Lizzie Skrevet 27. mars 2006 #1661 Del Skrevet 27. mars 2006 Dra hjem og plei deg selv du Ephemera. Du blir ikke bedre av å hangle deg gjennom en hel dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mars 2006 #1662 Del Skrevet 27. mars 2006 Får håpe legen finner ut av dette, uansett jeg syntes du har vært kjempe flink. Jeg hadde aldri greid dette hvis jeg ikke gikk ned, du er en stor motivasjon som holder det gående ← Så flott at det er godt for noe da!! fikk veldig lyst på sjokoladekake nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1663 Del Skrevet 27. mars 2006 Da er jeg hjemme! Og Gud så deilig det er å kjøre bil til og fra jobb! Var hjemme på et kvarter isteden for å bruke en time med 2 busser - spesielt praktisk når du vil hjem og legge deg! Og selvsagt trodde de på jobb at jeg var gravid Men det er jeg (dessverre) ikke. Nå har jeg inntatt sofaen og har til og med tatt med meg dyna. Det får jeg ikke lov til av sambo, men han er da på jobb Skal bare bla gjennom avisa + en brosjyre fra H&M Rowells som lå i postkassa - så skal jeg sove Og jeg tenkte på en ting: Før ville jeg normalt kjørt innom butikken og kjøpt fine rundstykker eller boller for å ha som "sykemat" - men nå blir det Ingers rugbrød uansett syk eller ikke syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 27. mars 2006 #1664 Del Skrevet 27. mars 2006 Da er jeg hjemme! Og Gud så deilig det er å kjøre bil til og fra jobb! Var hjemme på et kvarter isteden for å bruke en time med 2 busser - spesielt praktisk når du vil hjem og legge deg! Og selvsagt trodde de på jobb at jeg var gravid Men det er jeg (dessverre) ikke. Nå har jeg inntatt sofaen og har til og med tatt med meg dyna. Det får jeg ikke lov til av sambo, men han er da på jobb Skal bare bla gjennom avisa + en brosjyre fra H&M Rowells som lå i postkassa - så skal jeg sove Og jeg tenkte på en ting: Før ville jeg normalt kjørt innom butikken og kjøpt fine rundstykker eller boller for å ha som "sykemat" - men nå blir det Ingers rugbrød uansett syk eller ikke syk! ← Sov godt å du er kjempe flink som har sunn sykemat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 27. mars 2006 #1665 Del Skrevet 27. mars 2006 God bedring da Ephemera. Og Ingers rugbrød er jo faktisk veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 27. mars 2006 #1666 Del Skrevet 27. mars 2006 Å jeg fridag i dag men gidder ikke å gjøre noen ting. Det snør ute, å jeg som skulle ut å gå en lang tid. Motivasjon til husarbeid kom til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mars 2006 #1667 Del Skrevet 27. mars 2006 Å jeg fridag i dag men gidder ikke å gjøre noen ting. Det snør ute, å jeg som skulle ut å gå en lang tid. Motivasjon til husarbeid kom til meg ← Da er vi to.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1668 Del Skrevet 27. mars 2006 Må bare si fra om at jeg er våken igjen! Skal spise mat nå. Ingers rugbrød med laks (ei på jobb spurte meg her en dag "Si meg - spiser du noe annet enn laks, eller?? Det er da så godt... ) og cola light til. Føler jeg temmelig uggen ennå, men klarer ikke helt å skjønne hva som feiler meg. Er ikke dårlig i magen nå, men den er "rar". Og jeg er slapp og vissen i kroppen. Jaja... jeg begynner kanskje å bli gammel... Eller så får jeg finne noe som behandler heleeeee kroppeeeeeen... (den reklamen, vet dere). Spise nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1669 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå har jeg handlet hos Isbilen! Tidlig i denne tråden fikk jeg øynene opp for Fedon Lindberg iskrem med karamellsaus, som inneholder bare 72 kalorier per beger! Men siden isbilen er her jeg bor annenhver mandag mellom 15 og 16, har jeg ikke fått til å kjøpe det ennå. Det er bare Isbilen og SmartClub på Alnabru som selger den. Men nå - når jeg er hjemme og er syk - hørte jeg plutselig den Isbilen-melodien her ute! Jeg spratt opp, rev med meg lommeboka, hoppet i støvlettene og føyk ut. Skulle tro Robbie William sto der ute eller noe sånt Også kjøpte jeg 2 esker med is = 16 beger Har ikke smakt den da, men det er jo vaniljeis med karamellsaus (i hvert sitt beger liksom), så hvor ille kan det være? Det er is med lite kalorier, basta! Har ikke lyst på nå og skal heller ikke spise den uten at jeg er fryktelig sugen på noe søtt, så dere får vente med å høre hvordan den smaker. Men det er jo genialt med is med 72 kalorier!!! Ikke så stort beger da, men nok til å stille is-suget, tenker jeg! Ellers skal jeg bli flinkere til å legge inn absolutt alt jeg putter i munnen på VK igjen. Også det har sklidd litt ut. Jeg er ikke fornøyd med vekttapet nå, for jeg har stått omtrent i ro i 2 uker... og ligger etter skjema. På den annen side skal jeg være fornøyd med å ha gått ned 5,3 kilo! Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1670 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Fikk en sms fra ei venninne nå: Vet du hva kalorier er? Det er små dyr, som sniker seg rundt og syr inn tøyet vårt om natten Endret 27. mars 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 27. mars 2006 #1671 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg er så ufattelig sliten. Morgenveiinga gikk som forventet. Standing still. Dette på tross av at jeg før helga veide to kilo mindre. Slik har det vært de siste to ukene nå. Jeg vet hva som er synderen, nemlig Kong Alkohol. Jeg skal drikke øl på torsdag igjen, og også torsdagen etter. Men etter det så er det totalstopp fram til 7. mai. Jeg er lei av å ikke se varige resultater. Jeg har også følt meg temmelig sliten og uggen i magen i dag. Har vondt nede i magen til høyre liksom, og i tillegg er jeg litt småkvalm. Har vært hardkjør på jobb i dag med møter og planlegging og diverse på ubunden tid. Morgendagen blir faktisk verre. Hvis jeg våkner like uggen og kvalm i morra, så lurer jeg jammen på om jeg skal holde meg hjemme. Føler til tider at jeg driver rovdrift på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1672 Del Skrevet 27. mars 2006 Apropos alkohol (som det også står litt om på nettmøtet på VK idag), så har jeg bare lyst til å poengtere at jeg ikke har rørt alkohol siden jeg startet denne tråden. Ikke at jeg er avholds, men jeg har funnet ut at jeg trenger kaloriene i mat isteden for i drikke. Nå har det ikke vært noen store festligheter heller da, så hvis det hadde vært det så hadde jeg nok drukket litt En annen ting jeg har holdt meg helt unna, er potetgull og salt snacks. Jeg har hatt veldig lyst på det enkelte ganger, men der går liksom grensa. Sjokolade er den synden jeg tillater i begrensede mengder i helgene. Når jeg kommer til "Hold vekta"-stadiet, skal jeg imidlertid unne meg tilmålte mengder potetgull... God bedring, Fruktkake! Det snedige er at kroppen kan si ifra med kvalme og mage i ulage når man er sliten. Jeg har merket det før. Jeg vet ikke helt om det kan være tilfelle hos meg nå, men jeg er sliten etter alt styret med førerkortet + at det er veldig hektisk på jobb. Jeg sov på sofan hver kveld i forrige uke... Synes du skal ta vare på deg selv og holde deg hjemme hvis du ikke føler deg bedre imorgen Oj, nå kom jeg på noe som jeg har glemt å fortelle: Vedrørende Ingers rugbrød! Det er jo så få steder som selger det brødet. Jeg nevnte jo nettopp at det bare var Ultra her i Trondheim som hadde det. Jeg skulle dra med meg sambo dit når vi handlet på lørdag (for jeg kan ikke leve uten nå), men først handlet vi på Coop Obs! der vi vanligvis gjør storinnkjøp - og plutselig fikk jeg øye på brødet der også!!! Det er jo helt genialt! Kjøpte 4 stykker. Så nå blir det mye lettere tilgjengelig. Bor et stykke unna Ultra... Det er samme bakeri som har baket det da: Baker Holm på Stjørdal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mars 2006 #1673 Del Skrevet 27. mars 2006 Endelig har jeg gått ned litt igjen og -0,9 kg Godt å endelig få digital vekt, sånn at jeg kan se hvor mye jeg veier med desimaler og.. Så det har jeg feira med en real omgang med shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1674 Del Skrevet 27. mars 2006 Sambo lager vafler!!! *holder meg for øynene og nesen* Må vel gå an å spise litt vafler til kveldsmat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 27. mars 2006 #1675 Del Skrevet 27. mars 2006 Har gått opp 0,3 kilo siden forrige veiing, men det tar jeg ikke akkurat så veldig tungt. Vet ikke om jeg har gått ned i centimeter, rakk ikke å måle i dag tidlig. Regner med bedre resultat neste uke! Vafler er nammis Du kan sikkert unne deg ei plate til kvelds Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1676 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har plass til 2 vaffelplater på dagsbudsjettet mitt hvis jeg ikke har noe på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 27. mars 2006 #1677 Del Skrevet 27. mars 2006 Er vafler uten noe på godt da? *drømme om nystekte vafler med rømme og hjemmelaget jorbærsyltetøy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1678 Del Skrevet 27. mars 2006 Bedre med 2 vaffelplater uten noe på enn 1 med syltetøy... Sambo har tinet opp hjemmerørt jordbærsyltetøy også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mars 2006 #1679 Del Skrevet 27. mars 2006 I dag har jeg spist mye drit, men jeg har holdt meg innenfor budsjettet... Har litt lyst til å skeie ut for å trøste meg selv litt... (men jeg veide meg en gang til etter å ha vært på do i dag tidlig, og da viste vekta -400 gram) Så enten har jeg gått ned fordi jeg var på do ellers så har jeg faktisk gått ned... Litt dumt å ødelegge det hvis jeg faktiskhar gått ned da Sitter i soffan og er slapp og sliten i dag. Formen er ikke bra, magen har vært vond nesten hele dagen også Det går helt sikkert over med en gang jeg får i meg skikkelig mat og får meg litt frisk luft.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 27. mars 2006 #1680 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå har jeg funnet ut at jeg skal tilbake til trondheim den 20 april Jeg og to veninner skal ha road trip nedover. Så skal vi feste! Regner med at jeg er blitt frisk til da. Jeg glemte bort å veie meg i dag, men snikveide meg før helgen, og da viste vekten minus 0,8 kilo mindre enn mandagen før. :klø: Så mye kan den altså variere fra dag til dag. Hvor mange kalorier er den i en flaske hvitvin egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå