jeg svømme. :hoppe:

Hele dagen oppsummeres i badstu. Kanskje jeg får renset huden litt. :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk eg en ny treningsfilm, har såå lyst til å trene. Men må nok holde meg i ro noen dager til i allefall.

Å jeg er lei av å være syk nå. Og jeg som var så godt i gang med treninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt i form selv ennå kjenner jeg, snufser og nyser. Nå hadde jeg i tillegg sinnsykt lyst på sjokoladekake, den står i ovnen nå :rodme:

Men: det ble kaken "sjokoladekake for smale dager" fra detsoteliv.no, og jeg la inn oppskriften på VK. Hvis jeg regner at 1 porsjon er 1/12 dels kake, så ble det 146 kcal per porsjon :) Ikke såå ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Et tips til dere godtesugne! Lag en "godteriavtale" med kjæresten/venninna. Og den som sprekker må få en straff. Jeg har avtale med samboeren min som går ut på at vi ikke skal spise godteri/chips/is/kaker, men lørdag er lov. Den som sprekker må gjøre alt av husarbeid i én uke! Gjett hvem som sprakk første ganga? HAHA! Dette er topp motivasjon for meg som hater husarbeid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg på vei til en laaaang treningsøkt. Skal trene styrke for første gang på lenge(har vært sliten og syk), så kondisjon på forskjellige apparater og til slutt skal jeg svømme. :hoppe:

Hele dagen oppsummeres i badstu. Kanskje jeg får renset huden litt.  :)  :hoppe:

Flink du er :)

Selv var jeg på treningsstudioet idag, men ga opp etter 20 minutter på tredemølla..

Har vært så deprimert i det siste fordi jeg har en venn som ligger i koma så har ikke hatt motivasjon for noen ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Selv var jeg på treningsstudioet idag, men ga opp etter 20 minutter på tredemølla..

Har vært så deprimert i det siste fordi jeg har en venn som ligger i koma så har ikke hatt motivasjon for noen ting..

Huff! Så fælt. En ulykke eller? Skjønner godt at livet ditt er tungt... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var ikke bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da.. Sånt tar på. Selv hadde jeg en farmor som var veldig syk og holdt på å dø før jul. Fra hun kom på sykehus og til en mnd etter hun var død, trente jeg ikke. Begynte denne uken, og føler meg mye bedre. Kroppen blir sliten av bekymringer. Ikke ha dårlig samvittighet dersom du ikke har overskudd til alt du vil. :klem:

Dessuten er 20 minutter 20 minutter mer enn ingenting! :)

Endret av hecuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste for mye i går. Altfor mye. 2 ordentlige middager er ikke å anbefale selv om det er aldri så godt. Ikke orket jeg å gjøre pilates-øvelsene mine i går heller, og da jeg sto opp i dag følte jeg meg stor og uformelig, noe i det minste vekten kunne bekrefte.

Nå skal det bli skjerpings i Lizzieheimen og mandag skal jeg, og jeg sier SKAL jeg, ha gått ned minst en halv kilo siden denne mandagen. Det får så være at jeg må stå over sjokolade denne helgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet dagen med rug-knekkebrød og frukt. Til lunch er det rekesalat med hvitløksdressing(3% fett, kjempegod!). Skal prøve å få trent 2 timer kardio i dag. Målet er å være aktiv minst 2 timer hver dag denne uken. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med min førse dag på vektklubb.no. Og jeg har allerede sprengt min grense på 1300kcl. :frustrert:

Men jeg har eksamen i statestikk i morgen og syntes jeg måtte kose meg med karameller. Men fy flate så mange kalorier de inneholder.

Snart ringer ekspertene for å spørre meg om jeg vet hva jeg meldte meg inn i hehe.

Neida skal ikke starte skikkelig før lørdag :)

Til alle dere andre. Stå på dere er kjempe flinke, tenkt hvor fine dere blir til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...