Gjest gjest 0 Skrevet 27. april 2006 #2141 Del Skrevet 27. april 2006 Lizzie: Jeg tror det er mange av oss som er småleie nå ja Jeg har iallefall veldig lyst til å gi opp daglig... Iallefall siden jeg ikke har gått ned et gram på disse 4 mnd... Men jeg SKAL klare det! Jeg nekter å fremkalle flere bilder der jeg ser feit og jævlig ut. De neste bildene jeg fremkaller skal jeg være fornøyd med og ikke gremme meg over hvor mye jeg har lagt på meg! Om det så betyr at jeg bare går ned litt, så vil jeg bli fornøyd med at jeg er på riktig vei i det minste! Og så var det det bryllupet jeg skal i 1 juli... Jeg har en nydelig grønn kjole med 50-talls snitt som jeg så gjerne skulle hatt på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 27. april 2006 #2142 Del Skrevet 27. april 2006 Stakkars dere, kjipt å bli så lei. Hadde det sånn før helgen jeg, men nå går det mye bedre igjen. Jobber mye ute i hagen om dagen og det hjelper. Tenker jo ikke på mat når jeg jobber, og dessuten tror jeg kroppen min har tilpasset seg litt nå. Blir ikke sulten i hvert fall, og det er jo bra. Og så er det jo fin mosjon å jobbe i hagen da, det er så deilig å bli skikkelig sliten om kvelden. Stå på folkens, dette er verdt anstrengelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. april 2006 Forfatter #2143 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg hadde et svært hyggelig møte med vekta idag: 83,6 kilo!! Ned 6,6 kilo totalt! Enda 400 gram ned Nå veier jeg liksom 1,3 kilo mindre enn jeg gjorde på mandag!! Kanskje kroppen har kommet seg over den ekle kneika der jeg sto i ro?? Eller skjønner den at den må gi slipp på litt fett for at jeg ikke skal gi opp?? Uansett er dette deilig inspirasjon!! Denne helga kommer til å innebære hele 4 kosedager, er jeg redd. Siden det er helligdag på mandag også. Men jeg skal prøve å få rørt meg tilsvarende! Jeg er fornøyd med alt unntatt magen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. april 2006 Forfatter #2144 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Jeg vil kjøpe meg skritt-teller!! Nesten så jeg kjører ut og kjøper det nå... Da kan jeg bestemme meg for et visst antall skritt jeg skal gå, så får jeg evt. stå og gå foran TV'n Jeg har ergometersykkel, men det er ikke noe gøy... Det er bare det at hvis jeg kjører på City Syd for å kjøpe skritt-teller nå, så flyger tusenlappene i andre butikker der inne også Endret 28. april 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 28. april 2006 #2145 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg vil kjøpe meg skritt-teller!! Nesten så jeg kjører ut og kjøper det nå... ← Burde du ikke gå ut og kjøpe deg skritteller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 28. april 2006 #2146 Del Skrevet 28. april 2006 I dag skal jeg spise godteri. Har lagt det inn i dagboken på vektklubb også, så det passer inn planen. Spiste litt mindre kcal i går og så blir det litt mer i dag. Ellers har jeg gått hjem fra skolen i dag. Sparte busspenger og fikk ekstra trim. Nå skal jeg på ellipsemasikenen i 60 min samt ta noen sit-ups, og så er jeg ferdig med treningen for denne uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. april 2006 #2147 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har vært på bh-shopping og det er en liten trimøkt i selg selv! Jeg var på den sagnomsuste LaLina og fikk god hjelp. Men jeg fant bare 1 bh som jeg ville ha nå, selv om mange satt fint. Jeg gikk fra en 80D til 75F Jeg skal ut og gå tur etterpå også. Nå skal vi gå den slitsomme turen med masse oppoverbakker så jeg kommer til å bli god og svett! Jeg har vært kjempeflink med maten hele uka, og nå skeier jeg ut med en regia lettkakao! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. april 2006 Forfatter #2148 Del Skrevet 28. april 2006 Fikk Det Nye som kommer ut neste uke, i posten idag. Det var med en prøvepose med Boil-in-bag middagsris med villris. Geniale greier. Gikk inn på Toro sin hjemmeside for å finne ut hvor mye kalorier det er i den, men det var ikke så enkelt... På de andre typene Boil-in-bag-ris står det antall kcal. per 100 gram tørr vare (en pose inneholder 120 gram), men på denne typen med villris står det kalorier per 100 gram tilberedt vare... Jeg vet jo ikke hvor mange gram tilberedt ris det blir av 120 gram tørr vare... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. april 2006 #2149 Del Skrevet 28. april 2006 Fikk Det Nye som kommer ut neste uke, i posten idag. Det var med en prøvepose med Boil-in-bag middagsris med villris. Geniale greier. Gikk inn på Toro sin hjemmeside for å finne ut hvor mye kalorier det er i den, men det var ikke så enkelt... På de andre typene Boil-in-bag-ris står det antall kcal. per 100 gram tørr vare (en pose inneholder 120 gram), men på denne typen med villris står det kalorier per 100 gram tilberedt vare... Jeg vet jo ikke hvor mange gram tilberedt ris det blir av 120 gram tørr vare... :klø: ← Jeg mener å huske at det er 300 gram i en ferdigkokt porsjonspose med slik ris. Spiste det nemlig i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. april 2006 Forfatter #2150 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg mener å huske at det er 300 gram i en ferdigkokt porsjonspose med slik ris. Spiste det nemlig i forrige uke. ← I tilfelle blir det ikke så ille. Det står at det er 95 kcal. per 100 gram ferdig vare. Det er jo mye mindre enn vanlig ris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. april 2006 #2151 Del Skrevet 28. april 2006 Huff, nå er jeg i ferd med å gi opp hele slanke prosjektet mitt jeg. Er ikke motivert i det hele tatt lengere, har mest lyst til å køpe masse godt å bare spise med jeg klarer. Jeg er nemelig ikke helt enig med sambo fortiden,så alt jeg har av krefter går til å gruble å tenke på hvordan vi skal klare å løse dette. Ikke enkelt dette. Men får vel prøve å finne ut av det,lang historie egentlig, som ikke hører hjemme her. ( jeg burde kanskje skaffet meg en dagbok å få ut litt frustrasjon der...) Beklager, men jeg måtte bare få ut litt sinne.... Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. april 2006 #2152 Del Skrevet 28. april 2006 Huff, nå er jeg i ferd med å gi opp hele slanke prosjektet mitt jeg. Er ikke motivert i det hele tatt lengere, har mest lyst til å køpe masse godt å bare spise med jeg klarer. Jeg er nemelig ikke helt enig med sambo fortiden,så alt jeg har av krefter går til å gruble å tenke på hvordan vi skal klare å løse dette. Ikke enkelt dette. Men får vel prøve å finne ut av det,lang historie egentlig, som ikke hører hjemme her. ( jeg burde kanskje skaffet meg en dagbok å få ut litt frustrasjon der...) Beklager, men jeg måtte bare få ut litt sinne.... Alial ← Kan du ikke unne deg en mørk sjokolade da? Mørk sjokolade er jo bra for humøret også! Og hvis du er har mye å tenke på kan du kanskje ta med deg frustrasjonen og gå en skikkelig tur å pøse ut frustrasjonen din over naturen eller en god venninne! Det hjelper iallefall for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. april 2006 #2153 Del Skrevet 28. april 2006 Takk for klemmen Vampyra Skal prøve å få tatt en tur i løpet av ettermiddagen her,men da er jeg jo avhengig av sambo da.( Har to barn som må følges med også,kan jo ikke etterlate dem til seg selv heller. )Og det er jo akkurat der litt av kjernen til problemene ligger, alt faller liksom på meg,og det blir litt slitsomt i lengden. Så jeg får vel bare vente å se hva som skjer. Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. april 2006 Forfatter #2154 Del Skrevet 28. april 2006 Huff, nå er jeg i ferd med å gi opp hele slanke prosjektet mitt jeg. Er ikke motivert i det hele tatt lengere, har mest lyst til å køpe masse godt å bare spise med jeg klarer. Jeg er nemelig ikke helt enig med sambo fortiden,så alt jeg har av krefter går til å gruble å tenke på hvordan vi skal klare å løse dette. Ikke enkelt dette. Men får vel prøve å finne ut av det,lang historie egentlig, som ikke hører hjemme her. ( jeg burde kanskje skaffet meg en dagbok å få ut litt frustrasjon der...) Beklager, men jeg måtte bare få ut litt sinne.... Alial ← Det er lov å sutre litt her inne Men i tillegg til rådene Vampyra ga deg, kan det jo være lurt å opprette en dagbok, ja. Og nå er det helg, og da pleier i alle fall jeg å unne meg litt ekstra. Det som er viktig da, er selvsagt å kose seg med måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 28. april 2006 #2155 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har snikveid meg, og har gått opp 1,5 kilo i påsken Men kan nesten ikke forvente annet når jeg fikk god matlyst og ikke kunne trene så hardt. Men nå MÅ jeg skjerpe meg! Jeg trenger virkelig motivasjon nå. Jeg eier ikke energi, og er skikkelig trøtt hele tiden Hva gjør dere for å finne motivasjon? Jeg må også slutte helt med gotterspising/sukker, for jeg er skikkelig avhengig av sukker tror jeg. Nå er jo snart sommeren her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. april 2006 #2156 Del Skrevet 28. april 2006 Min motivasjon er når jeg ser på bilder og ser hvor mye jeg har lagt på meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 28. april 2006 #2157 Del Skrevet 28. april 2006 Da har jeg trent, drukket proteindrikk og dusjet. Føler meg veldig flink. I kveld blir det litt skumgodt, en stratos og gullfisk! Vel fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. april 2006 Forfatter #2158 Del Skrevet 28. april 2006 Har spist en halv Peppe's pizza med rømmedressing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken20 Skrevet 28. april 2006 #2159 Del Skrevet 28. april 2006 Hei alle sammen! Jeg hopper på dette prosjekt kropp! Trenger noen som er flinke til å motivere litt.. Elsker å trene, men noen ganger er det så tiltak å gå dit etter en lang dag på jobb / skole e.l. mister liksom helt energien, gnisten, motivasjonen.. og jeg tror jeg tenker hver eneste dag : imorra begynner jeg, i morra begynner jeg.. Jeg ønsker å gå ned ca 8 kg tror jeg, vil fikse på kroppen her og der. spesielt på lår, mage og rompe.. så.. hva trener dere folkens? hva spiser dere? går dere på noen spesielle dietter? unner dere dere aldri noe godt? Noen som har noen flotte historier å fortelle om hvor mye de har gått ned?=) jeg er veldig glad i sjokolade, og kommer ikke til å klare å kutte den helt vekk med d første.. og hvis jeg først har en bra periode, så skeier jeg ut med en gang mensen setter igang.. ufatteli frustrende! så.. tell me all of your secrets Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. april 2006 #2160 Del Skrevet 28. april 2006 Nå har jeg gått den utrolig slitsomme turen min!! Jeg hang som et slitent slips etter venninna mi for hun er mye høyere enn meg og beina rekker nesten opp til månen Men da fikk jeg kjørt meg skikkelig i allefall! Nå har vi spist kyllingfilet med villris, brokkoli og litt kylling bretagnesaus! Jeg må si jeg begynner å bli veldig spent på vekta på mandag... Jeg tenkte jeg kanskje skulle unne meg bittelitt mørk sjokolade i dag siden jeg har igjen litt kalorier på budsjettet og siden jeg har trent ganske så hardt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå