Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så søtsnål, så har spist fruktsalat. Det hjalp ikke :tristbla:

Men jeg må kutte det helt ut, siden jeg er desperat etter søte ting.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktkake
Skrevet

Har hatt en kjempefin dag i dag! Var så BRA å gå med den gamle buksa som er kjempefin (når jeg bare har beltet stramt nok..). Litt lei meg for at den er litt kvapsete i rompa, men i dag har jeg følt meg slank og fin og i supert humør.

Overtidspizza i dag, men jeg klarte meg med ett stykke selv om jeg var dritsulten. Hadde en diger pære etterpå, så da ble jeg mett.

Gjest Little me
Skrevet
Har hatt en kjempefin dag i dag! Var så BRA å gå med den gamle buksa som er kjempefin (når jeg bare har beltet stramt nok..). Litt lei meg for at den er litt kvapsete i rompa, men i dag har jeg følt meg slank og fin og i supert humør.

Overtidspizza i dag, men jeg klarte meg med ett stykke selv om jeg var dritsulten. Hadde en diger pære etterpå, så da ble jeg mett.

Så flink du er!!! :klem:

Pizza er virkelig en av mine svakheter!!! :forvirret:

Gjest Fruktkake
Skrevet

Tusen takk, søte deg! Pizza er nam nam! Og vi kan jo fint spise det, bare man begrenser seg...

Skrevet

Spiser du nok karbohydrater? Hvis ikke kan du ende opp med et ekstremt søtsug. Det har jeg gjort. Ikke i dag, altså, men før. Kanskje en skikkelig tykk brødskive kan hjelpe? Hvis det er krise, kan du jo kjøpe porsjonspakninger(eller vanlig boks, hvis du klarer å begrense deg.. noe jeg hvertfall IKKE hadde klart) med f.eks. nugatti og ha på brødskiva. :)

Skrevet

I morgen(senere i dag) er det styrketrening igjen! :hoppe:

FIkk forresten aldri svar på spørsmålet mitt fra tidliggere. Noen som har erfaring med å veie mer dagen etter en styrkeøkt? Kan det ha noe med at musklene holder på vann? :forvirret:

Gjest Gjest_Katerina_*
Skrevet

Må si dagen har starta ganske så bra! I dag fikk jeg på meg et skjørt som tidligere var umulig for meg å gå med:) En gledens dag! Det er slike ting som gjør det lettere å fortsette med dette!

Gjest Little me
Skrevet
Må si dagen har starta ganske så bra! I dag fikk jeg på meg et skjørt som tidligere var umulig for meg å gå med:) En gledens dag! Det er slike ting som gjør det lettere å fortsette med dette!

:hoppe::hoppe::hoppe:

Gjest gjest 0
Skrevet

:grine:

Jeg begynner å bli syk!! Så jeg har avlyst gåturen i dag... Ikke har vekta minska noe denne uka heller.... :forvirret:

Gjest Little me
Skrevet

Jeg begynner å bli syk!! Så jeg har avlyst gåturen i dag... Ikke har vekta minska noe denne uka heller....  :forvirret:

sammen med deg...

Men nå er det viktig at du tar det med ro så kroppen blir frisk igjen. :klem:

Gjest Imponert gjest
Skrevet

Hei

Jeg er bare gjest her men har lest masse akkurat i denne tråden, og jeg ville bare si: dere er utrolig flinke!!!! Jeg er så imponert over dere og hvordan dere backer hverandre opp!

Stå på videre, er sikker på at dere alle kommer til å lykkes med de målene dere har satt dere :klappe:

Hilsen meg (som vurderer å bli medlem bare for å kunne joine dere i denne tråden her...)

Gjest Little me
Skrevet
Hei

Jeg er bare gjest her men har lest masse akkurat i denne tråden, og jeg ville bare si: dere er utrolig flinke!!!! Jeg er så imponert over dere og hvordan dere backer hverandre opp!

Stå på videre, er sikker på at dere alle kommer til å lykkes med de målene dere har satt dere :klappe:

Hilsen meg (som vurderer å bli medlem bare for å kunne joine dere i denne tråden her...)

JAAAAA!!

Du må bli med!!! :klem:

Skrevet

Bare en snartrur innom i et sammenbrudd på jobb.

%//)===(//& %#%#¤"¤%"

:frustrert::frustrert::frustrert:

:sur::sur::sur::sur:

Gjest Fruktkake
Skrevet
Spiser du nok karbohydrater? Hvis ikke kan du ende opp med et ekstremt søtsug. Det har jeg gjort. Ikke i dag, altså, men før. Kanskje en skikkelig tykk brødskive kan hjelpe? Hvis det er krise, kan du jo kjøpe porsjonspakninger(eller vanlig boks, hvis du klarer å begrense deg.. noe jeg hvertfall IKKE hadde klart) med f.eks. nugatti og ha på brødskiva. :)

Sikker på det var meg du skulle svare her...?

Gjest Fruktkake
Skrevet
Bare en snartrur innom i et sammenbrudd på jobb.

%//)===(//& %#%#¤"¤%"

:frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

:sur:  :sur:  :sur:  :sur:

Oi! Noe alvorlig?

Skrevet

Har klart meg bra de siste dagene med mat.

Og det har blitt noen rolige sykkelturer på meg og.

Og hvis det fine været holder seg, så blir det lett og fortsette sånn.

Skrevet
Oi! Noe alvorlig?

Hadde glemt kålrot, var sulten, hadde lyst på sjokolade og var lei av å slanke meg.

Verre var det egentlig ikke...

Men nå :hoppe: jeg igjen!!

Det er full sommer her! Det er 25 grader og ikke en sky på himmelen. Det er utrolig varmt ute. Så nå har jeg dusjet og hoppet i bikinien. Venter på at sambo skal komme hjem fra trening. Da blir det grillings og solings på verandan :) Jeg skal grille kyllingfilet idag også, men egentlig så er det litt tørt og kjedelig som grillmat... Hjelper med potetsalat og hvitløksbaguetter og stekte cherrytomater til da :sjarmor: Og cola light med isbiter!!

Kommer til å sprenge kaloribudsjettet idag....

Så ja, jeg er lei av å slanke meg. Og har så lyst på så mye... men, men. Det er sikkert ikke synd på meg ;)

Snakket med en kollega i lunsjen idag. Av det mannlige kjønn. Jeg har lagt merke til at han spiser en haug med brødskiver med masse salami på i lunsjen - og jeg tror han bruker en pose majones hver dag. Han sa at han måtte spise så mye for å holde den vekta han har. Han er ikke glad i godteri og sjokolade, men spiser en stor pose potetgull hver dag. Men han sa at han ble skikkelig lei av å spise :overrasket: Det der kommer jeg aldri til å skjønne :riste: Lei av å spise??

Skrevet

Hmm, hvor mange gram er det i en vanlig grillpølse av kalkun? Jeg synes det er så vanskelig å legge inn hva man spiser, når jeg ikke har noe utgangspunkt i det hele tatt (annet en gram). Da må jo jeg vite ganske nøyaktig hvor mange gram det og det er, og det har jeg litt problemer med.

Og så er det så travelt å sitte å plotte inn masse ulike grønnsaker osv, når man han lagd seg salat. Hva gjør dere da?

Gjest Fruktkake
Skrevet

Ephemera: Sånt er alvorlig nok! :ler:

Lanalia: Du burde kjøpe deg en digital kjøkkenvekt! Ellers kan du dele totalvekten på pølsepakken på antall pølser.

Jeg merker at jeg ikke tenker på dette som slanking lenger. Sikkert fordi jeg begynner å bli fornøyd. Nå er jeg mer inni en sunn-livsstil-modus, og det er bra. Jeg vet at jeg må holde meg i skinnet for å holde vekta, og jeg er tilfreds med det. Nå har jeg og Ø kutta ut godteriavtalen vår også, men det betyr ikke at vi sitter og fråtser sjokolade. Jeg har rett og slett ikke lyst til å gjøre det! (bare innimellom, hehe)

Men En ting som er veldig negativt med dette prosjektet for min del: Tidligere var jeg festrøyker og en "av-og-til-røyker", mest i sosiale sammenhenger. Nå røyker jeg mye mer, og er nesten redd for å slutte, for da er jeg redd jeg kommer til å legge på meg alle kiloene igjen.. :grine: Mitt neste prosjekt er å kutte ut røyken helt OG holde vekta. Men prosjektet ligger litt fram i tid.

Jeg pådro meg strekk i låret i går på jobb. Skulle kaste meg opp på en "taubane" vi har lagd i skogen, og da var det gjort. Og i kveld skulle vi spille første seriekamp. Merka allerede under oppvarminga at jeg hadde vondt, dermed spilte jeg bare 20 minutter. Men fy fasan så gøy det var!

Skrevet

:Gjesp:

På tide å flytte seg fra "sovende i sofan" til "sovende i senga".

Må bare fortelle at svensk kyllingfilet egner seg myyye bedre til grilling enn den norske. Sånn til vanlig synes deg den norske er best, for den svenske inneholder så mye vann og er så usannsynlig stor. Men dette passer perfekt til grilling. Hadde også piffikrydder på kyllingfileten før grillinga, så den ble både salt, smakfull og ikke minst saftig! Kjempegodt var det!

Sambo spiste potetsalat fra Salatmester'n som de selger på Rema til bare 11 kroner for en stor boks på 900 gram. Den heter hjemmelaget type og jeg måtte smake en dæsj. Den smakte nesten hjemmelaget og var kjempegod! Men det står ikke kaloriinnhold på boksen :forvirret: Jeg spiser Denja potetsalat med 5 % fett. Inneholder 150 kcal. per 100 gram isteden for 240 - 250 som er det vanlige. Er sikkert ikke mindre kcal. i den gode fra Rema, men...

Ja, ja... nå skal jeg krype til sengs! Glad for at jeg har "fri" imorgen, selv om det har vært fint å være på jobb disse dagene også. Kan kose meg hjemme i sola imorgen!

Natta! :sove:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...