Little sister Skrevet 6. februar 2006 #501 Del Skrevet 6. februar 2006 Huff, jeg har ikke fått tid å veie meg i dag, så får gjøre det i morgen. Må lese hvordan det har gådd med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #502 Del Skrevet 6. februar 2006 Hmm.. For ca èn månede siden begynte jeg å trene aktivt igjen(6 dager i uka, step,pilates, roing,tredemølle og styrke) men jeg har gått opp nesten 4 kg..! Spiser ikke noe mer enn før jeg begynte å trene... Hvordan kan dette ha seg? *snufs* ← Jeg er ganske sikker på at det skyldes muskler. Det er jo ganske mye å trene 6 dager i uka, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at du har inntatt flere kalorier enn du har brukt. Det er helt vanlig - men ganske surt - å gå opp i vekt når man begynner å trene... Men bare vent, snart går vekta ned også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 6. februar 2006 #503 Del Skrevet 6. februar 2006 Holder på å laste ned Windsor Pilates nå..noen som har erfaringer med det? Hadde vært så greit å kunne trene litt hjemme. ← Jeg har prøvd det to ganger nå, og det kjennes godt at du får brukt muskler Men jeg får det ikke helt til da, glad jeg ligger hjemme på stuegolvet mens ingen ser på Jeg har gått opp 1,5 kg denne uken på tross av trening _hver_ eneste dag :/ Men det har vel mye med at jeg er mitt inni den røde perioden av måneden...utrolig at man skal gå så mye opp da? Blir alltid så oppblåst rundt den tiden jeg:( ← Jeg bruker p-piller hele tiden, så slipper jeg det problemet Treningsvideo, ja... Finnes det noen med aerobic eller step? Og i tilfelle hvor? ← Jeg har en fra ministry of sound, og bestilte en ny i går. Er helt perfekt trening for meg i allefall. Det er så herlig å trene hjemme. www.play.com har mye bra treningsvideoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 6. februar 2006 #504 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg bruker p-piller hele tiden, så slipper jeg det problemet :hår: er det så lurt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #505 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg gikk også opp når jeg begynte å trene igjen, cirka 2 kg. Fortsatt ikke fått de av igjen, satser på at det er muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 6. februar 2006 #506 Del Skrevet 6. februar 2006 :hår: er det så lurt da? ← I følge legen så gjør det ikke noe i et par måneder i allefall, fordi det ikke er vanlig mensen man får uansett ved bruk av p-piller. Har i allefall ikke merket noe negativt ennå så satser på at det går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 6. februar 2006 #507 Del Skrevet 6. februar 2006 Så flinke alle er. Idag var jeg på vekta. Den viste overraskende -1,4 kg. Mye bedre enn jeg forventa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillette Skrevet 6. februar 2006 #508 Del Skrevet 6. februar 2006 Du har nok rett og slett fått mye muskler. De veier jo mer enn fett. Målte du deg før du begynte å trene da? Da vil du sikkert se resultater! ← Målte meg ikke, bare veide meg..men føler at jeg ser meg "oppblåst ut".. Buksene er iallefall trangere å få på...ikke bra i det hele tatt. Håper virkelig at de kommer av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. februar 2006 #509 Del Skrevet 6. februar 2006 Stikker innom med et lite tips til mellommåltid/kveldsmat! Wasa rugsprø med mager smøreost, løk og paprika! Det er sunt og godt! Løken lager litt ekstra smak også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #510 Del Skrevet 7. februar 2006 Ephemera! Du sier at du har ergometersykkel hjemme! Hva med å børste støvet av den da? Ser du noe TV hver dag? Et supert tips da er å sette sykkelen foran TV-apparatet og vips så har du sykla minst en halvtime Stå på jenter, dette klarer vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #511 Del Skrevet 7. februar 2006 Målte meg ikke, bare veide meg..men føler at jeg ser meg "oppblåst ut".. Buksene er iallefall trangere å få på...ikke bra i det hele tatt. Håper virkelig at de kommer av igjen ← Kan det være mensen da? Det er ikke uvanlig å gå opp 1 - 3 kg. i forbindelse med den, og da føler vi oss også oppblåste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #512 Del Skrevet 7. februar 2006 Ephemera! Du sier at du har ergometersykkel hjemme! Hva med å børste støvet av den da? Ser du noe TV hver dag? Et supert tips da er å sette sykkelen foran TV-apparatet og vips så har du sykla minst en halvtime Stå på jenter, dette klarer vi ← Ja, jeg skal skjerpe meg. Jeg har børstet støvet av ergometersykkelen. Tror ikke jeg vil at den skal stå og dekorere stua. Den står på et gjesterom i etasjen under. Men jeg synes det er så mye morsomere å trene step på treningssenter enn å sitte å sykle Men her skal vi ikke bare ha det gøy - dette krever også arbeid Var så dum å veie meg idag også (fatter ikke at jeg ikke kan la være). Idag var vannprosenten høyere igjen og jeg veide endel mer enn i går. Jeg ser at fettprosenten har gått en god del ned, men vannet varierer... og det er jo naturlig. Også en av grunnene til at man ikke skal veie seg hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #513 Del Skrevet 7. februar 2006 Hva med å flytte TVn inn på gjesterommet da? Eller om du kan låne en andreTV? Eventuelt kan du jo også bruke radio eller en favoritt-CD, men det beste er jo hvis man kan effektivisere synes jeg, altså sykle samtidig som man ser et TV-program man ville ha sett uansett! Lurt Ang. veiing så tror jeg du må få samboern din til å gjemme vekta ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 7. februar 2006 #514 Del Skrevet 7. februar 2006 Så flinke alle er. Idag var jeg på vekta. Den viste overraskende -1,4 kg. Mye bedre enn jeg forventa. ← Knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. februar 2006 #515 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg må bare si at jeg juksa og veide meg i dag jeg også. Og det er jeg glad for! Jeg har gått ned 0.5 kg, så da er de 400 grammene borte og i tillegg har jeg mistet 100 g til. Det er utrolig godt å se at litt arbeid gir resultater. Så nå er jeg supermotivert for å fortsette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #516 Del Skrevet 7. februar 2006 Så bra Vampyra! Men jeg anbefaler deg å ikke veie deg igjen før neste mandag... jeg har nemlig oppdaget at vekta varierer veldig fra dag til dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillette Skrevet 7. februar 2006 #517 Del Skrevet 7. februar 2006 Kan det være mensen da? Det er ikke uvanlig å gå opp 1 - 3 kg. i forbindelse med den, og da føler vi oss også oppblåste... ← Det kan være, håper det iallefall Satser på å veie meg på søndag/mandag. Da skal den verste tida være over. Forresten jenter, salatbar i daglivarebutikker er jo helt supert som lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vtollef Skrevet 7. februar 2006 #518 Del Skrevet 7. februar 2006 Jepsi. Jeg spiser pastasalat hver dag til lunch jeg. Veldig godt altså Prøvde ut pilates i går, og det virket jo bra da. Skal ta en økt etterpå også. Veldig greit når man kan gjøre det hjemme! Mitt største problem er nemlig å komme meg ut på et treningssenter. Da har jeg hundre tusen gode unnskyldninger for å heller bli hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #519 Del Skrevet 7. februar 2006 Det kan være, håper det iallefall Satser på å veie meg på søndag/mandag. Da skal den verste tida være over. Forresten jenter, salatbar i daglivarebutikker er jo helt supert som lunsj! ← Ja, bortsett fra at jeg ender opp med bare pasta og kjøtt Ihvertfall før jeg begynte dette nye livet Vi har to typer pastasalat ferdigpakket på arbied - en med kylling og en med ost og skinke. Savner brød til... Hender jeg har med meg et rundstykke eller noe til da. Men den fra salatbar er jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #520 Del Skrevet 7. februar 2006 Middagstips! Knorr tomatsuppe med makaroni: 1,5 porsjon (dvs en halv pose) kun 45 kcal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå