Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktkake

Æ æ sliiiiiden!!

En dag i slalåmbakken tar på. Kom hjem for en time siden, og da var det rett i dusjen og på men partysminka. Skal på jentevorspiel! Håper energien øker med promillen... :)

Ha en fin lørdagskveld, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Litt fett er jo fett det også :) Jeg har iallefall merka littegrann at noe på sidene har blitt borte.. Får litt hjelp av kjæresten på kveldene, og da gnir han håndtakene mine skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktkake: Jeg simpelthen elsker dialekten din!!! Ååååå.... Kristiansands-dialekt også. Jeg har forresten vært på ferie i Mandal en gang og hjelpe meg for et nydelig sted! Vi hadde kanonvær mens vi var der og bodde på et ungdomsherberge som lå på ei lita øy utenfor sentrum, med ei bro over dit. Skikkelig sørlandsidyll med alle de hvite husene og... sukk! Også solgte de brusflasker som lå i ei kjerre med isbiter ute i gata - og de hadde også verdens største softis! Kommer aldri til å glemme det :)

Satt forresten og så gjennom bildene på bloggen deres her en dag (isteden for å jobbe). Si meg, har du mørkt eller lyst hår nå?? På de bildene på forsiden har du jo lyst hår, så det var sånn jeg så deg for meg. Men så var det jo masse bilder hvor du hadde kort, mørkt hår også?

Har så lyst til å se hvordan dere alle ser ut, jeg! Dere har liksom blitt venninnene mine her inne ;)

Kose deg masse på jentevorspiel!!

Aylana: Jeg foreslo for sambo at han også skulle massere magen og hoftene mine om kveldene, men han så helt bestyrtet på meg og mente at nei, det orket han ikke. Tror han fyren han kjente har skremt ham med at det var så hardt :ler: Tror ikke han trenger å bruke like mye krefter på meg... Men stakkars sambo er litt sliten i armene sine, for han må drive å massere skuldrene og nakken og ryggen min også fordi jeg har kroniske muskelspenninger... Jaja, han kan i alle fall få prøve å massere flesket mitt også :ler:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av min egen entusiasme for dialekter:

Skriv denne setningen på din dialekt:

"Jeg er ikke tykk, jeg har bare noen kilo for mye, skjønner du."

Myself:

"Æ e itj tjukk, æ har bare nånn kilo for my, sjø"

(huff, jeg hater trøndersk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

E e ikkje tjukk (jeg pleier å si "fæt" da), e har bare nåinn kilo for mykkji, sjø..

Hobbytrønder kalles jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E e ikkje tjukk (jeg pleier å si "fæt" da), e har bare nåinn kilo for mykkji, sjø..

Hobbytrønder kalles jeg ;)

Jah... den var litt spesiell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Folk her nede på østlandet tror jeg er trønder da, tror det er vanskelig å høre forskjell siden det er ganske mye likt, og fordi jeg sier SJØ hele tiden ;) Eller "læll" :)

Har vært på Peppes nå, typen greide å lure meg med :P Så nå skal han få gni skikkelig etterpå :) Greide heldigvis å begrense meg litt da, siden jeg ikke var sulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som drev og spiste så mye på Peppes??

Vi har spist nydelig taco i tortillalefse i kveld. Ble egentlig alt for mett og vurderte å stoppe tidligere, men det var så godt! Bonusen er at den store skåla med smågodt på bordet nå nesten står urørt fordi jeg er så mett ;)

Har også knadd magen min endel. Huff... så komisk... men vi gjør da alt som er mulig for å få orden på kroppen :)

Har ellers oppdaget noen fine bikinier på www.sportmann.no.

Prøve å lage link...

http://www.sportmann.no/butik/default.asp?

Hm... kommer bare til den samme siden... Men hvis du går på dame og så på badetøy, så er det den første Adidas-bikinien der. Har lyst på den i både turkis og cerise. (Og selvsagt med flat mage :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jepp :) Jeg har spist mye på Peppes, jeg tror jeg, kjæresten min og kameraten hans er årsaken til at Peppes går rundt her :) Slipper jo å bestille av og til, for de vet hva vi skal ha likevel :)

Men nå hadde jeg lovt meg selv å være flink frem til juni og sydenturen, men det er ikke så farlig, siden jeg ikke hade kosedag i går :) Dessuten var jeg ikke så sulten så jeg spiste bare 2 små biter, men det er jo sikkert flust av kalorier i de uansett :P

I dag skal vi ha kylling og ris til middag, det er rettet kjæresten min gikk ned 30 kg på, så det må jo være bra :P Stekt salatkylling, villris, stekt sopp og egg. Utrolig godt :) Så det spiser jeg med glede :)

Å, bikinier ja :) Det var fine :) Jeg sikler fortsatt på mange jeg. Kjøpte noen rett etter jul i H&M, og da kjøpte jeg de i en størrelse jeg ikke trodde jeg kom meg inn i, men nå er iallefall trusa litt for stor, overdelen er jo så som så, men jeg har ganske store bryst så trekantbikini er liksom ikke helt det store for meg, selv om det er vanvittig fint, så jeg bruker det lell :) Men skal kjøpe meg noen bikninier i riktig størrelse når det nærmer seg sommeren sånn at jeg slipper å sitte med for store bikinier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Fruktkake: Jeg simpelthen elsker dialekten din!!! Ååååå.... Kristiansands-dialekt også. Jeg har forresten vært på ferie i Mandal en gang og hjelpe meg for et nydelig sted! Vi hadde kanonvær mens vi var der og bodde på et ungdomsherberge som lå på ei lita øy utenfor sentrum, med ei bro over dit. Skikkelig sørlandsidyll med alle de hvite husene og... sukk! Også solgte de brusflasker som lå i ei kjerre med isbiter ute i gata - og de hadde også verdens største softis! Kommer aldri til å glemme det :)

Satt forresten og så gjennom bildene på bloggen deres her en dag (isteden for å jobbe). Si meg, har du mørkt eller lyst hår nå?? På de bildene på forsiden har du jo lyst hår, så det var sånn jeg så deg for meg. Men så var det jo masse bilder hvor du hadde kort, mørkt hår også?

Har så lyst til å se hvordan dere alle ser ut, jeg! Dere har liksom blitt venninnene mine her inne  ;)

Det er fint å være mandalitt om sommeren. Resten av året er det ganske trist her.

Jeg har lyst, skulderlangt hår. Da jeg var yngre hadde jeg mørkt, kort hår, men det begynner å bli noen år siden. Er opprinnelig blondine, og det er som blondine jeg trives best! :)

Når får vi se bilde av deg da, Ephemera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Da jeg gikk på vekta i morges, viste den 69.4 kilo. Jeg har ikke sett et tall under 70 på mange år.

Men lykken er nok kortvarig. Drakk veldig mye alkohol i går, så det er grunnen til at jeg veier så lite. Når væskebalansen er normal igjen, skal jeg gå på vekta igjen. Tirsdag. Jeg regner med jeg har gått ned en halvkilo denne uka. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger med enda, men har bare ikke oppdatert det her inne ;)

Det går sakte men sikkert den riktige veien, nå merker jeg det veldig godt på klærene mine at jeg har krympet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på tur i marka i over 2 timer idag!! Og da har vi gått hele tiden. Så nå la jeg inn 130 minutter med moderat gange på VK = 737 kalorier i minus :) I like :) Sol og blå himmel + alt for mye snø til at det er april. Var til og med på toppen av hoppbakken i Granåsen - der skihopperne setter utfor :overrasket: Jeg har høydeskrekk så det var såvidt sambo fikk meg med opp.

Men - når man har rørt seg så blir man tilsvarende sulten også. Så nå har vi kost oss med vafler... Jeg fatter ikke at vafler kan være så utrolig godt som det er? Jeg blir ikke mett av det en gang - jeg får bare lyst på meeeer :sur:

Sambo sier jeg er syk, men jeg mener at jeg en dag kommer til å klikke fullstendig i en matbutikk - ta tak i en sjokoladekake og rive av pakningen og gafle i meg!

Men jeg har middagen å se frem til da. Marinert kylling og ris. Det blir jømmi!

Har egentlig ingen forhåpninger når det gjelder veiinga imorgen, siden jeg har stått stille de siste gangene, men jeg håper jeg kan få se 84-tallet imorgen. Må veie meg utrolig tidlig da, siden jeg begynner på jobb kl. 7 imorgen.

Fruktkake: Jeg kan tenke meg at det er trist i Mandal om vinteren... Har ikke sett sørlandsidyllen annet en på sommeren selv, men jeg har jo hørt om det. Om slaps og kjedelige greier...

Vedr. håret ditt, så må jeg si at jeg synes du er finest som blondine :Nikke: Så det var det jeg håpet at du var nå også :ler: Når det gjelder bilde av meg, så tror jeg nok ikke at det kommer til å bli lagt ut her... Jeg vil liksom være anonym. Men jeg er høy og har langt, mørk blondt hår med masse krøller. Også er jeg en typisk skjørt-og-høyhælte-støvletter-jente. Ganske feminin :) Også får jeg heldigvis høre at jeg ser en del yngre ut enn det jeg er. Folk pleier å tippe at jeg er 27 - 28 år, men jeg er jo 35.

Remyline: Flott å se at du fremdeles er med! Prøv å være her litt oftere da, det har blitt så stille her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

I morgen er det veiedag, og jeg gleder meg ;) Føler at dette har gått rette veien, så nå må det jo synes resultater igjen :) Har kost meg litt masse i helga, men har ikke gått over 1450 kalorier, så det er 150 over det jeg har fått tildelt fra vektklubb :)

Skal snart hjem igjen, så da håper jeg at noen ser forskjell, og ikke kommenterer det på en stygg måte slik det gjorde sist.. Skal på fest sammen med venninna mi som jeg ikke har sett siden jul, og da syntes hun at jeg hadde blitt kjempetynn og var glad på mine vegne, så da regner jeg med at hun er like positiv nå og :) Er godt å få bekreftelse av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei! Jeg er en fast leser her inne- synes dere er flinke! :klappe:

Tenkte bare på noe ang det dere skrev om varme/masasje på magen for å øke fettforbrenningen. Hva med varmepute? Tror dere det kan virke på samme måte?

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Fruktkake: Jeg kan tenke meg at det er trist i Mandal om vinteren... Har ikke sett sørlandsidyllen annet en på sommeren selv, men jeg har jo hørt om det. Om slaps og kjedelige greier...

Vedr. håret ditt, så må jeg si at jeg synes du er finest som blondine :Nikke: Så det var det jeg håpet at du var nå også  :ler:  Når det gjelder bilde av meg, så tror jeg nok ikke at det kommer til å bli lagt ut her... Jeg vil liksom være anonym. Men jeg er høy og har langt, mørk blondt hår med masse krøller. Også er jeg en typisk skjørt-og-høyhælte-støvletter-jente. Ganske feminin :) Også får jeg heldigvis høre at jeg ser en del yngre ut enn det jeg er. Folk pleier å tippe at jeg er 27 - 28 år, men jeg er jo 35.

Denne vinteren har vi jo faktisk hatt snø i tre måneder. SNØ, og ikke slaps! Jeg burde lage et gedigent kryss i taket.

Blonds have more fun!

Det er rart hvordan man danner seg indre bilder av mennesker på nettet. Jeg har hele tiden tenkt at du må være veldig pen, og det tror jeg iallfall nå etter beskrivelsen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos det som vi har skrevet om å massere bort fett:

Det står om det i forrige nummer av Elle, som jeg leste i går kveld (jada, ligger på etterkudd med bladene mine som vanlig). En av journalistene der fikk prøve et opplegg som heter Endermologie på en klinikk. Hun måtte kle seg naken og iføre seg en strømpesak som dekket hele kroppen og så brukte damen en støvsugerlignende sak som hun masserte kroppen hennes med. Målet er hovedsakelig å fjerne cellulitter. Følgende står om det:

Maskinen som brukes i Endermologibehandlingen ble opprinnelig utviklet for leger og fysioterapeuter for oppmyking av underhudsvev, men viste seg å ha god effekt på forming av kroppen og cellulitter. Maskinen har to hoder som ved hjelp av vakuum løfter opp overhuden og masserer underhuden. Behandlingsformen setter igang blodsirkulasjonen , drenerer væskeansamlinger og øker forbrenningen av fettceller.

Denne jenta var gjennom 16 behandlinger og fikk redusert magemålet med 10 cm og henholdsvis 4 og 4,5 cm. på hvert lår. Hver behandling koster mellom 600 og 700 kroner. Hun ble også anbefalt å fortsette med 1 - 2 behandlinger i måneden for å holde det ved like.

Men andre ord: Noe jeg gjerne skulle prøvd dersom jeg var millionær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til veiing i morgen.

Har vært superflink hele uka, noe de daglige snikveiingene har bekreftet. Men i går var det lørdag da. Indisk restaurant først, noe jeg i grunnen ikke tror var så altfor ille. Men. Å bøtte nedpå 8 halvlitere, ja det er ille. Huff. Kanskje jeg skal slenge meg på sofaen og masere magen min en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til veiing i morgen.

Har vært superflink hele uka, noe de daglige snikveiingene har bekreftet. Men i går var det lørdag da. Indisk restaurant først, noe jeg i grunnen ikke tror var så altfor ille. Men. Å bøtte nedpå 8 halvlitere, ja det er ille. Huff. Kanskje jeg skal slenge meg på sofaen og masere magen min en stund?

Hehe... Ja, det kan du gjøre! Og takk for at du minnet meg på at jeg også kan gjøre det her jeg ligger i sofan og ser på BigBrother ;)

Jeg tjente veldig mye på å gå den lange turen idag! Virkelig noe som frister til gjentagelse! Lover å begynne å trene etter påske. Men jeg har også spist ganske mye smågodt i kveld...

Skal sove når BB er ferdig på TV. Skal tiiiiiiidlig opp imorgen. Ca. 05.30 tenker jeg.

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...