Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

(gutta ser på film som jeg synes er kjip så da kan jeg sitte her uten at det er kjipt ovenfor gjesten ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sluttet å legge inn maten på VK i helgene. Det blir for vanskelig... Så jeg aner ikke hvordan jeg ligger an.

Ønsker alle lykke til imorgen :)

Skrevet

Jeg stapper sjokoladen inn i skapet og tusler i seng.

:klappe: litt for meg selv ;)

Gjest gjest 0
Skrevet
Jeg stapper sjokoladen inn i skapet og tusler i seng.

:klappe:  litt for meg selv  ;)

Kjempebra!!!

:tommelsmil:

Skrevet

Ned 600 gram!

Nå er jeg akkurat der jeg i følge delmålsplanen min sier at jeg skal være. 1/2 cm rundt midjen er heller ikke å forakte.

Dette er en fin mandags morgen - til tross for at det (igjen) snør kjerringer utenfor.

Håper dere andre får en fin dag dere også!

Gjest gjest 0
Skrevet

Fremdeles det samme tallet på vekten..................

Ringer legen nå

Gjest Gjest_Katerina_*
Skrevet

Jeg har gått ned 2 kg! :) Dette kommer til å bli en fantastisk dag! men hvor på vektklubb.no er det man plotter inn den nye vekta?

Gjest Gjest
Skrevet

Katerina her! Fant ut hvor på vektklubb.no det lå. Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Kjempe bra Lizzie :)

Vampyra du må ringe legen :klem: men husk også at hver gang du drikker alkehol så settes forbrenningen ned i flere dager etterpå.

Jeg er ned 600 gram denne uken og 75 kilo vises på vekten min.Totalt 4.6 kilo ned og jeg elsker deg :) Stor motivasjon for en ny og flott uke .

Gjest gjest 0
Skrevet
Kjempe bra Lizzie  :)

Vampyra du må ringe legen  :klem: men husk også at hver gang du drikker alkehol så settes forbrenningen ned i flere dager etterpå.

Jeg er ned 600 gram denne uken og 75 kilo vises på vekten min.Totalt 4.6 kilo ned og jeg elsker deg  :) Stor motivasjon for en ny og flott uke .

Ja jeg har tenkt litt på det, men totalt sett i hele slankeperioden har jeg kanskje drukket 3 ganger, så derfor synes jeg det er litt rart at jeg ikke har gått ned noe som helst

Gjest gjest 0
Skrevet

Fikk ikke time før om en uke forresten så nå er jeg forferdelig usikker på om jeg skal orke å bruke mer energi på slankinga.... :forvirret:

Jeg vet jo at jeg kommer til å fortsette, men fy flate så lei jeg er nå... Tror det er første gang jeg har holdt ut så lenge som nå... (uten resultat)

Skrevet

Bare 200 gram ned...

Ikke fornøyd. Vekta viser nå 85 kilo. Jeg har vel vært litt sløv den siste uka, i tillegg til at kroppen kan nå et platå der man nærmest står stille en stund, fordi kroppen ikke vil gi fra seg mere fett sånn helt frivillig ;)

Vet også at jeg må begynne å trene...

Ellers er jeg dårlig i magen, svetter og er svimmel. Sitter på jobb, men angrer for at jeg ikke ble hjemme... urk...

Skrevet
Kanskje du har omgangssyken ephemera?

Kanskje det... :tristbla: Har ihvertfall lyst hjem og legge meg.

Gjest gjest 0
Skrevet
Kanskje det...  :tristbla:  Har ihvertfall lyst hjem og legge meg.

Da synes jeg du skal gjøre det ;)

Jeg har lyst til å spise så mye drit jeg kan, bake masse kaker og helle i meg alt jeg finner av usunn mat akkurat nå...

Men så eier jeg ikke matlyst så da slipper jeg det...... :sjenert:

Skrevet

Ser forresten at det skal være et nettmøte på VK idag med temaet hvorfor vekta svinger fra dag til dag. Det kan bli litt interessant!

Skrevet
Ja jeg har tenkt litt på det, men totalt sett i hele slankeperioden har jeg kanskje drukket 3 ganger, så derfor synes jeg det er litt rart at jeg ikke har gått ned noe som helst

Får håpe legen finner ut av dette, uansett jeg syntes du har vært kjempe flink. Jeg hadde aldri greid dette hvis jeg ikke gikk ned, du er en stor motivasjon som holder det gående :)

Skrevet
Ser forresten at det skal være et nettmøte på VK idag med temaet hvorfor vekta svinger fra dag til dag. Det kan bli litt interessant!

Ja det gleder jeg me oså til. God bedring :klem:

Skrevet
Får håpe legen finner ut av dette, uansett jeg syntes du har vært kjempe flink. Jeg hadde aldri greid dette hvis jeg ikke gikk ned, du er en stor motivasjon som holder det gående :)

Enig! Stå på, Vampyra!!

Skrevet

Vurderer veldig sterkt å dra hjem nå, men jeg hater å si at jeg er syk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...