Gjest Fruktkake Skrevet 22. april 2006 #2001 Del Skrevet 22. april 2006 Gratulerer med dagen, Miracl3! På etterskudd Ephemera: Jeg er kjempeglad for at du klarte å komme deg på trening selv om motivasjonen var på bånn. Du bør være stolt av deg selv! Lanalia: 2.5 kg er ikke så verst det da! Det er jammen bedre enn ingeting. Fire frukter om dagen er vel forresten ikke så ille? Jeg spiser gjerne også tre-fire frukter pluss et ukjent antall gulrøtter hver dag. Og så må jeg bare fortelle at jeg veide 70.8 kg da jeg stod opp! Var så nær ved å gi opp på mandag, men er kjempeglad for at jeg ikke gjprde det! Nå er jeg tilbake der jeg var for en uke siden, og skal gå videre UTEN alkohol. Helt utrolig hvor mye ei fyllekule ødelegger. Nå skal jeg heller bare holde meg unna. Nå er det frokost og stellings, så bærer det til Kristiansand hvor jeg skal kjøpe bordkortmateriell. kanskje se på brudesko og undertøy/strømper også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2006 #2002 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har vært alt annet en superflink med maten i dag. Jeg har spist en del godteri, men jeg har trappet ned fra påsken. Og jeg tror jeg har holdt meg godt under 2000 kcal selv de værste dagene. I tillegg har jeg gått to turer på en og en halv time, skal gå i dag og antagelig i morgen. Men på mandag skal jeg skjerpe inn alt som kan skjerpes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. april 2006 #2003 Del Skrevet 22. april 2006 100 sider, og jeg har bursdag Har totalt mistet 6 kilo, fornøyd og glad, men har spist kake. ← Gratulerer! Jeg hadde min første sprekk i går etter noen øl. Klarte å stappe i meg tre hvetepolarbrød med masse smør og gulost. Har ikke turt å regne ut hvor mange kalorier det ble, men det var ikke få... Dumme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. april 2006 #2004 Del Skrevet 22. april 2006 Ugh! Har lagt inn gårsdagens kaloriforbruk, og det var på nesten 3500! :hår: Hjelpe meg, da blir det sulteforing her i dag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 22. april 2006 #2005 Del Skrevet 22. april 2006 Her er det lørdag altså. Startet dagen me å spise oppvarmet pizza fra i går, sikkert en kalori bombe uten like. I tillegg så har vi vært på bursdag i dag, spiste ikke voldsomt mye,men så var det jo ikke helsekost det jeg fikk i meg heller da Men det er nå engang spist. Skal ta en tur ut i hagen her snart, og rake litt og begynne på vår forberedelser. Godt at det endelig er vår her nå,skal prøve å være ute å gjøre litt hagearbeid vær dag. Det er jo en form for trim det også Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 22. april 2006 #2006 Del Skrevet 22. april 2006 Nå har jeg nettopp spist 1800 kcal.. Først middag. Kyllingwok. Deretter fråtset jeg i Helnøtt og ballerina- og safarikjeks. Jeg er ikke god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. april 2006 Forfatter #2007 Del Skrevet 22. april 2006 Nå har jeg nettopp spist 1800 kcal.. Først middag. Kyllingwok. Deretter fråtset jeg i Helnøtt og ballerina- og safarikjeks. Jeg er ikke god ← Du får hoppe litt opp og ned: Jeg har blitt utrolig sløv med å legge inn det jeg spiser på VK. Jeg føler at jeg vet hvor mye jeg kan spise og det går liksom mye i det samme. På hverdagene. I helgene går jeg gjerne kraftig over grensa, og da er det både vanskelig og lite vits i å legge det inn... Men jeg er veldig glad i VK likevel altså! Jeg legger jo inn vekta og tar som regel et skippertak og legger inn maten for noen dager i slengen Vi holder på å lage kylling fajitas til middag nå. Det irriterer meg at det er så mange kcalorier i tortilla-lefse Men det er ikke så ofte jeg spiser det da. Men der har jeg igjen et eksempel på noe som jeg gleder meg til å spise mere av når jeg ikke lenger skal gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 23. april 2006 #2008 Del Skrevet 23. april 2006 Du får hoppe litt opp og ned: ← Haha. Istedet for å hoppe opp og ned gikk jeg og la meg. Jeg sov fra 20 - 07! Det var den lørdagskvelden... Men nå føler jeg meg ufattelig uthvilt, og jeg sitter og veier for og imot om jeg skal dra ut på joggetur... Jeg vet jeg burde, men nå er det over en uke siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. april 2006 #2009 Del Skrevet 23. april 2006 Da synes jeg du skal gjøre det Fruktkake! Det er vel ikke stort annet å finne på så tidlig på en søndag? Jeg skal gå tur med en venninne i kveld også, såfremdet ikke pøsregner da... Gruer meg litt til i morgen for da skal jeg begynne å spise riktig også Denne uka har jeg spist nesten akkurat det jeg har hatt lyst på, så jeg må nok skjerpe inn godiset hvis jeg skal gå ned i vekt. Har ingen store forhåpninger til i morgen, mulig jeg har gått ned noe av det jeg veide sist siden jeg hadde spist litt mye dagen før. Jeg leste i et ukeblad at stress hindrer vektap... Så jeg tviler ikke på om det kan være derfor jeg ikke har gått ned noe. Jeg har stresset mye psykisk i det siste, og så stresser jeg jo litt med denne slankingen. Det er så vanskelig å ikke tenke på det synes jeg... Iallefall når man har sambo og venner som ikke trenger å tenke på vekta, og dytter i seg haugevis av usunn mat hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 23. april 2006 #2010 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Jeg gikk på min værste smell hittil i går. Jeg tok en øl mens jeg malte en vegg og etterpå var jeg så fornøyd at jeg tok en del flere øl - og da innså vi at vi ikke kom til å gidde å lage middag så vi bestilte burgere levert på døra. Hva den burgeren inneholdt av kalorier vites ikke, men etter et estimat basert på McDonalds næringstabell tar jeg antatt 800 kalorier. På toppen av all øl'en ble det da 2300 kalorier til sammen og det er mer enn jeg har spist på veldig lenge. 2 30-minutters økter på step-maskinen veier nok opp for noe av det Forresten så brenner man kanskje litt kalorier når man maler vegg med pensel??? Endret 23. april 2006 av Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. april 2006 #2011 Del Skrevet 23. april 2006 Ja det gjør man Lizzie! All bevegelse er jo forbrennende. Jeg tror kanskje maling står som et alternativ i vektklubb hvis du er med der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 23. april 2006 #2012 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Uff, disse helgene er ikke bra for slankingen min altså. Er liten vits i at jeg spiser lite midt i uka,når jeg spiser så enorme mengder i helgen. Og da er det jo ikke sunn mat en gang. Men nå skal jeg ut å gå en times tur sammen med en venninde,så kanskje jeg går i null denne helgen da. Får prøve å være flink resten av dagen da. Får håpe været holder seg, så skal jeg fortsette på vår dugnaden i hagen. Hage arbeid er jo også en form for trim. Ha en fortsatt fin søndag Alial Endret 23. april 2006 av Alial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 23. april 2006 #2013 Del Skrevet 23. april 2006 Ble ingen joggetur. Istedet ligger jeg og Ø i sofaen og spiller Buzz og spiser kjeks og sånn. Høh-- Viljestyrke, hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. april 2006 Forfatter #2014 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg snikveide meg når jeg sto opp nå, og det var ingen hyggelig opplevelse... Men jeg har da vel alltid veid mere når jeg har veid med midt i helga. Jeg har i alle fall vært kjempeflink med maten denne uka. Jeg har ikke hatt en eneste sprekk. Greide til og med å stå imot digre hjemmebakte skillingsboller på jobb på fredag - i tillegg til at jeg var flink og dro på trening. Jeg har lov å spise litt sjokolade i helgene, men hittil denne helga har jeg spist lite av det. Pling - nå kom jeg på den store kaloribomba: Jeg spiste jo takeaway-pizza med bearnaise til middag på fredag. Og i tillegg til bearnaisen var den veldig salt. Og salt binder væske til kroppen. Jaja.. da kan det jo være den. Må si jeg er litt lei av dette nå... Men jeg ser i speilet at de over 5 kiloene jeg har mistet vises godt Jeg er egentlig ganske fornøyd med kroppen min nå. Problemområdet mitt er magen, og der har jeg fremdeles endel jeg vil bli kvitt. Men jeg har blitt slankere både rundt magen, hoftene og armene. Jeg har slanke armer fra naturen (er f.eks. veldig smal rundt håndleddet), men det hadde lagt seg litt ekstra på overarmene... det er borte nå Men jeg tenkte først å gå ned 15 kilo. Så reduserte jeg målet til 10 kg. Og nå har jeg gått ned litt over 5 kg. Jeg har stått i ro vektmessig i flere uker nå, og det er vel nå jeg ikke kommer videre uten trening. Men det har jeg jo såvidt kommet igang med. Vampyra: Det stemmer at stress fører til overvekt. Jeg stresser psykisk selv hele tiden... og har gjort det i flere år... Vanskelig å komme ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. april 2006 #2015 Del Skrevet 23. april 2006 Æsj ja da er det sikkert stress som har ødelagt for meg Hvordan kan jeg slutte med det stresset?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 23. april 2006 #2016 Del Skrevet 23. april 2006 Takk Vampyra, det var ordentlig oppmuntrende! Jeg bruker Grete Roedes vektklubben og der er ikke maling moe alternativ. De gangene jeg har hatt lyst til å melde meg inn i VGs vektklubb har jeg hatt dårlig råd og latt det være. Har jo klart meg fint med denne gratis-versjonen hittil og nå er jeg jo langt over halvveis og gidder ikke bytte. Kan en av dere snille jenter finne ut for meg hvor mye man forbrenner ved 1 times maling? Please? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. april 2006 #2017 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg valgte male og tapetsere inne og fikk 347 kcal per time. Til sammenligning bruker jeg 308 kcal når jeg går tur en time. Ble du klokere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. april 2006 #2018 Del Skrevet 23. april 2006 Velger jeg dekorere og male forbrenner jeg 207 kcal på en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 23. april 2006 #2019 Del Skrevet 23. april 2006 Har ikke vært flink i det hele tatt denna uka... *Går i skammekroken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. april 2006 #2020 Del Skrevet 23. april 2006 Har ikke vært flink i det hele tatt denna uka... *Går i skammekroken* ← Joda du har i det minste gått en lang tur med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå