Gjest gjest 0 Skrevet 13. februar 2006 #681 Del Skrevet 13. februar 2006 Siden det er mandag i dag så gikk jeg på vekten, selv om jeg ikke hadde så lyst. Jeg har gått opp 500gram. Det føles som jeg aldri klarer å gå ned. Buhu!! Det er så frustrerende! Men da jeg målte meg viste det seg at jeg hadde blitt 14 cm mindre på hvert lår. Jeg tenkte at dette kunne umulig være rett og jeg målte meg alle mulige veier, men målebåndet viste jo at det var 14 cm mindre enn for 14 dager siden. Yey! Jeg bare synes det er så rart at jeg går ned i cm, men ikke vekt. Grrr!! ← Er det mulig da? :klø: Det er jo vanvittig mye... jeg kan ikke miste så mye på lårene mine iallefall... da blir det bare beinet igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #682 Del Skrevet 13. februar 2006 Er det mulig da? :klø: Det er jo vanvittig mye... jeg kan ikke miste så mye på lårene mine iallefall... da blir det bare beinet igjen... ← Ja, tydeligvis Jeg trener jo mye styrke og kardio i uke dagene så da blir jo kroppen strammere osv. Jeg har jo også merket at buksene mine har blitt mye løsere rundt lårene, så det stemmer nok selv om det er mye. Jeg har lest om andre på vekklubb.no som har gått ned 10, 11 cm rundt magen på en uke, men det er vel litt mer ekstremt...hm ps, jeg har tykke lår, så mye å ta fra! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #683 Del Skrevet 13. februar 2006 14 cm er jo kjempebra jo ← Jaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg synes også det der høres utrolig mye ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #685 Del Skrevet 13. februar 2006 Mat har aldri vært så godt som etter at jeg begynte å slanke meg... Får jo lyst på noe godt hele tida, også blir jeg overlykkelig hver gang jeg finner noe som BÅDE er sunt og godt på samme tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #686 Del Skrevet 13. februar 2006 Mat har aldri vært så godt som etter at jeg begynte å slanke meg... Får jo lyst på noe godt hele tida, også blir jeg overlykkelig hver gang jeg finner noe som BÅDE er sunt og godt på samme tid ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #687 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg synes også det der høres utrolig mye ut ← Jeg vet, derfor jeg målte meg minst 10 ganger til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 13. februar 2006 #688 Del Skrevet 13. februar 2006 Oj...det var ikke mye? Er du høy? ← Nei, jeg er bare 1.57. Men jeg er sånn typisk pæreformet, og det vil jeg ikke, vil i allefall se mer veltrent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 13. februar 2006 #689 Del Skrevet 13. februar 2006 Takk skal du ha, Vampyra! Sant det. Og Hege_84: Så heldig du er! Jeg vil også veie bare 57 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 13. februar 2006 #690 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen her som har planer om å ned i ca 55 kg? Vi gjerne ha noen med omtrent samme forutsetninger som meg å samarbeide med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. februar 2006 #691 Del Skrevet 13. februar 2006 Stikker innom med et middagstips! Vegetar lasagne! bytt ut kjøttdeig med forskjellige grønnsaker, da sparer man mange kalorier! Jeg har begynt å lage min første vegetarlasagne nå, men jeg skal rapportere senere om smaken ← Og det ble supergodt!!! Sambo som var så negativ heiv i seg mer enn han pleier å gjøre. Vi spiste faktisk opp hele lasagnen Heldigvis er det færre kalorier enn i vanlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 13. februar 2006 #692 Del Skrevet 13. februar 2006 Mange flinke jenter her Her kommer oppskrift på dagens middag, raskt og godt. Varm kyllingsalat: Stek kyllingfilet i biter, lag en pose Toro Bali kylling-gryte. Bruk melk istedet for fløte. Tilsett litt wokgrønsaker og den stekte kyllingen i gryta, samt 2ss creme fresh(vet ikke åssen det skrives ) Legg en solid porsjon blandet grønn salat i en bolle og legg kyllinggryte oppå salaten. Bon apetit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #693 Del Skrevet 13. februar 2006 Nam... her var det mange gode middagstips Jeg sitter på jobb og skal snart spise Fjordland Kylling Red Curry til middag. Leste et sted at den var god. Idag kjenner jeg at dongeribuksa mi er blitt videre... Jeg tror nesten ikke dette er sant! Det eneste som er litt dumt er at dette er den samme buksa som jeg har forsøkt å krympe i vask fordi den var litt stor i utgangspunktet... men pytt, pytt... Det gjør absolutt ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 13. februar 2006 #694 Del Skrevet 13. februar 2006 Jaja, jeg har gått ned de grammene jeg gikk opp forrige uke. Det er jo en liten trøst. Gikk på med fornyet styrke i dag, men det ble en halv sandwich til dessert. Det var vel under 100 kalorier, så da er det jo ikke så ille. Til sammenlikning har jeg spist nesten 200 kalorier med gulrøtter i dag. Cluet er nok rett og slett bevegelse, bevegelse, bevegelse! Gode middagstips, forresten. Veide for første gang spaghettien og kjøttdeigen, og jeg spiser selvsagt mer enn VK sine porsjoner. Det kommer til å bli hardt å ikke spise seg stappmett når vi har god middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. februar 2006 #695 Del Skrevet 13. februar 2006 Bare innom for å titte hvordan det står til med dere,jenter! Jeg har gått opp 500gram. Det føles som jeg aldri klarer å gå ned. Buhu!! Det er så frustrerende! Men da jeg målte meg viste det seg at jeg hadde blitt 14 cm mindre på hvert lår. Jeg vet jo at du trener en del styrke, og det er helt naturlig(selv om 14 cm er MYE) at vekten går opp en periode, selv om målene på kroppen minker! Jeg vil tro at dette bare er i begynnelsen.... Jeg har også gått ned mange cm(om ikke så mye som deg),mens vekten ikke har rørt så mye på seg. Det jeg synes er litt merkelig er at jeg har gått ned mange cm rundt magen/midjen,mens bare 2 cm rundt låra(siden november) :klø: Stå på,jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 13. februar 2006 #696 Del Skrevet 13. februar 2006 Vekta viste ned 500 gram i morges. Fornøyd med det og koser meg med maten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 13. februar 2006 #697 Del Skrevet 13. februar 2006 Gud bedre så flinke dere er. Jeg er på bedringens vei, iallfall er almenntilstanden min nokså ok. Har veldig vondt i halsen derimot, så det har blitt en del is-spising.. Vet at det er fy-fy, men det lindrer så godt! Har prøvd å lage min egen is, og den er sunn å hive i seg, selv i store mengder! Jeg blander ananas, banan, eple og jordbær sammen med litt farris og en 0.1% yoghurt i blenderen. Jeg fyller dette oppi sånne isformer. Sunt og godt! Jeg har ikke turt å veie meg, for jeg VET at jeg har gått opp igjen. Kanskje jeg skal driste meg på vekta i morgen, men offisielt har jeg ikke veiedag før til neste mandag igjen. Da er målet mitt 74 kg (minus 2 kg totalt), men forutsetningen er jo at jeg blir så frisk at jeg kan trene. Og det er jammen ikke sikkert. Er redd jeg har halsbetennelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 13. februar 2006 #698 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg stod over i dag, venter til neste uke. En uke i sengen masse smertestillende og mat i hytt og pinevær. Vet om det og trenger ikke å bli deppa, så jeg fortsetter likså godt med friskt mot mot neste uke. Trenger ikke en nedtur nå, så da er det bedere å ikke vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #699 Del Skrevet 13. februar 2006 Nå har jeg spist knaskerøtter med 50/50 lettrømme og youghurt naturell- med holiday-dip. UTROLIG godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. februar 2006 #700 Del Skrevet 13. februar 2006 møkka mensen Tror ikke jeg har gjort stort annet enn å spise på noe i hele dag... Nå hiver jeg innpå rosiner og pinjekjerner igjen... Selv om det er sunt godteri er det fullt av kalorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå