Gjest @nea Skrevet 21. april 2006 #1981 Skrevet 21. april 2006 Hvor mange kilo har vi (eh dere ) mistet totalt? Det hadde vært morro å vite! ← Jeg har mistet 2,6 kg
Hu i Svingen Skrevet 21. april 2006 #1982 Skrevet 21. april 2006 Har ikke vært med så lenge, men har mistet 2,4. :-D Kult at tråden har blitt så lang! Skål!
Sunbird Skrevet 21. april 2006 #1984 Skrevet 21. april 2006 Jammen meg mange som er skikkelig flinke her, også 100 sider da gitt. Jeg kan vel ikke skryte av å hå gått ned særli mye enno, er jo min første ordentlige uke dette. Er litt nervøs for å gå på vekta igjen,er redd den har gått opp. Men skal vente til mandag, så jeg ikke mister motet helt riktig ennå. Er ved mye bedre mot i dag enn i går. Har klart å holde meg til det jeg skal ang maten, og har drukket masse vis av vann. Men så skal jeg også unne meg litt godt til idol i kveld da. Synes jeg fortjener det ( skal ut å gå en liten tur først da..) Dessuten så har jeg fått meg jobb i dag :icon_razz: , så nå føles alt så mye bedre. Ennå en grunn til å feire. I tillegg er det en jobb der jeg får brukt kroppen min litt, så nå skal ting bli så mye bedre. Går denne helgen lyst i møte. Ønsker alle god helg Alial
Ephemera Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1987 Skrevet 21. april 2006 Jeg var på trening idag!! En klokketime med step! Det var kjempegøy, men jeg trodde innimellom at jeg kom til å dø Har ikke trent på et år. Men den timen der har jeg vært på endel ganger før og den er kjempebra! Skulle ønske jeg jobbet 8 - 16 hver uke, så kunne jeg vært med på den hver fredag. Var nye timeplaner for treningssenterkjeden også, så nå skal jeg oppdatere meg på de forskjellige timene på de 2 - 3 senterene som det er aktuelt for meg å trene på. Har imidlertid spist takeaway-pizza med bearnaise til middag, men nå kunne jeg ihvertfall gjøre det med god samvittighet Og nå er det Idol! Og det er HELG!!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #1988 Skrevet 21. april 2006 Hu i svingen : Tusen takk, gleder meg virkelig. Begynner 2 mai,o g det er jo snart. Har jobbet på samme plasen for 3 år siden så det er heldigvis ikke helt nytt for meg. Ephermera : Du er ikke alene om å ha spist take-away pizza m bernaise i dag, må vel bare innrømme at det ble det her i gården også Men så har jeg vært ute på en times gå tur(med staver) etterpå også da, så nå er vel forhåpentlig de ekstra kaloriene borte. Og jeg kan nyte idol uten dårlig samittighet. Alial
Sunbird Skrevet 21. april 2006 #1989 Skrevet 21. april 2006 upps,glemte at jeg ikke var innlogget jeg,det var altså meg som skrev over her. Hm,alt ble jo så merkelig også,er visst litt grønn på dette ennå jeg. Hvordan får jeg til å endre på et innlegg jeg allerede har postet da? noen som kan forklare? Alial
Ibenholt Skrevet 21. april 2006 #1990 Skrevet 21. april 2006 Dere, det er ganske stor forskjell på Vektklubb.no og Grete Roedes vektklubben.no. Hvilken av de stoler vi på? Nå er jeg virkelig i tvil om jeg klarer å holde meg til matbudsjettet. DESPERAT
Ephemera Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1991 Skrevet 21. april 2006 Alial: Gratulerer så mye med jobb!! :icon_razz: Lanalia: :klø: Aner ikke, jeg? Jeg bruker vektklubb.no og er veldig fornøyd med den. Mulig du har skrevet noe her nå som jeg ikke har fått med meg... jeg vet ikke helt hva du mener...? Er det forskjell på hvor mye man kan spise på vektklubb.no og på vektklubben.no eller?
Ibenholt Skrevet 21. april 2006 #1992 Skrevet 21. april 2006 Neei, altså. Jeg tenker mer på hva man plotter inn. Noen av de samme varene varierer i kaloriinnhold. Og jeg er kjempeusikker på kaloriinnhold i havregrøt og havrekligrøt osv. På vektklubben er det for eksempel 335 kcal i 100 gram havrekli, men på vektklubb er det bare 113 for samme mengde. Jeg blir bare så forvirret og vet ikke hvilken jeg kan stole på, eller om jeg spiser flere kalorier enn det som står der, eller mindre
Gjest Fruktkake Skrevet 21. april 2006 #1993 Skrevet 21. april 2006 Det ble MYE kjeksspising! Ballerina, safari m.m! Jeg klarte rett og slett ikke å stoppe... Ø var DRITSUR i ettermiddag. Har ikke sett ham så sint på lenge. Han var sint på meg for noe han selv hadde forårsaket.. Mannfolk! Da han kom hjem nettopp skulle han gjøre det godt igjen, og han hadde kjøpt Sombreros til meg! Det er noe av det beste jeg vet.. I tillegg kjøpte han en stor Helnøtt. Huffda men det er jo helg...
Miracl3 Skrevet 21. april 2006 #1994 Skrevet 21. april 2006 100 sider, og jeg har bursdag Har totalt mistet 6 kilo, fornøyd og glad, men har spist kake.
Ibenholt Skrevet 21. april 2006 #1995 Skrevet 21. april 2006 Så flink du er Miracl3! Og alle dere andre jenter som står på! Og her sitter jeg med mine usle -2,5 kg Jeg skal ned 4 kg til. Men det ser ikke ut som de vil rikke på seg. Dessuten er jeg sulten hele tiden, og er så godtesyk at jeg spiser opptil 4 frukter dagen. Ikke alltid da, men likevel.
Ephemera Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1996 Skrevet 21. april 2006 Gratulerer så mye med dagen, Miracl3!! Jeg hadde egentlig lagt meg, men det er storbrann i Trondheim sentrum, så jeg må følge med litt på nettet... Skulle nesten kjørt til byen, men... Helt utslitt av treninga idag, jeg...
Sunbird Skrevet 21. april 2006 #1997 Skrevet 21. april 2006 Ephemera :oisann,litt av hvert mann går glipp av når man surfer rundt på kg her, tenkte egentli å finne sengen jeg å nå,men ble veldig nysgjerrig på den brannen da. Har en onkel som er brannmann... kanskje ringe han nå å høre?... nei, er vel opptatt han, får følge med på nett isteden tror jeg. Litt utenfor tema dette men,men... Er faktisk veldig opptimistisk med hensyn til slankinga nå,har handlet snop til helga, men har faktisk ikke gått helt berserk. Kun smakt litt, masse igjen ennå. Imponert over meg selv God natt alle sammen Alial
Ephemera Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1998 Skrevet 21. april 2006 God natt, Alial Kryper til sengs igjen, jeg også... Er stuptrøtt og sliten etter treninga idag Men på en deilig måte da! Skal bli så utorlig godt å sove leeeeenge imorgen!
Ibenholt Skrevet 21. april 2006 #1999 Skrevet 21. april 2006 Oj, så uforskammet av meg. Gratulerer så mye med dagen, Miracl3! Klem
Gjest gjest 0 Skrevet 21. april 2006 #2000 Skrevet 21. april 2006 Da er vi oppe i 31,4 kg på de som har svart allerede!! Så flinke dere er jenter!!! Grattis med dagen Miracl3!! Lanalia: Jeg tipper forskjellen er fordi noe er veid i tørt tilstand og det andre som ferdig grøt. Kan det stemme tror du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå