Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj, jeg sliter virkelig i helgene. Både snop og øl.

Jaja, jeg får vel bare "la være å spise noe de neste 48 timene, så går det vel bra", for å ta en Gabrielle.

Det er bikkjekaldt her, og plent umulig å gå tur. Irriterende, for jeg hadde virkelig kommet godt igang. Grrr. Jeg er faktisk redd for at jeg har gått opp igjen på mandag. Wæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg sliter virkelig i helgene. Både snop og øl.

Jaja, jeg får vel bare "la være å spise noe de neste 48 timene, så går det vel bra", for å ta en Gabrielle.

Det er bikkjekaldt her, og plent umulig å gå tur. Irriterende, for jeg hadde virkelig kommet godt igang. Grrr. Jeg er faktisk redd for at jeg har gått opp igjen på mandag. Wæh!

:troest:

Jeg vet.

Men vi ville jo ikke vært helgene foruten likevel, ville vi? Jeg har ingen problemer med å holde meg unna øl og vin (oi, nå fikk jeg lyst på rødvin...), og jeg har også greid å kutte ut potetgull. Ikke at det skal ut av livet mitt, men jeg skal prøve å ikke spise det nå mens jeg skal gå ned i vekt. Men min store svakhet er sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute med venninner og spist deilig biff med fløtegratinerte poteter til og drukket vin!

Feiret nemlig 30 årsdagen min, og da er det lov å kose seg, men gud så mett jeg ble.

Nevnte jeg den fortreffelige isen til dessert?

God man bare blir 30 år en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss_alexandria:

Nå har jeg vært innom en butikk mens jeg var kjempesulten igjen. Og vet dere hva jeg fant? De har fått en ny pizza!! Grandiosa lørdagspizza med biff og saftige kjøttboller! Også var det med kryddermix i pakken som skulle blandes med rømme for å lage rømmedressing :sikle: Og der sto jeg og så sånn ut:  :overrasket:

med en knøttliten Fedon-pizza i hendene. Jeg fant den på Rema, av alle plasser. Må bare prøve den og se om den er spiselig. Kjøpte den isteden, jeg.

:ler::ler: :grine2:

Ser det for meg jeg!

Har tippa helt av lasset i helga jeg.. Med både potetgull og sjokolade!

Må kanskje få registrert meg slik at jeg ikke bare er gjest her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute med venninner og spist deilig biff med fløtegratinerte poteter til og drukket vin!

Feiret nemlig 30 årsdagen min, og da er det lov å kose seg, men gud så mett jeg ble.

Da er det lov å kose seg ja!

:bursdag:

:ler:  :ler:  :grine2:

Ser det for meg jeg!

Har tippa helt av lasset i helga jeg.. Med både potetgull og sjokolade!

Må kanskje få registrert meg slik at jeg ikke bare er gjest her..

Velkommen skal du være, lettere å følge med på hvordan det går med deg hvis du registerer deg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest gjennom hele tråden...puh!

Kjempeflotte innlegg, spesielt fra Ephemera sin side :kose:

Selv er jeg litt over 160 cm på strømpelesten og veier 30 tokilos melposer :sjenert:

Ble inspirert nå! Har nettopp begynt å trene for fullt på 3t etter ett år med mye vondt i nakken og påfølgende omtrent lik null fysisk aktivitet.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele tråden...puh!

Kjempeflotte innlegg, spesielt fra Ephemera sin side :kose:

Selv er jeg litt over 160 cm på strømpelesten og veier 30 tokilos melposer :sjenert:

Ble inspirert nå! Har nettopp begynt å trene for fullt på 3t etter ett år med mye vondt i nakken og påfølgende omtrent lik null fysisk aktivitet.. :overrasket:

30 tokilos melposer :ler:

Slå deg sammen med oss, da vel?

Ikke at jeg mener du trenger å slanke deg, men vi har da det litt koselig her også, innimellom elendigheten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og apropos den lørdagspizzaen fra Grandiosa, så har jeg enda ikke kommet over den :sjenert:

Men jeg var flink den dagen - motstod både den og sjokoladekaka på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen! :klem:

Det er klart man må kose seg når man har bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket:

30 tokilos melposer  :ler:

Slå deg sammen med oss, da vel?

Ikke at jeg mener du trenger å slanke deg, men vi har da det litt koselig her også, innimellom elendigheten?  ;)

Det tror jeg at jeg gjør:) Føler ikke at det er så mye som skal bort (kanskje en to-tre kg), men mest stramme litt på det som er her allerede. Må vel innrømme at jeg er en notorisk godterpose-plyndrer så har sikkert bare godt av å tenke i litt sunnere baner når det kommer til kostholdet! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Nå kommer jeg inn her også med kjøpeforstyrrelsen min. Se hva jeg har lyst på, med flat mage:

Kosedress

I både turkis, hvit og beige.

Slike kosedresser ser da ikke så ille ut på oss vanlige dødelige heller da... Kanskje med en litt større/lengre jakke sa.. Flesket skal ikke velte ut liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg tør ikke engang rapportere om inntaket de siste dagene... Men biff og fløtegratinerte poteter har det blitt 2 dager på rad.... Og smågodt.... og øl... og.....

:sjenert:

Jaja, vekta har i allefall ikke gått ned denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig spent på å veie meg i morgen! Veide meg ikke på mandag, siden jeg har vært litt syk har jeg ikke trent så mye. Måtte snikveie meg i går- og det lovet bedre enn jeg trodde. Men så er mandag rett etter helg da, det er jo litt problematisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Egentlig burde vi hatt fredager eller lørdager som veiedag for da vet man hva man har råd til å unne seg i helga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Slike kosedresser ser da ikke så ille ut på oss vanlige dødelige heller da... Kanskje med en litt større/lengre jakke sa.. Flesket skal ikke velte ut liksom  :ler:

Neida, bevares - jeg har sikkert 20 sånne i skapet, men ja: med litt lengre jakker ;) Men det så så fint ut med brun, flat mage :ler:

Men disse har jeg bare SÅ lyst til å bestille... :sjenert: Var så fint med den "blondeeffekten" nederst på beina og ermene...

Er veldig spent på veinga imorgen, jeg også. Føler på en måte at jeg har gått ned mindre nå enn sist... Er helt enig i at fredag skulle vært veiedag, men det er nok ikke uten grunn at VK har lagt veiedagen til mandag - det er vel ikke meningen av vi skal ta helt av i helga... :sjenert:

Egentlig har jeg ikke tid til å tenke på annet enn det hersens førerkortet nå... det tar livet av meg :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Hadde vi hatt veiedag på fredager er jeg redd for at vi hadde gått ned i vekt i ukedagene for så å legge på oss igjen i helgene. Og slikt blir det ikke varig vektnedgang av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :)

Vet dere hva, i går sa sambo at jeg virkelig hadde blitt fin i kroppen etter å ha trent bare en måned :)

Vet ikke om han mente det, men det ga mersmak :)

Nå har jeg funnet en ny motivasjon: skal på besøk til svigersøsteren min i medio mars :hoppe: å som jeg gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Baby :bursdag:

Og velkommen dil deg Gillette :velkommen:

Jeg vet akkurat hvordan du har det Ephemera ang førerkort, men du får det snart skal du se :kose:

Jeg kom meg aldri til butikken i helga, så jeg fikk ikke kjøpt sjokolade eller annet snop, så ble bare en neve potetgull. Vi så The Descent i går, huff for en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...