Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen her som har planer om å ned i ca 55 kg? Vi gjerne ha noen med omtrent samme forutsetninger som meg å samarbeide med.  :hoppe:

Jeg er cirka 160 og håper på å komme ned i 55 kg, aller helt 53. men tar gjerne til takke med 55:-)

Veide forrige uke 60 kg, og denne uka 59.6 kg.

Stå på jenter:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktkake
Skrevet
Fruktkake: Du veier jo allerede det samme som jeg sliter meg ned til...  :sur:  Jeg ville jo vært storfornøyd hvis jeg var deg... Jeg veier 87,5 nå og skal ned til 75 i juni. Jeg veide også 60 - 65 i yngre dager, men da var jeg tynn, ja!

Sammenlignet med deg føler jeg meg feit  :forvirret:

Men det har vel noe med hva man er vant til og hvor kiloene sitter. Jeg får høre at jeg ser slank ut og jeg synes egentlig det selv også, med klær på... Det er magen som er problemet mitt. Selv om jeg også kunne tatt av litt over baken osv.

Vi bør ikke sammenligne oss med hverandre. Vi er sikkert helt forskjellig bygd, kiloene sitter nok på helt forskjellig sted, og vi har kanskje ulik fordeling av muskler/fett/vann. Det er veldig individuelt. Jeg vet av erfaring at jeg trives best når jeg veier rundt 68-70 kg. Trivselen betyr alt! Når man trives får man selvtillit :)

Jeg er 176 og veide 55 kg i mange år, før kiloene sakte men sikkert begynte å snike seg på. Det var ingen som sa noe den gangen, men jeg har hørt nå i ettertid at det så ganske ille ut.

Det er på ingen måte i min interesse å se syk ut igjen, så jeg satser på 70 kg først for å se hvordan jeg trives med det - for kanskje å forsøke meg på 65 etterhvert.

Kanskje ikke så rart at ingen sa ifra. Hvis du var i tenårene da du veide 55 f.eks, så er det jo ganske vanlig at jenter blir veldig tynne når de skyter opp i været. Dessuten er kanskje folk litt forsiktige med å bemerke andres utseende.. Jeg mener iallfall at man ikke bør si "guud, så tynn du er!" til magre mennesker i likhet med at man ikke skal si det motsatte til overvektige.

Skrevet

nå er kveldsen fortært:

-1 yoghurt med fedon-musli

-3 brokkolitopper

var skikkelig sugen på noe godt,men tok til vettet.nå skal jeg NED!

Gjest Fruktkake
Skrevet
nå er kveldsen fortært:

-1 yoghurt med fedon-musli

-3 brokkolitopper

var skikkelig sugen på noe godt,men tok til vettet.nå skal jeg NED!

Hva er forskjellen på fedonmusli og vanlig musli?

Jeg har spist to tallerkner jordbær med natreen på. Herregud så godt. Og det er SUNT! Det er nesten for godt til å være sant.

Skrevet

:) Takk for mottakelsen!

Jommen, skal jeg slå meg sammen med dere! :) Kanskje det er nettopp det jeg trenger. Motivasjonen er allerede littebitt bedre at jeg har stått på step-maskin i en time og valgte honningmellom framfor sjokoladepudding til dessert. Nå skal jeg klare det!

Dere er jo så flinke, dere, da! Det er morsomt og motiverende å lese!

Lykke til videre alle sammen!

Skrevet
Hva er forskjellen på fedonmusli og vanlig musli?

Jeg har spist to tallerkner jordbær med natreen på. Herregud så godt. Og det er SUNT! Det er nesten for godt til å være sant.

den har lav GI,tilsatt mer protein,og ja,husker ikke mer...kan være det finnes andre alternativ som er like bra.kanskje noen som vet?

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg har hatt to dårlige slankedager nå iallefall... Men jeg håper jeg kan skjerpe inn litt resten av uka!

Skrevet

Det har gått veldig bra med meg hittil denne uka, men det er sikkert fordi jeg sitter på jobb til kl. 23 på kvelden.

(Og ja... det er både sjokoladeautomat og mye annet der altså... men jeg er liksom opptatt med å jobbe).

Jeg mangler faktisk 50 kcal. på VK både igår og idag, men det gjør jo ikke noe ;)

Spiser Fjordland middag om dagene nå, og de inneholder lite kalorier. Kylling Ticka Masala er faktisk helt nydelig!

Skrevet
Ephemera: Ja, jeg er et matvrak

Yes! det er jeg også! Hehe. Heldigvis noen som er like glad i mat som meg (om jeg kan si det da, jeg vet jo ikke da..men, jeg tenker mat hele tiden egentlig) Og bruker å glede meg skikkelig til middag og liknende.

Skrevet

God morgen, jenter!

Etter nedturen på mandag har jeg skjerpet meg endel, og det går foreløpig veldig bra. :) I dag skal jeg trene step, og jeg har store planer om å trene på torsdag og fredag også (ja, jeg er ei skippertaksjente :forvirret: ).

Ønsker dere alle en god dag. :klem:

Skrevet
Ja, 14 er jo mye, fikk jo litt sjokk. Jeg synes jo det er litt rart med 14 cm på lårene og bare 3 cm på resten av kroppen, men det er jo ihvertfall fremgang!  :)

Hvordan går det med deg? :)

Nå skal ikke jeg buse inn i "deres" tråd da,men...Joda, det går greit med meg! Men jeg har litt igjen til -14 cm rundt lårene ;) Men jeg håper det kommer!

Men for all del; jeg føler resultatene kommer- både vekten og målene blir mindre og mindre for hver uke, så jeg må jo gjøre en del riktig?! :)

Stå på Miss Alexandria- og dere andre! :klappe:

Skrevet

Jeg er sulten i dag jeg. Etter to yoghurt og tilsammen tre knekkebrød og en gulrot gleder jeg meg allerede enormt til lunch. Bør kanskje nevne at min første frokost ble inntatt før 06.30 og at jeg nå har vært på jobb i 2,5 timer.

I går var skeie-ut-kvelden min og jeg var ute, spiste mat med en uviss mengde kalorier og drakk opptil flere pils. Koste meg masse og vekta i morges viste det samme som på mandag.

I dag skal jeg igjen gjøre pilates-øvelsene mine og holde meg innenfor kalorirammene mine. Og fortsette ikke å spise sjokolade ;)

Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet
Yes! det er jeg også! Hehe. Heldigvis noen som er like glad i mat som meg (om jeg kan si det da, jeg vet jo ikke da..men, jeg tenker mat hele tiden egentlig) Og bruker å glede meg skikkelig til middag og liknende.

:Nikke: Hehe... kan signere på den der, ja! Men egentlig er jeg glad for at jeg kan kose meg med mat også, så lenge det blir med måte osv. Jeg får litt vondt av folk som ser på mat som et nødvendig onde og som bare spiser fordi de må... De menneskene kan da umulig ha smakt god mat??

Skrevet
Huff, nå har jeg blitt så syk at jeg må på legevakta :(

Haaater leger og sånt :(

:overrasket:

Så ikke denne før nå, jeg. Tror jeg må søke permisjon fra jobb for å henge med på tråden her ;)

Hvordan går det med deg? Ønsker deg masse god bedring! :klem:

Jeg var litt sår i halsen igår, jeg også, og tenkte at jeg hadde blitt smittet av dere. Men det har heldigvis glidd over... inntil videre ihvertfall...

Skrevet

usj... nå har jeg nettopp stappa i meg to stk. berlinerboller....:(

Gjest Fruktkake
Skrevet

Jeg har fått meg dagbok her på KG, og bestemt meg for å ikke være anonym her inne. Dermed har jeg også en link til min og sambo sin blogg i signaturen. Hoho! Lutt skummelt. Tenk om jeg blir forfulgt av gale terrorister nå?

Etter en god omelettlunsj kan jeg nå sette igang med dagen. To treningsøkter skal det bli i dag!

Ha en fin dag dere!

Skrevet
Jeg har fått meg dagbok her på KG, og bestemt meg for å ikke være anonym her inne. Dermed har jeg også en link til min og sambo sin blogg i signaturen. Hoho! Lutt skummelt. Tenk om jeg blir forfulgt av gale terrorister nå?

Etter en god omelettlunsj kan jeg nå sette igang med dagen. To treningsøkter skal det bli i dag!

Ha en fin dag dere!

:hoppe:

Gleder meg til å se!

Skrevet
usj... nå har jeg nettopp stappa i meg to stk. berlinerboller....:(

Oj da... Men ikke gi opp på grnn av det!

Gjest gjest 0
Skrevet

jeg startet i det minste dagen med en runde pilates...

Hvis jeg skal nå målet mitt 1 mars må jeg gå ned 1,8 på de 14 dagene som er igjen... :forvirret: Det spørs vel om jeg klarer....

Skrevet

Hei hei alle sammen

Så utrolig flinke dere er :)

Jeg har nå etter å ha lest denne tråden bestemt meg for å melde meg inn i vektklubben.no Jeg er en stor fan av søtsaker, men har bestemt for at det kan jeg ikke være. Jeg har allerede begynt å trene yoga to ganger i uken. Men det forbrennes vell ikke mange kalorier på yoga?

Harde fakta

År 27

Høyde 165

Vekt 78

Har planer om å gå ned mellom 10-15 kilo.

Har slanket meg før med Grethe rode, klarte det da men trenger å gå ned de siste 10-15 kiloene. Håper vektklubben kan hjelpe meg med det.

Motivasjon: For hver kilo legger jeg 100kr i krukke, når målet er nådd skal jeg kjøpe meg nye klær. Ok 1000-1500 kr er ikke så mye, men for en student er det himmelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...