Gjest Fruktkake Skrevet 28. april 2006 #2161 Del Skrevet 28. april 2006 Nå fikk jeg skikkelig lyst på mørk sjokolade! Lurer på om jeg skal prøve C24-kuren i morra. Det innebærer at jeg bare får spise en lett frokost, så kan jeg ikke spise før søndag ettermiddag. Det innebærer også en del do-flying, så jeg tror ikke jeg skal legge så mange planer for helga.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 28. april 2006 #2162 Del Skrevet 28. april 2006 Hei alle flinke jenter! Hopper bare litt for at dere er så flinke, alle sammen. Dere står på og gir ikke opp selv om det er tøft, det synes jeg er kjempefint! Og littegrann må en jo kunne unne seg av og til Hopper litt til jeg... Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. april 2006 #2163 Del Skrevet 28. april 2006 Fruktkake: Da er det nok lurt å legge den kuren til en helg iallefall! Og så får du kanskje litt ekstra uttelling for det på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. april 2006 #2164 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg spiste en rad av sjokoladen (70%) Det tilsvarer 20 gram, og det holdt faktisk! Det er det første usunne jeg spiser denne uka hvis vi ser bort ifra litt sukker på havregrøten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 28. april 2006 #2165 Del Skrevet 28. april 2006 Frøken20 Jeg skjønner akkurat hva du mener med at det er tiltak å trene etter lange dager på jobb. Hva slags trening liker du å holde på med? Det hjelper å få med seg ei venninne, så kan dere pushe hverandre i positiv retning! Eller hva med å melde deg på en form for lagidrett? Da er man liksom nødt til å troppe opp, ellers ødelegger man for fellesskapet. Jeg har medlemskap på treningssenter, men vurderer å melde meg ut. Kommer meg ikke så ofte dit som jeg ønsker. Nå som våren er her, så skal jeg heller prøve å løpe litt, og jeg skal tørke støvet av spinningssykkelen som står nede i rotekjelleren. Dessuten trener jeg fotball en gang i uka, og på torsdag starter sesongen, så da blir det trening og kamp hver uke. Jeg går ikke på noen spesiell diett, men er medlem i Vektklubb, noe som har ført til at jeg er blitt veldig bevisst på kaloriinnholdet i forskjellige matvarer, og hvor viktig det er å bevege seg. Der får man et tak på antall kalorier man bør ha i seg i løpet av dagen. Kan på det sterkeste anbefale vektklubb! Jeg unner meg godteri i helgene, og det største problemet mitt har vært å begrense det inntaket. For det viser seg helg etter helg at jeg spiser mer av det enn jeg bør, og det ødelegger for slankinga. Siden jeg begynte i februar, har jeg gått ned ca. 6 kg, og er veldig fornøyd med det. Håper å gå ned ytterlige 3 kg før jeg gifter meg 17. juni. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 28. april 2006 #2166 Del Skrevet 28. april 2006 Vampyra: Ja, jeg er nødt til å ta den i forbindelse med en helg, og denne helga tror jeg passer perfekt. Man får nemlig kanskje en ekkel kroppslukt som bivirkning, og da er det godt å ha mandagen på å bli kvitt denne. Flink du er forresten! Du fortjener sjokolade i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. april 2006 #2167 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Takk! :bukke: Er litt stolt av meg selv nå, jeg bare håper jeg ser resultaer og at jeg klarer å fortsette i denne retningen! Det er litt dumt hvis jeg blir lei om 3 uker... Jeg skal jo ned 15 kg totalt, men helst 7kg innen 1 juli... Endret 28. april 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 28. april 2006 #2168 Del Skrevet 28. april 2006 I kveld har jeg spist hamburger og et lite glass med peanøtter... Jeg trenger virkelig tips til lettvint og sunn mat. Noen som kan hjelpe meg? Bør være type mat som tar minimal med tid. Jeg er nemlig slik at når jeg først er sulten, så klarer jeg ikke å vente en time til maten er ferdig! I morra skal jeg kjøpe Freia Premium-sjokolade. Gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 28. april 2006 #2169 Del Skrevet 28. april 2006 Ok, jentene mine. Nå har jeg et spørsmål. Når dere lager dere grøt til frokost, hvor mye lager dere da av (dl) og hvor mange kcal tilsvarer det, dersom man lager den på vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 29. april 2006 #2170 Del Skrevet 29. april 2006 I dag har jeg vært flink faktisk Har gådd en lang tur, samt trent aerobic i nesten to timer. (ikke så veldig intensivt, men men) Og har faktisk ikke spist noe snop eller drukket brus Håper jeg klarer og fortsette slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. april 2006 #2171 Del Skrevet 29. april 2006 Ok, jentene mine. Nå har jeg et spørsmål. Når dere lager dere grøt til frokost, hvor mye lager dere da av (dl) og hvor mange kcal tilsvarer det, dersom man lager den på vann? ← Jeg lager havregrynsgørt av 0,5-0.75 dl gryn. 0,75 tilsvarer 97 kcal. Jeg har oppi 1 dl ekstra lett melk og en ss sukker. Alt tilsvarer 184 kcal. Dette er en lett frokost og kanskje litt lite kalorier, men fordelen er at man blir mett og kan spise litt oftere enn hvis man spiser mange kalorier per måltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2172 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg bruker havregrøt til kveldsmat. (I det siste har den imidlertid blitt byttet ut med rugsprø med Philidelphia light, men det metter ikke noe særlig...). Havregrøten blir du god og mett av! Som Vampyra, lager jeg havregrøt av 0,75 dl havregryn. Jeg lager den med vann og strør Natreen søtningsmiddel på. Så da blir det 97 kcal. Absolutt noe som er lurt å spise når man er sulten - lite kalorier og den metter godt og lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. april 2006 #2173 Del Skrevet 29. april 2006 Dere som spiser havregrøt til frokost: Blir dere ikke fort sultne igjen? Jeg spiste mye havregrøt til frokost for noen år siden. Jeg ble mett, men det varte ikke lenge før jeg ble sulten igjen. Har tenkt å prøve C24-kuren min i dag.. Gruer meg fordi det ikke frister veldig å fly på do i ett sett, og det vil bli hardt å ikke innta mer fast føde før i morra ettermiddag (og da skal det helst bare være grønnsaker...). Men er spent på om jeg vil bli så full av energi som dama i helsekosten nærmest lovet meg Så får vi se om det gjør utslag på vekta på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2174 Del Skrevet 29. april 2006 Dere som spiser havregrøt til frokost: Blir dere ikke fort sultne igjen? Jeg spiste mye havregrøt til frokost for noen år siden. Jeg ble mett, men det varte ikke lenge før jeg ble sulten igjen. Har tenkt å prøve C24-kuren min i dag.. Gruer meg fordi det ikke frister veldig å fly på do i ett sett, og det vil bli hardt å ikke innta mer fast føde før i morra ettermiddag (og da skal det helst bare være grønnsaker...). Men er spent på om jeg vil bli så full av energi som dama i helsekosten nærmest lovet meg Så får vi se om det gjør utslag på vekta på mandag. ← Sambo og svigermor skal ha spist havregrøt til frokost i perioder, og de sier at man holder seg mett langt utover dagen. Selv har jeg ikke prøvd det til frokost. Skjønner at du gruer deg til C24-kuren. Jeg vet ikke helt hva akkurat den går ut på, men jeg får lettere panikk av tanken på å ikke kunne spise fast føde før i morgen ettermiddag Men du får jo renset ut masse gørr og avfallsstoffer fra kroppen da, og mister sikkert også endel vann = lykkelig møte med vekta på mandag Det er i alle fall lurt å ta den ei helg. Kan ikke skjønne annet enn at man blir litt slapp også? Også kan man vel få litt ekkel ånde eller kroppslukt, samt at noen kviser kanskje popper ut?? Er spent på å høre hvordan dette går! Lykke til! Go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. april 2006 #2175 Del Skrevet 29. april 2006 Nei jeg blir mindre sulten av havregryn enn av brødmat. Men jeg synes brødmat er mye bedre så da blir det ikke så ofte jeg spiser havregrynsgrøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. april 2006 #2176 Del Skrevet 29. april 2006 Sambo og svigermor skal ha spist havregrøt til frokost i perioder, og de sier at man holder seg mett langt utover dagen. Selv har jeg ikke prøvd det til frokost. Skjønner at du gruer deg til C24-kuren. Jeg vet ikke helt hva akkurat den går ut på, men jeg får lettere panikk av tanken på å ikke kunne spise fast føde før i morgen ettermiddag Men du får jo renset ut masse gørr og avfallsstoffer fra kroppen da, og mister sikkert også endel vann = lykkelig møte med vekta på mandag Det er i alle fall lurt å ta den ei helg. Kan ikke skjønne annet enn at man blir litt slapp også? Også kan man vel få litt ekkel ånde eller kroppslukt, samt at noen kviser kanskje popper ut?? Er spent på å høre hvordan dette går! Lykke til! Go girl! ← Hihi, takk Det eneste som kan stoppe meg fra å ta kuren i dag er at jeg får besøk av mamma i ettermiddag. Hun pleier av og til å ha med seg noe å spise og blir mektig fornærmet om jeg ikke tar imot... (egentlig så håper jeg hun har det.. hehe..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. april 2006 #2177 Del Skrevet 29. april 2006 Mamma kommer ikke likevel, så da blir det kur på meg! Jeg som nettopp har vært og handlet blant annet pizza og sjokolade til Ø. Jeg er sulten. Har ikke spist siden kl 9, og ikke kan jeg spise før i morra. Men jeg SKAL gjennomføre dette! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. april 2006 #2178 Del Skrevet 29. april 2006 Dette klarer du fint Fruktkake!!! Tro det eller ei, men nå har jeg faktisk spist meg kvalm på gulrøtter! Jeg skjærte opp 5 digre gulrøtter og 5 digre selleristenger som jeg har med meg på jobb og jeg har faktisk knasket i ett! Og det er enda ikke tomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2179 Del Skrevet 29. april 2006 Idag har jeg kjøpt meg skritt-teller - med kalorimåler og overfallsalarm Så nå er det bare å gå Vi har sommer her i Trondheim og jeg og sambo har nettopp spist sen lunsj på verandan. Deilig! Fremdeles veldig spent på kuren din, Fruktkake. Du må i hvertfall drikke mye vann da, men jeg kan ikke skjønne annet enn at du må bli fryktelig sulten... Og Vampyra: Kjempelurt å ta med så sunn mat på jobb!! Kanskje jeg også skal øke mengden med kålrot neste gang jeg holder på å sulte ihjel. Smart å dele opp i delikate biter! Gulrøtter og selerirot er jeg ikke noe glad i, men liker heldigvis kålrot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 29. april 2006 #2180 Del Skrevet 29. april 2006 Men, det er vel ikke bare gulrøtter, kålrot og selleri dere har med dere vel? Og, spiser dere med 3 timers mellomrom? Jeg blir dødssulten nesten før 3 timer er gått, og må ha et måltid hver 3 time (ikke så veldig stort, men f. eks 3 knekkebrød, eller to brødskiver + en frukt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå