Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Jeg har trøstespist litt i dag... Formen er dårlig så jeg synes synd på meg selv. Jeg har spist 250 kcal for mye, men det går sikkert bra siden jeg ikke spiser opp det jeg trener bort når jeg trener. Har forøvrig bare trent en gang denne uka... håper jeg blir frisk så jeg får trent i helga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips når du er nær ved å sprekke: Fyll en vaskebøtte med tilsvarende liter vann som du har mistet i vekt. ;) Det kjennes ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Tips når du er nær ved å sprekke: Fyll en vaskebøtte med tilsvarende liter vann som du har mistet i vekt. ;) Det kjennes ja...

Ja hvis man har mistet litt mer enn 1,5 kg så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå, men det har vært en hektisk uke så langt. Har begynnt i ny jobb, og det var meningen jeg bare skulle jobbe to dager i uka, det ser ut til å bli i allefall tre dager. Har ikke hatt tid til å tenke så mye på slanking ,men har fått rørt mye på kroppen allikevel. Det er godt å ha en jobb der jeg får rørt mye på meg, da slipper jeg i allefall å tenke så mye på at jeg burde ha vært ute å trimmet. Men litt har jeg da fått til denne uken, var på en times gå tur mandag og på trening i går (sirkel trening, puhh slitsomt).

Synes egentlig jeg har vært flink med maten og, men det blir nok fortsatt litt for mye kalorier. Må prøve å skjerpe meg der... :sjenert: Er spent på hvordan veiinga går til mandag, håper på fortsatt nedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg snikveide meg i dag, og det ser ut til at vekta er på vei ned selv om det har blitt lite trening fordi jeg er syk. Jeg har mistet to dager med planlagt trening denne uka, og blir jeg ikke bedre fort mister jeg to til... :forvirret: Men så lenge vekta ikke går opp så... I dag viste den iallefall 300 gram ned fra mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg driver og snikveier meg nå - og jeg veier myyyye... :tristbla: Jeg burde slå meg til ro med at kroppen samler vann til mensen som er rett rundt hjørnet, men det er så trist likevel...

:sur:

(Dessuten vil jeg ikke ha mensen, for jeg vil være gravid!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Oioioi.... Nå spiser jeg godteri.... :sjenert:

Jeg har lagt det inn på vektklubb... men jeg er redd det ikke holder med 500 kcal resten av dagen.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Motivasjonen min ble så liten at den forsvant... :sjenert::grine:

Jeg ser dere er så flinke til å telle kalorier og holde dere til dagsinntaket deres.

Jeg som aldri før har vært noe særlig på sjokolade og div, nå har jeg lyst på det konstant! :overrasket::sur:

Jeg kjøpte meg en svææær melkesjokolade forleden dag, chips og så skyldte jeg ned med Tab.. :overrasket::murvegg:

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig har lyst på å slike ting.

Ellers har jeg ikke vært flink å trene på tomnd. Jeg kan skylde på at jeg måtte finne ett nytt sted å bo rimelig raskt (hadde store kloakkproblemer i forrige leil) pakking og flytting og så var jeg laaaangt nede pga typen. Nå har det meste kommet seg, men fortsatt frister det ikke å trene.

Jeg klarte å dra meg ned på senteret to ganger denne uken. Så etter en heftig mage/rumpe/lår step time for to dager siden, har jeg sååå gangsperr over alt at det er så vidt jeg kommer meg ut av sengen, ned trapper osv. Jeg slet aldri med det når jeg gikk på de timene før.

Åhh, nå har jeg såå lyst på sjokolade...sjokoladefondant, is....sukk :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter å legge inn en dag med "utskeielser" inn i kaloriplanen min. En liten pose smågodt og en pose gullfisk. Trenger det. Da har jeg ikke så stort godtesug resten av uken. Blir vel også litt alkohol i helgene. Planlegger og prøver å legge til trening slik at jeg ikke overskrider kalorinivået mitt. Synes jeg har vært flink i det siste. :klappe: litt for meg selv. Skjønner ikke at jeg har klart til å gå fra å være godteriavhening til å finne en slik ballanse. Tror faktisk at det er treningene og vitaminene som hjelper. :)

Skulle bare ønske at jeg var like flink til å lese kjemi nå før tentamen. :sur:

Ellers skal jeg spandere meg litt luksus på en shoppingtur med venninna mi i dag. Synes jeg fortjener det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som har blitt umotiverte i disse deilige varmedager: :klem:

Husk at noen ganger tar man best vare på kroppen ved å belønne seg litt. Ta en liten pause, og så kanskje det fine været vil motivere dere til å starte på nytt igjen? :)

En ting er sikkert: det blir ikke bedre av å irritere seg over de ekstra kaloriene når de først er innabords. Gjort er gjort og spist er spist. Se fremover og kos dere i det fine været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Katerina_*

Da har jeg vært og trent aerobic. Hadde egentlig planer om å spise hamburger til middag, da en venninne inviterte meg bort til henne for å spise salat. Så nå har jeg trent og spist sunn middag, noe som gjorde at jeg ikke hadde dårlig samvittighet for å spise 4 spiseskjeer Dream-is:) I kveld er det ut på byen. Skal drikke maks én øl, ellers får det gå i Cola light og vann. Tenker det blir litt dansing også, så da blir det ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på cafe, og heeeeer kjøpte jeg en helt fantastisk amerikansk chocolate-chip cookie. Det var helt fantastisk! Den var ikke så veldig stor, eller..ja. men uansett, det var veldig godt.

Jeg har ikke fått trent noe denne uken, kommer heller ikke til å få trene neste uke og kjenner jeg begynner å få angst. Hehe, jeg tviler på jeg har gått ned noe disse ukene, da jeg har en enorm matlyst og spiser opp kaloriene mine klokken 18, og er sulten igjen klokken 21. Da jeg ikke legger meg før 00, lager jeg meg som regel havregrøt til kvelds og sprenger budsjettet :(

På mandag skal jeg kjøpe meg digital kjøkkenvekt. Noen som har en de er spesielt fornøyd med? Noen forskjell på de eller? Og sist men ikke minst, vil mine matvarer veie mindre eller mer på en digital matvekt? :sjarmor:

Fikk sjokk når jeg la et vanlig eple på matvekten og så det veide nærmere 210-20 gram! Så nå har jeg kuttet litt ned i fruktspisingen. Eller, prøver iallfall å unngå å spise mer en et eple og en banan for dagen. Og jeg har lyst på frukt hele tiden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Katerina_*

Da var det bare for meg å komme meg på trening. Like greit å gjøre det nå, så er jeg ferdig med det. Satser på litt styrketrening i dag. Har drevet å snikveid meg uka igjennom, og tror ikke jeg går ned noe denne uka. Men det er forsåvidt greit, for jeg har gått ned ca. 1kg i uka fram til nå.

Så, da er det ut i det fine været, for å gå inn på et treningsstudio :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fruktkake

Du er vanvittig flink til å trene Katerina! Hvor finner du motivasjonen, spesielt når været er så bra som i dag? Trener du alene eller sammen med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

På mandag skal jeg kjøpe meg digital kjøkkenvekt. Noen som har en de er spesielt fornøyd med? Noen forskjell på de eller? Og sist men ikke minst, vil mine matvarer veie mindre eller mer på en digital matvekt?  :sjarmor:

Fikk sjokk når jeg la et vanlig eple på matvekten og så det veide nærmere 210-20 gram! Så nå har jeg kuttet litt ned i fruktspisingen. Eller, prøver iallfall å unngå å spise mer en et eple og en banan for dagen. Og jeg har lyst på frukt hele tiden :/

Jeg hadde gammeldags matvekt før. Den var ikke nøyaktig i det hele tatt. Stoler mye mer på den digitale. Den er faktisk pinlig nøyaktig. Merket jeg har er Soehnle.

Når det gjelder frukt så fikk jeg den samme aha-opplevelsen som deg. Appelsin f.eks er oppført med usle 110 g på VK, men de store saftige appelsinene jeg spiser veier 250-300 g!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil dra å trene i dag, jeg.. Selv om jeg er ferdig med de 4 øktene jeg hadde satt opp for uka. :)

Det å måtte gå en halvtime i det fine været for å komme frem, skader heller ikke. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...