Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Takk for middagstips, Rosin! Det der var jo svært kalorifritt :)

Det er veeeeldig mye kalorier i marinert kylling :overrasket: Vi har spist det til middag idag og vi har mange flere pakker i fryseren (kjøpte nylig inn masse på tilbud). Men jeg tar av skinnet og det er også en utrolig forskjell på kylling med og uten skinn. Bare prøv de ulike variantene på VK. Så jeg regner med at det går greit likevel.

Ååååh, jeg var så sugen på småsjokolader når jeg gikk i byen etter jobb idag! Hadde vanvittig lyst på det, men jeg greide å holde meg hard og styre unna. Var litt lei meg og syntes litt synd på meg selv da ;) Men det er jo jeg selv som har spist så mye at jeg har lagt på meg - og også jeg selv som har tatt beslutningen om å slanke meg. Gomlet i meg en skive kålrabi og tok et tygg Fedon-sjokolade når jeg kom hjem, så det gikk bra :)

Og idag har jeg gått i butikker da, som Vampyra rådet meg til... :sjenert: Hehe... Kjøpte meg ei dongeribukse, sånn litt kort som jeg skal ha oppbrett på, på B Young. Må også tenke på at jeg kan risikere å bli tynnere :ler: men den buksa er i strech og det hadde ikke hatt noe å si om jeg hadde noen centimeter mindre over magen nå heller ;) Men jeg har en annen dongeribukse (som jeg kjøpte i USA i sommer - der har de store bukser!) som jeg synes er for stor allerede nå, så jeg bruker den bare når den er nyvasket. Den må vel enten syes inn eller legges bort. Men det skal jeg tåle :) Gleder meg til en slank sommer, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

I dag har jeg trent på elipsemaskinen i 1 hel time! *stolt* orket ikke styrketrening så da utvidet jeg den planlagte tiden på elipsemaskina med 5 og 5 minutter. Etter 45 min var jeg ikke sliten lengre, men det var viljen som bestemte hvor lenge jeg gadd.

Ephemera: Skylder du shoppinggalskapen din på meg nå ;) Poenget var vel at du skulle bevege deg mye mer en du shoppet

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Skylder du shoppinggalskapen din på meg nå ;) Poenget var vel at du skulle bevege deg mye mer en du shoppet

:ler:

:Nikke:

Hehe...

Men joda, jeg beveget meg masse, og kjøpte jo bare ei bukse... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Jeg har selvfølgelig :forvirret: klart å bli sår i halsen :sur: IGJEN. Utrolig irriterende dette. De siste månedene har det vært sånn at hver gang jeg har hatt en formtopp treningsmessig, så blir jeg syk :grine: Også jeg som bare har lyst til å trene mer. Jeg klarer stort sett å holde utviklingen i sjakk slik at det går over etter noen dager, men blir liksom ikke helt 100%. Tror det må ha noe med inneklimaet nå om vinteren å gjøre.

Foreløpig ingen feber eller videre utvikling så jeg tar sjanse på trening i dag, men skal ikke slite meg helt ut.

Jill Jahrmann fra SATS sier også i ukens KK at man fint kan trene så lenge allmenntilstanden er ok og og man ikke har feber, bare ikke overdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

Jeg har selvfølgelig :forvirret: klart å bli sår i halsen :sur: IGJEN. Utrolig irriterende dette. De siste månedene har det vært sånn at hver gang jeg har hatt en formtopp treningsmessig, så blir jeg syk :grine: Også jeg som bare har lyst til å trene mer. Jeg klarer stort sett å holde utviklingen i sjakk slik at det går over etter noen dager, men blir liksom ikke helt 100%. Tror det må ha noe med inneklimaet nå om vinteren å gjøre.

Foreløpig ingen feber eller videre utvikling så jeg tar sjanse på trening i dag, men skal ikke slite meg helt ut.

Jill Jahrmann fra SATS sier også i ukens KK at man fint kan trene så lenge allmenntilstanden er ok og og man ikke har feber, bare ikke overdrive.

:troest: God bedring, Orakel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk :frustrert: Sår i halsen verker i hele kroppen og spes. i et øre. Skal til legen 1215, så får vi se.

Nå sitter jeg her som et slakt og surfer, er redd for å sove og da ikke våkne tidsnok igjen til legetimen.

Matlyst har jeg ikke, og ikke lett å å ned noe i den sårehalsen, men har klart å trykke ned en liten yoghurt da, for noe må jeg jo ha i magen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk  :frustrert: Sår i halsen verker i hele kroppen og spes.  i et øre. Skal til legen 1215, så får vi se.

Nå sitter jeg her som et slakt og surfer, er redd for å sove og da ikke våkne tidsnok igjen til legetimen.

Matlyst har jeg ikke, og ikke lett å å ned noe i den sårehalsen, men har klart å trykke ned en liten yoghurt da, for noe må jeg jo ha i magen også.

:overrasket: Blir alle syke nå da...??

:troest: God bedring til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg våknet også med vondt hals og tett nese :tristbla:

Men jeg har ingen planer om å bli syk! Nå er jeg så godt igang med treninga at jeg skal holde koken!

*sender friske vibber til alle* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Måtte bare hilse på. Fikk endelig nett-tilgang igjen, etter noen dager uten. Hatt litt problemer med nettverket. Med meg går det heller dårlig på slankefronten. Har til nå bare fått trent to ganger denne uken, og etter lørdagen (da jeg spiste masse mat og godteri) har jeg fått en ENORM matlyst. Var på besøk med to kokker i helgen, så de lagde indrefilet av svin + broccoli og potetbåter stekt i ovn. I tillegg til at de hadde en himmelsk hjemmelagd fløtesaus med sopp (som jeg var flink å bare ta en liten øse av). Men likevel var maten stekt i smør, med mye salt osv (de er jo tross alt kokker), så det ble en kaloririk helg på meg. På grunn av dette er jeg ikke helt sikker på hvor jeg ligger an i forhold til vekten, og har endt opp med å ha lyst på godteri nærmest hele tiden. Og jeg som hadde klart meg så bra hittil. Hehe ;)

Jeg får nok bare støtte meg til dere, og la meg påvirke av deres gode innsats og pågangsmot. Jeg misunner dere, jenter!

Stor klem til dere fra meg! :klem:

Endret av Lanalia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke syk - ikke i det hele tatt! Litt trøtt kanskje men..

Jeg innser at mitt inntak av kaker og pils ligger over det som er tilrådelig når man er på slankern, men jeg vil jo ikke slutte å kose meg heller. Det er jo ikke sånn at jeg spiser kaker og drikker øl hver dag heller, men når det skjer så er det ikke 1 kakestykke og en halvliter lissom.

Men bortsett fra det har jeg visst lagt meg til et relativt sunt og fornuftig kosthold og jeg er så godt som aldri sulten. Jeg er spent på hvordan dette blir med vekten videre. Jeg skal nok alltids klare å kutte ut pilsen også for en periode hvis det er det som skal til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke kommet over lysten på småsjokolader i løs vekt... Festkarameller, lakrissjokolade, bananer, sjokolademus, spesial... Det har blitt en besettelse nå når jeg ikke har lov til å spise det... :tristbla:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Gi deg selv lov til å spise 10 stk hver lørdag! da har du noe å glede deg til iallefall... Eller du kan dele de ti utover uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg selv lov til å spise 10 stk hver lørdag! da har du noe å glede deg til iallefall... Eller du kan dele de ti utover uka

Jeg spiser sjokolade i helgene :sikle: Men jeg har lyst på ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

hmm

hva annet har du spist denne uka da? Har du vært flink resten av uka synes jeg du kan unne deg noen få biter... Max 5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser bittelitt sjokolade hver dag jeg, men holder meg under kalorigrensa ;) I forhold til de mengdene jeg kunne finne på å stappe i meg før er det likevel en klar forbedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet også med vondt hals og tett nese :tristbla:

Men jeg har ingen planer om å bli syk! Nå er jeg så godt igang med treninga at jeg skal holde koken!

*sender friske vibber til alle* :hoppe:

Jeg er også blitt syk :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm

hva annet har du spist denne uka da? Har du vært flink resten av uka synes jeg du kan unne deg noen få biter... Max 5!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser bittelitt sjokolade hver dag jeg, men holder meg under kalorigrensa ;) I forhold til de mengdene jeg kunne finne på å stappe i meg før er det likevel en klar forbedring.

Er ikke plass til mye sjokolade på mine 1.440 kcal.... Søren, jeg må får gjort noe med aktivitetsnivået mitt ;) Men hvis det er plass til sjokolade, så unner vi oss selvfølgelig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...