Gjest gjest 0 Skrevet 29. april 2006 #2181 Del Skrevet 29. april 2006 Men, det er vel ikke bare gulrøtter, kålrot og selleri dere har med dere vel? Og, spiser dere med 3 timers mellomrom? Jeg blir dødssulten nesten før 3 timer er gått, og må ha et måltid hver 3 time (ikke så veldig stort, men f. eks 3 knekkebrød, eller to brødskiver + en frukt). ← Nei jeg har spist 3 grove brødskiver også. Og snart skal jeg spise to wienerpølser i lompe til middag. Jo og jeg har spist et eple også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. april 2006 #2182 Del Skrevet 29. april 2006 Fremdeles veldig spent på kuren din, Fruktkake. Du må i hvertfall drikke mye vann da, men jeg kan ikke skjønne annet enn at du må bli fryktelig sulten... ← Nå har jeg inntatt første glass, og det smakte ikke så ille som forventet. Neste glass er kl. 19. Merker allerede at det begynner å romstrere nedi magen, men det hadde det kanskje gjort uansett (sulten!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2183 Del Skrevet 29. april 2006 Men, det er vel ikke bare gulrøtter, kålrot og selleri dere har med dere vel? Og, spiser dere med 3 timers mellomrom? Jeg blir dødssulten nesten før 3 timer er gått, og må ha et måltid hver 3 time (ikke så veldig stort, men f. eks 3 knekkebrød, eller to brødskiver + en frukt). ← Vi spiser mat også, ja! Ingen fare med det. På en hverdag spiser jeg omtrent sånn: Frokost 1: En skive Ingers rugbrød med magert pålegg Frokost 2 (en stund etter at jeg har kommer på jobb): Samme som Frokost 1 Lunsj: 3 skiver Ingers rugbrød med magert pålegg Mellommåltid: 2 rugsprø med Philidelphia light eller frukt eller lettyoghurt (av og til med musli oppi) Middag: Varierer Kveldsmat: Havregrøt eller rugsprø Kålrot innimellom. Unner meg også en Fedon-is innimellom, men maks èn per dag. Jeg drikker bare drikke uten kalorier, for å spare dem til maten. Har også stort sett kuttet ut smør. I helgene blir det litt annerledes. Til frokost idag spiste jeg 2 små ciabatta med røkt skinke. Til lunsj var det rundstykke med hvitost og til middag nå snart, blir det taco. Jeg har gjort litt hagearbeid nå, faktisk Og så går jeg rundt med skritt-telleren min da. Idag kjøpte jeg en tynn, helt tilsittende hettejakke i bomull med v-utringning og glidelås. (Jeg har sikkert hundre kosedresser med hettejakke fra før, men denne var mer pyntet og delikat og ikke minst mye dyrere). Sambo syntes den var veldig fin til meg og han sa at han ser godt at jeg har gått ned i vekt - spesielt når jeg har på meg trange klær. Jeg ser det selv også. Før ville jeg mislikt magen min i en så tynn og trang jakke, men nå var den helt fin Jeg går veldig mye i skjørt, men yndlingsjeansen min som jeg kjøpte i USA i fjor sommer, er nå altfor stor og jeg må bruke belte på den. Lurer på om det går an å sy inn en dongeribukse...?? For jeg er ikke så glad i å bruke belter... Fruktkake: Overse det jeg skrev om taco. Det må jo høres veldig fristende ut, eller hva?? :grine2: Hold ut!! Du får jo mat på mandag (og litt grønnsaker imorgen kveld) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 29. april 2006 #2184 Del Skrevet 29. april 2006 Dere som spiser havregrøt til frokost: Blir dere ikke fort sultne igjen? Jeg spiste mye havregrøt til frokost for noen år siden. Jeg ble mett, men det varte ikke lenge før jeg ble sulten igjen. ← Det avgjørende er st du bruker store havregryn, ikke de vanlige. Jeg merker i alle fall stor forskjell på de to variantene når det gjelder metthetsfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. april 2006 #2185 Del Skrevet 29. april 2006 Fruktkake: Overse det jeg skrev om taco. Det må jo høres veldig fristende ut, eller hva?? :grine2: Hold ut!! Du får jo mat på mandag (og litt grønnsaker imorgen kveld) ← Haha, du er OND! Den som ler sist ler best! Det varte og rakk, men plutselig ville kroppen min begynne å rense seg selv. Nå har jeg nettopp drukket en blanding av 2 dl grapefruktjuice og 1 dl olivenolje, og fyttirakkeren - DET var ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. april 2006 #2186 Del Skrevet 29. april 2006 Forresten, hvis ikke jeg hadde tatt denne kuren i kveld, så ville jeg sannsynligvis vært nedi den sjette ølflaska nå. Og alkohol = FY for meg. Jeg er superduperflink jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2187 Del Skrevet 29. april 2006 Haha, du er OND! Den som ler sist ler best! Det varte og rakk, men plutselig ville kroppen min begynne å rense seg selv. Nå har jeg nettopp drukket en blanding av 2 dl grapefruktjuice og 1 dl olivenolje, og fyttirakkeren - DET var ekkelt. ← Hehe... neeeeeida - det var ikke meningen å være OND! Jeg bare tenkte på det når jeg satt og skrev om taco og var så utrolig sulten selv... Da tenkte jeg på hvordan det var for deg Unnskyld!! Du er superduperflink!!! Og vi kan jo se hvem som har gått ned mest i vekt til mandag! Jeg er nemlig sikker på at det blir deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 29. april 2006 #2188 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Denna uka har jeg nådd målet i hvert fall: Komme i gang med trening igjen. Neste uke skal jeg ha fokus på å redusere ennå mer på den raffinerte sukkermengden. Jeg er ingen kcal-teller, men prøver gradvis å legge om livsstilen min til det sunnere. Fruktkake&Emphemera: Dere er kjempeflinke begge to!!! Endret: E må skaffe seg enklere nick Endret 29. april 2006 av Little me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 29. april 2006 #2189 Del Skrevet 29. april 2006 Da var det lørdagskveld igjen, utrolig hvor fort uka går. Er litt lettere til sinns i dag, har fått snakket ordentlig med sambo og det hjelper virkelig. Nå har vi vært på taco til svigers og jeg har selvfølgelig spist alt for mye. Så nå står skåla med godis her og jeg er alt for mett til å spise det Litt dumt at jeg har handlet det nå egentlig,for jeg vet at jeg kommer til å spise det i morgen. Klarer ikke å ha noe stående i skapet uten at jeg må spise det... I dag har vi hatt strålende vær,så i dag har vi vært ute i hagen og rørt masse på kroppen. Men må vel få med meg noen på en liten trim tur i morgen,begynner å bli noen dager siden sist nå. Og det er jo ikke bra hvis vekta en gang skal begynne å gå nedover... Ha en fin lørdags kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. april 2006 #2190 Del Skrevet 29. april 2006 Forresten, hvis ikke jeg hadde tatt denne kuren i kveld, så ville jeg sannsynligvis vært nedi den sjette ølflaska nå. Og alkohol = FY for meg. Jeg er superduperflink jeg. ← Hva slags blandinger er det du drikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2006 Forfatter #2191 Del Skrevet 29. april 2006 Fruktkake: Finnes det noe nettside hvor det står om denne kuren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 30. april 2006 #2192 Del Skrevet 30. april 2006 syns dere er kjempe flinke damer! måtte bare si det. men ikke driv med for mye kurer og dritt og møkk. sund kost og mosjon ER det beste. dette høres ut som en klisje men det finnes ingen rask måte å gå ned i vekt på. lykke til videre! dere er flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 30. april 2006 #2193 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Little me: Kjempebra at du er i gang med treninga! Jeg kan anbefale deg å inngå en avtale med noen du stoler på når det gjelder sukkerinntaket. Jeg og sambo har en avtale som går ut på at vi ikke skal spise godteri i ukedagene, kun på lørdagene. Dette har vi hatt siden februar, og funker utmerket. Straffen til den som sprekker = en uke hvor vedkommende må ta alt av husarbeid. Vi har til nå sprukket én gang hver, og det frister ikke til gjentakelse... Alial: Godt å høre at dere har fått prata ut. Hva slags blandinger er det du drikker? ← Fruktkake: Finnes det noe nettside hvor det står om denne kuren din? ← Hm.. Har lett litt nå, men fant ikke så mye. Her står det noe. Ops, og her stod det visst litt mer. syns dere er kjempe flinke damer! måtte bare si det. men ikke driv med for mye kurer og dritt og møkk. sund kost og mosjon ER det beste. dette høres ut som en klisje men det finnes ingen rask måte å gå ned i vekt på. lykke til videre! dere er flinke. ← Tusen takk! Her er det ingen som følger noen spesiell diett (er det?), men vi følger filosofien om sunn mat og trening! Endret 30. april 2006 av Fruktkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 30. april 2006 #2194 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg kjeder meg. Måtte stå opp tidlig på grunn av den helsikes kuren, og jeg er TRØTT! Om en time har jeg drukket mitt siste glass av skvipet. Hva skal jeg finne på? Har egentlig mye jeg kan gjøre, men det er så kaldt her, og vi har ikke mer ved igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 30. april 2006 #2195 Del Skrevet 30. april 2006 Forresten, hvis ikke jeg hadde tatt denne kuren i kveld, så ville jeg sannsynligvis vært nedi den sjette ølflaska nå. Og alkohol = FY for meg. Jeg er superduperflink jeg. ← Du er superduperflink!! Hvordan føler du deg da? føler du deg slank og sunn? Little me: Hva med godiskontrakt med meg? I går gikk jeg på en potetgullsmell... vi var på besøk sammen med en del andre, og de satte frem 3 digre boller med potetgull... Det er evigheter siden jeg spiste det sist og jeg var så sulten så da ble det en del.. Jeg tror ikke det ble så altfor mye, men jeg plotta inn 100 gram på vektklubb, og likevel har jeg ikke spist mer enn 1635 kcal i går så da var det slett ikke så ille som jeg trodde. Men jeg føler at jeg må ha gjort noe galt med tellinga i går for jeg føler spiste så mye.... Men det kommer sikkert av at jeg satt og dytta innpå med selleri og gulrot hele dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 30. april 2006 #2196 Del Skrevet 30. april 2006 Etter jobb skal jeg trene med hun ene på gruppa. Jeg tipper det blir styrke og masse ellipsemaskin... Må jo brenne vekk potetgullet jeg klarte å dytte innpå i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2197 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jeg kjeder meg. Måtte stå opp tidlig på grunn av den helsikes kuren, og jeg er TRØTT! Om en time har jeg drukket mitt siste glass av skvipet. Hva skal jeg finne på? Har egentlig mye jeg kan gjøre, men det er så kaldt her, og vi har ikke mer ved igjen ← Du kunne jo lagt deg under dyna igjen?? Men kaldt og ingen mat høres ikke bra ut... Frokosten min står i ovenen nå. Var overlykkelig når jeg fant Hattings nye speltrundstykker på butikken igår. Jeg må nemlig ha varme rundstykker til frokosten i helgene... Jeg trodde de skulle være grove og med lite kalorier, men det står jo at de inneholder fint speltmel og de er jo lyse og lette... Godt blir det nok likevel! Cristoph: Tusen takk!! (Kan forresten noen forklare meg hvordan jeg limer inn flere innlegg i innlegget mitt? Sånn som du gjør, Fruktkake? Skjønner ikke hvordan du får til det, jeg...) Endret 30. april 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. april 2006 #2198 Del Skrevet 30. april 2006 Fruktkake: Synes du er kjempe flink jeg, har nok ikke vilje styrke til noen slik kur jeg. Blir spennende å høre hvordan det er når du endelig er ferdig. Nå er jeg akkurat kommet inn etter en times tur sammen med en venninde. Skikkelig godt å få startet dagen med tur, føler meg så sprek... også kan jeg bar kose meg resten av dagen uten å måtte tenke på at jeg skulle ha trimmet litt. Men nå skal jeg komme meg ut igjen, vi har nemelig strålende vær her, er jo nesten sommer. Kan vel ikke sitte her på kg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2199 Del Skrevet 30. april 2006 Idag tok vi først sol - og så syklet vi på en times sykkeltur Så var det dusjings og nå har jeg spist lunsj på verandan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken20 Skrevet 30. april 2006 #2200 Del Skrevet 30. april 2006 Hei alle sammen Hatt en kjekk helg? huff, jeg har skeiet helt ut jeg.. men det er fordi jeg har mensen, og da er jeg helt ustoppelig på snopet, spesielt sjokoladen! men jeg ska bedre meg! virker som alle dere her inne er så flinke, så det er jo en motivasjon for meg!=) satser på en ny og frisk start etter mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå