Gjest 3llie Skrevet 1. mai 2006 #2241 Skrevet 1. mai 2006 Håper ikke det er for sent å slenge seg med her. Har hatt en pause fra forumet og er nå tilbake for fult. Var innom et prøverom en dag for snart 3 uker siden, skulle prøve en bh og jeg fikk helt sjokk. Det gikk virkelig opp for meg hvor grusom kroppen min er blitt. Så da gikk jeg hjem, tok en tur på vekta og kasta alt av snop i huset. Har ikke spist snop i det hele tatt siden, går for det meste i musli, grønnsaker og hvitt kjøtt. Har også begynt å trene fire ganger i uken. Har ikke gått ned noe som helst, men jeg føler meg mye bedre ihvertfall. Også håper jeg at kiloene etterhvert slipper taket. Har minimum 7 kilo å gå ned, men om jeg klarer 11 kilo blir jeg stor fornøyd. I går trente jeg 55 min med Stram Opp Puls og i morgen blir det 30 min Aerobic og kanskje 55 min med Pilates etterpå hvis jeg orker. :D
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #2242 Skrevet 1. mai 2006 Vampyra: Du kjenner jo Rosin. Har hun falt helt av lasset? For hun var vel med her tidligere? ← Har vel ikke vært her de siste 80 sidene tenker jeg Vektklubb har jeg slutta med, orker ikke å føre inn lenger. Nå har medlemsskapet gått ut også, og jeg tror ikke jeg fornyer. Trener bittelitt ihvertfall, og har planer om å skjerpe meg betraktelig bare jeg er over det værste skole/praksis styret.
Sunbird Skrevet 1. mai 2006 #2243 Skrevet 1. mai 2006 Velkommen skal du være 3llie. Er vel aldri for sent å slenge seg med her¨. Jeg har ikke vært her mer enn ett par uker selv. Og kunne for første gang i dag se en reduksjon på vekta. Så hold motet oppe du, det vil betale seg etterhvert.
Ephemera Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #2244 Skrevet 1. mai 2006 Har vel ikke vært her de siste 80 sidene tenker jeg Vektklubb har jeg slutta med, orker ikke å føre inn lenger. Nå har medlemsskapet gått ut også, og jeg tror ikke jeg fornyer. Trener bittelitt ihvertfall, og har planer om å skjerpe meg betraktelig bare jeg er over det værste skole/praksis styret. ← Der var du, vettu!! Koselig at du stakk innom her nå ihvertfall! Jeg er medlem av VK til ut i juli en gang. (Tok 6 måneders abonnement). Jeg er fryktelig sløv når det gjelder å skrive inn maten jeg spiser. Jeg har liksom lært meg hva og hvor mye jeg kan spise hver dag, og i helgene tillater jeg meg å spise mer og da er det liksom både vanskelig og mer unødvendig å føre det inn... Men vekta skriver jeg inn hver uke da! Men jeg skal over på "Hold vekten" på VK etterpå, og da kommer jeg til å skrive inn maten i begynnelsen ihvertfall. Helt utrolig at jeg har gått ned 7,5 kilo for jeg skal love deg at jeg har vært på nippet til å gi opp innimellom
hecuba Skrevet 1. mai 2006 #2245 Skrevet 1. mai 2006 I helgen har jeg klart å tilpasse kostholdsplanen slik at jeg fikk både litt alkohol og sjokolade. Havnet bare ca 200 kcal over planen, men fikk kompansert dette med litt ekstra trening. Har trent 60 min på ellipsemaskin i dag + mageøvelser. Helt etter planen. I morgen er det styrketrening! Er nå 3 uken med regelmessig trening. Kan ikke se stort forskjell på vekta, ser noe forskjell på kroppen(kanskje placebo, men det er motiverende fordet;) ). La i dag merke til at armene mine ser slankere og strammere. Spesielt merker jeg treningen på holdningen. Har rettet opp overkroppen min en del. Det ser rett og slett mye bedre ut! Og humøret er på vei oppover. Er så deilig! Har tilogmed begynt å gå/jogge til treningssenteret fremfor å ta buss. Jeg hopper som en gal kanin hele veien! Er i en periode hvor det er GØY å trene! Tror kanskje overskuddet kommer av at jeg har begynt å bli nøye med å ta tran og vitaminer daglig og i tillegg til styrke trener 2 kondisjonsøkter i uka(selv om jeg er sliten og trøtt). Det var en liten oppdatering fra min side. Nyt solen og det å gå med vårsko alle sammen! Det er veiedag for meg i morgen.
Hu i Svingen Skrevet 2. mai 2006 #2246 Skrevet 2. mai 2006 Miracl3: Tar veiedag i morgen, jeg.. ← Jeg også, altså senere i dag Har hatt en ganske bra uke, men havnet så klart på fylla på lørdag (bombe), noe som resulterte i grillpølse i brød på søndag , og i kveld stekte jeg vafler. Spiste to plater med litt smør på, og holdt meg innenfor kaloriene mine i dag. Så får vi se senere i dag... Nå er det natta her ja. Zzzz...
Ibenholt Skrevet 2. mai 2006 #2247 Skrevet 2. mai 2006 I dag når jeg gikk på vekta viste den 60,8!!!! Og jeg skal ha mensen om en dag eller to. Men så har ikke jeg vært på trening på en uke da, så det kan være musklene som er slappe i fisken. Bruker alltid å gå opp i vekt når jeg trener. Men, uansett. JIPPI!
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #2248 Skrevet 2. mai 2006 I går hadde jeg en helt raffinert-sukker-fri-dag. I dag skal jeg ta meg en spinningtime og, skal bli godt.
hecuba Skrevet 2. mai 2006 #2249 Skrevet 2. mai 2006 På en mnd har jeg nå gått ned 2 kg. Midjen har mistet 5 cm. Jeg har kommet igang med stryketrening, som igrunnen er noen av det jeg gleder meg mest over. Skal trene om et par timer. Det blir treningsøktøkt nr 2 to denne uken. Målet er 4. Nå er det frokost og en stooooor tekopp. Har fri i dag. Planene er å trene og lese til tentamen. Gratulerer alle andre her inne som nærmer seg sine mål.
Gjest BagLady Skrevet 2. mai 2006 #2250 Skrevet 2. mai 2006 Denne helga har vært ganske slapp, trente på søndag men ellers har det vært mye sløving. Spiste vafler i går og indisk på lørdag og...uffuff Men nå er det ny uke med nye muligheter, og i dag skal jeg hente nye aerobicsko på posten Så skal jeg dra på trening og svette litt Har trent et par ganger i uka siden februar og har absolutt merket at kroppen har blitt strammere og at klærne ser bedre ut på kroppen
Gjest Fruktkake Skrevet 2. mai 2006 #2251 Skrevet 2. mai 2006 Kan noen være så snill å overtale meg til å dra på trening i dag?
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #2253 Skrevet 2. mai 2006 Den var litt streng, men tenk hvor godt ditt har av ei treningsøkt!! Skal ta spinning i dag jeg...
Gjest Fruktkake Skrevet 2. mai 2006 #2254 Skrevet 2. mai 2006 Jeg kan ikke være dårligere enn deg, Little Me.. Eller...? Argh.. Jeg får sove en times tid på det...
Gjest Gjest_Katerina_* Skrevet 2. mai 2006 #2255 Skrevet 2. mai 2006 Da drar jeg for å trene. skal på en funktime og så skal jeg på en danseaerobictime. Det skal bli deilig!
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #2256 Skrevet 2. mai 2006 Jeg kan ikke være dårligere enn deg, Little Me.. Eller...? Argh.. Jeg får sove en times tid på det... ← Holder ett øye med deg nå...
Gjest gjest 0 Skrevet 2. mai 2006 #2257 Skrevet 2. mai 2006 Den var litt streng, men tenk hvor godt ditt har av ei treningsøkt!! Skal ta spinning i dag jeg... ← Hva med en gåtur etterpå?
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #2258 Skrevet 2. mai 2006 Tror ikke det, skal spinne fra 19 - 20 og etter det er det csi og sånt vettu Sorry, at jeg er kjip!!!
momo Skrevet 2. mai 2006 #2259 Skrevet 2. mai 2006 Hei! Lurte på om jeg kunne få være med jeg og. I fjor sommer fant jeg ut til min store skrekk at min vekt var oppe i 85 kg. Så i slutten av juli meldte jeg meg inn i VG`s vektklubb. Og til jul veide jeg 72 kg, jeg hadde da gått ned 13 kg. Veldig fornøyd med det. Men etter jul så har jeg ikke vært så flink, det har gått veldig opp og ned med slankingen, men nå må jeg bare skjerpe meg igjen. Nå veier jeg 73 kg, målet mitt er 60 kg, men håper på 65 kg i løpet av sommeren. Trenger all motivasjon jeg kan få nå. For aller helst vil jeg spise noen kilo med sjokolade. Maten er ikke mitt problem, jeg elsker sunn mat og spiser aldri mye. Men sjokoladen, isen og smågodtet er mitt stoooooore problem.
Ephemera Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #2260 Skrevet 2. mai 2006 Hei! Lurte på om jeg kunne få være med jeg og. I fjor sommer fant jeg ut til min store skrekk at min vekt var oppe i 85 kg. Så i slutten av juli meldte jeg meg inn i VG`s vektklubb. Og til jul veide jeg 72 kg, jeg hadde da gått ned 13 kg. Veldig fornøyd med det. Men etter jul så har jeg ikke vært så flink, det har gått veldig opp og ned med slankingen, men nå må jeg bare skjerpe meg igjen. Nå veier jeg 73 kg, målet mitt er 60 kg, men håper på 65 kg i løpet av sommeren. Trenger all motivasjon jeg kan få nå. For aller helst vil jeg spise noen kilo med sjokolade. Maten er ikke mitt problem, jeg elsker sunn mat og spiser aldri mye. Men sjokoladen, isen og smågodtet er mitt stoooooore problem. ← til oss og velkommen til "lyst-til-å-spise-noen-kilo-sjokolade-gjengen" Å slanke seg er slett ikke morsomt, men vi har det da ikke så verst her inne på denne tråden?? Det går litt opp og ned med oss, men vi holder da ut!! Håper du vil trives sammen med oss! Så masse treningssnakk det var her da?? Jeg stupte ned på sofan når jeg kom hjem fra jobb og sovnet som en stein. Ville nesten ikke våkne for å spise middag når sambo ringte på vei hjem fra jobb - og da kan man trygt si at jeg er trøtt! Dere er flinke, jenter!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå