Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktkake

Jeg er sinna i ettermiddag. Jobbting som gjør meg sinna og jobbting som gjør meg stressa. :frustrert:

Heldigvis skal jeg på fotballtrening etterpå og rase fra meg! (blir nok en del harde taklinger... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fruktkake
Og jeg vil ha mere sjokolade!! Masse sjokolade!  :sur:

Huffda.. Spis et eple eller noe annet, og finn på noe å gjøre så glemmer du sjokoladesuget!

Nå går jeg.. GR, skal bli godt å svette vekk vanskelige tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda.. Spis et eple eller noe annet, og finn på noe å gjøre så glemmer du sjokoladesuget!

Nå går jeg.. GR, skal bli godt å svette vekk vanskelige tanker.

Ja, spark det ut! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!

Aporpos yoghurt naturelle: Har noen prøv å lage hvitløksdressing med det isteden for rømme?? For det inneholder jo mindre kcalorier og jeg liker ikke engang rømme (men med hvitløkspulvermix oppi, forsvinner rømmesmaken). Blir det like godt med yoghurt?

Jeg bruker youghurt naturell til hvitløksdressing og dipp det smaker kjempe godt. Prøv holliday dipp med yougurt naturell og ha gulerøtter eller kålerot til. Det er kjempe godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker youghurt naturell til hvitløksdressing og dipp det smaker kjempe godt. Prøv holliday dipp med yougurt naturell og ha gulerøtter eller kålerot til. Det er kjempe godt :)

I will :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Lenge siden jeg har vært her nå. Jeg ville bare fortelle at jeg gikk på vekten i går etter jeg gjemte den vekk for noen mnd siden og den viser nå - 14 kilo! :hoppe::danse:

Jeg trodde virkelig jeg skulle svime av for jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg hadde gått ned så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
Lenge siden jeg har vært her nå. Jeg ville bare fortelle at jeg gikk på vekten i går etter jeg gjemte den vekk for noen mnd siden og den viser nå - 14 kilo!  :hoppe:  :danse:

Jeg trodde virkelig jeg skulle svime av for jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg hadde gått ned så mye!

:klappe::klappe::klappe:

:hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her nå. Jeg ville bare fortelle at jeg gikk på vekten i går etter jeg gjemte den vekk for noen mnd siden og den viser nå - 14 kilo!  :hoppe:  :danse:

Så utrolig bra :hoppe::hoppe::hoppe::klappe::tommel:

:bursdag::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store alpakka :overrasket:

Så utrolig bra!! 14 kilo!!? :klappe:

Har gått ned litt over 6 jeg også, men idag sliter jeg virkelig...

Nå i kveld har jeg spist

1 eple (hjalp ikke)

1 Fedon-is (hjalp litt)

2 rugsprø med Philidelphia light

Kunne spist opp hele pakken med rugsprø og hele eksen med ost. Også har jeg lyst på noen kilo med sjokolade!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktkake

Utrolig godt å rase fra seg på trening. Duverden så annerledes humøret blir etter en treningsøkt! Tidligere pleide jeg helst å sitte og trøstespise når jeg hadde det vanskelig, men jeg merker jo hva som fungerer. Og det er ikke trøstespisinga ;)

Nå ser jeg problemene på jobb heller som utfordringer jeg har lyst til å møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg og Little me har gått tur i en time og et kvarter :) ingen av oss hadde lyst i det hele tatt men jeg er kjempestolt av oss begge for at vi likevel gjorde det!

Jeg har vært forferdelig sulten i dag, men jeg har klart å holde meg til mine tildelte kalorier. Og nå er det så sent at det bare er tullete å spise mer mat, da kan jeg heller finne senga og glemme sulten mens jeg sover.

Jeg har en godteskål stående foran meg, og litt godis i skapet på kjøkkenet, men jeg har ingen planer om å røre noe som helst! Jeg tror jeg blir sterkere av å ha det rundt meg, for da venner jeg meg til at jeg alltid vil møte fristelser i hverdagen.

Jeg må si jeg er spent på vekta til mandag.... Jeg har snikveid meg og den har gått litt nedover, men jeg tar det ikke som en seier før jeg ser at den har gått ned i to tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært knallflink f.o.m. mandag. Nå skal DD lage løvstek til meg. Egentlig en utskeielse, men jeg har spist så få kcal i dag at jeg tror det går helt greit. Gleder meg! :-D

Har også hatt en hard rideøkt i dag (på hest ja) og føler meg bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld fikk jeg vondt i magen og da det fremdeles var vondt da jeg våknet i morges ble jeg hjemme fra jobben i dag. Det var godt å slappe av - og magen ble bedre i løpet av dagen, men trening kunne jeg ikke godt drive med. Men det gjør nok ikke så mye for jeg har bare inntatt 1000 kalorier i dag. Ikke fordi jeg ville, men fordi jeg sov så lenge i morges at flere måltider automatisk ble borte. Mageknip gjør deg heller ikke vanvittig sulten. Da jeg sto opp utpå dagen viste vekta 68,1. Men det er ikke helt sammenlignbart det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg kjempe flink akkurat nå,har nemelig vært ute på en times gå tur før klokka ti :hoppe: Så nå skal jeg jammen meg fortsette dagen med å være like flink. Her er planen å støvsuge å vaske,så da får jeg vel brukt noen kalorier der også. Jeg har huset for meg selv nå,så nå blir det musikk på full guffe her og husarbeid i høyt tempo. Har vært en slapp uke med tanke på trim hittil,men resten skal nok bli bra :)

I går var jeg forresten på treff med noen venner,og klarte å si nei takk til brusen som ble servert. Drakk vann i steden jeg. (synes jeg var kjempe flink :klappe: ) Klarte også å begrense meg når det gjaldt maten, så da er det vel lov å håpe på at ting snart også vises på vekta.

Alial

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så fryktelig lyst til å bli ferdig med slankekuren min :tristbla:

Jeg hadde som mål å gå ned til 75 kilo til 10. juni. Nå er det 27. april og jeg veier 84. Jeg har jo hele tiden vært i tvil om jeg skal gå ned til 75 eller stoppe på 80, og jeg er ganske sikker på at jeg stopper på 80. Jeg vet at mange av dere synes høyde på 180 cm og vekt på 80 kg. er mye, men tro meg: Når jeg ser bilder av andre med samme høyde som meg og som veier det samme som meg, så er de ofte mye større enn meg!

Men jeg har så lyst på så mye mat og sjokolade og... Jeg er lei av å spise bare 1.440 kcal per dag. Også er jeg så spent på hvor mange kalorier jeg får tildelt når jeg skal holde vekta etterpå.

Kan ikke de 4 siste kiloene bare forsvinne nå??

*sukke-smiley*

Men uansett så har jeg jo vært flink som har gått ned 6 kilo??! Også har jeg jo fått dratt med meg mange på denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...