Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #1182 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har fått dilla på fiberrik med tranebær- sånne små knekkebrød. Med magerprim på! NAM!
Ephemera Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1183 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har lagt inn et spørsmål til en ekspert vedr. graviditet og slanking på VK! På sånn nettmøte der. Og jeg har fått svar! Jeg heter Ephemera der også. Nettmøtet: http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=721
Saeria Skrevet 3. mars 2006 #1185 Skrevet 3. mars 2006 Etter sykdom og annet dritt har jeg nå kommet i gang igjen. Var på pilates i går. Kjempegøy, og faktisk ganske så tungt.
Ephemera Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1186 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har spist kylling rullekebab til middag igjen... Det er jo helt umulig å finne ut hvor mye kcalorier det inneholder, men det meste er rene biter av kyllingbryst og det er jo magert. I tillegg er det nanbrød, litt salat + hvitløksdressing. Tror egentlig ikke at det er så ille jeg. Men nå forventer jeg også at kroppen min er fornøyd... Den skal få bittelitt sjokolade senere ikveld, men nå er jeg mer enn mett
Gjest gjest 0 Skrevet 3. mars 2006 #1187 Skrevet 3. mars 2006 Av en eller annen merkelig grunn har jeg slitt med å få i meg nok kalorier de siste dagene I dag har jeg til og med spist hamburger... Vi har nesten ingenting i kjøleskapet og ellers var alt fryst. Huseieren har knust microen vår så vi får ikke hurtigtint så lett heller.... Jeg skjønner ikke det helt, for jeg spiser ikke det minst kaloririke heller... Men mulig det ikke blir helt riktig pga den teite kjøkkenvekta, men det kan jo ikke bli sååå veldig feil... Men er det sånn at man skal ligge på 1350 (mitt mål) kcal om dagen? Kan man ligge litt over en dag og litt under en annen dag? Jo! Det som er kjempepositivt er at sukkersuget mitt er nesten totalt fraværende!!! 1-2 ganger i uka får jeg lyst på noe, og det er en fantastisk endring fra å være sukkersyk hver eneste dag!
Ephemera Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1188 Skrevet 4. mars 2006 Nå har jeg lyst til å gi opp... Jeg snikveide meg når jeg sto opp nå, og hvordan er det mulig å veie 1 kilo mer enn igår!!?? Og ja... jeg har snikveid meg flere ganger den siste uka og jeg har ikke gått noe særlig ned fra veiinga forrige mandag - men 1 kilo opp idag!? Jeg spiste kebab til middag igår, men nøyde meg med 3 små sjokoladebiter på kvelden. I tillegg drakk jeg endel Farris og jeg tisset lite i dag tidlig. Husker ikke om jeg tisset mye i går kveld. Kan det være bare vann? Nå er ikke dette noe gøy lenger...
Gjest Fruktkake Skrevet 4. mars 2006 #1189 Skrevet 4. mars 2006 Nå har jeg lyst til å gi opp... Jeg snikveide meg når jeg sto opp nå, og hvordan er det mulig å veie 1 kilo mer enn igår!!?? Og ja... jeg har snikveid meg flere ganger den siste uka og jeg har ikke gått noe særlig ned fra veiinga forrige mandag - men 1 kilo opp idag!? Jeg spiste kebab til middag igår, men nøyde meg med 3 små sjokoladebiter på kvelden. I tillegg drakk jeg endel Farris og jeg tisset lite i dag tidlig. Husker ikke om jeg tisset mye i går kveld. Kan det være bare vann? Nå er ikke dette noe gøy lenger... ← Kjære ephemera! 1 kilo betyr ingenting! Det høres ut som det må være væske i kroppen ja. Drikk et par kopper kaffe eller noe annet vanndrivende, så skal du se på vekta på mandag at den kiloen bare var et blaff. Ikke gi opp på grunn av noe slikt. Husk at du har gått ned fire kilo siden du starta, noe som er imponerende. Gir du opp nå, så er det enda vanskeligere å ta det opp igjen. Jeg synes du er kjempeflink jeg!
Gjest Fruktkake Skrevet 4. mars 2006 #1190 Skrevet 4. mars 2006 PS: ephemera, hvis det er noen trøst, så veide jeg 600 g mer i morges enn jeg gjorde i går morges. Jeg hadde kyllingkebab og fire glass rødvin i går kveld..
Gjest @nea Skrevet 4. mars 2006 #1191 Skrevet 4. mars 2006 Da har jeg faktisk lest gjennom hele denne tråden, og blitt kjempeimponert over dere damer Håper det er greit at jeg slenger meg med! Har ikke så mange kilo å ta av, men har veldig lyst til å føle meg vel i bikini i sommer. For å komme ned på trivselsvekt må jeg vel gå ned 6-7 kilo... Meldte meg inn i vektklubben.no på torsdag, og har allerede blitt veldig bevisst på hva jeg putter inn i munnen.
Gjest Fruktkake Skrevet 4. mars 2006 #1192 Skrevet 4. mars 2006 Her er det bra å være! Mange motiverende sjeler, og det føles veldig godt å ikke være alene om slankinga.
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2006 #1193 Skrevet 4. mars 2006 Ephemera: Farrisen har skylda! Det er alt annet enn vanndrivende- mye salt i det vet du- som binder vann.
Gjest Sabia Skrevet 4. mars 2006 #1194 Skrevet 4. mars 2006 Hei folkens, jeg hiver meg på her jeg også!! Etter å ha slutta å røyke (uten at det egentlig er noen unnskyldning, det var jeg som brukte det som unnskyldning til å spise og kose meg litt for mye litt for lenge..) har jeg lagt på meg..13 kg på et halvt år Det er ikke gøy.. Det som er at jeg har IKKE motivasjon i det hele tatt til å gjøre noe med det.. Så derfor tenkte jeg det kunne være en bra begynnelse å hive meg på her.. Jeg har heelt ny jobb (begynte 1/3) så tenker det går mye krefter til å komme ordentlig igang der, men kan jo fortsette tenke litt mer bevisst på hva jeg spiser, gå litt på tur (når den verste snøstormen har lagt seg) osv. Jeg er verdensmester i unnskyldninger og bortforklaringer på hvorfor jeg kan spise akkurat DEN sjokoladen og hvorfor jeg ikke trenger å gå tur akkurat idag.. Jada.. Men nå skal det bli andre boller!!!!
Gjest Fruktkake Skrevet 4. mars 2006 #1195 Skrevet 4. mars 2006 Vil forresten anbefale vg`s vektklubb
Little sister Skrevet 4. mars 2006 #1197 Skrevet 4. mars 2006 Huff, jeg er skikkelig deprimert her, så jeg sitter å spiser after eight! Grunnen
Lizzie Skrevet 4. mars 2006 #1198 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Velkommen hit Nivea! Her er det inspirerende å være! Man blir ikke så ensom med slankeprosjektet sitt når man har jentene her inne! Håper du trives og at vi kan bidra til å øke motivasjonen din. Miracl3: Jeg fant sukkerfri Mentos på Kiwi. Endret 4. mars 2006 av Lizzie
Gjest -eline- Skrevet 4. mars 2006 #1199 Skrevet 4. mars 2006 Noen som vet om det gaar an aa transplantere fettet fra mine love handels ned til hoftene... jeg tror nemlig jeg ville faatt perfekt kropp av det! Ok, fra spoek til revolver, jeg har innsett at jeg trenger aa faktisk sette i gang skikkelig skal jeg faa stramma opp denne kroppen. Merker at jeg har gaatt opp litt siden jula og jeg vil ned igjen...er mest cm som plager meg, men jeg vet og at jeg har mer enn nok fett rundt magen, saa aa gaa ned noen faa kilo skader ikke! Jeg burde vel starta i dag, men siden kjaeresten kommer over paa besoek saa utsetter jeg det til han drar paa tirsdag, enklere saann. Tenker jeg setter inn alle krefter fram til jeg drar hjem til paaske 10. april, 3 kg ned boer jeg klare og Stella-buksa jeg har liggende skal passe. Satser paa aa bruke vektklubben (grethe roede-greia) til aa holde styr paa hvor mye jeg spiser, men jeg vil bruke mitt eget opplegg for kostholdet da jeg vet at det vil fungere for meg. Inntak av minimum 1500 kcal hver dag, dager jeg trener kan jeg spise tilsvarende mer mat. Mye frukt&groent, grove knekkebroed (grovbroed eksisterer jo ikke i dette landet), fettfattige middagsretter og paafyll av sunt fett i form av olivenolje/noetter/froe/makrell/laks ++ Skal forsoeke aa spise endel mer fisk, er litt kresen paa fisken og det er ikke akkurat dagfersk fisk i butikkene her... Null snop fram til kjaeresten kommer over om 4 uker, det er mye godt i frukt hvis jeg maa ha meg noe! Trening maa til, satser paa 2 lengere gaaturer hver uke og 2 styrketreningsoekter i uka, hvertfall saann til aa starte med! Burde klare det greit, jeg er i hvertfall klar for aa bli kvitt litt av disse haandtakene!
Lizzie Skrevet 4. mars 2006 #1200 Skrevet 4. mars 2006 Huff, jeg er skikkelig deprimert her, så jeg sitter å spiser after eight! Grunnen ← Huff da, skjønner at du er litt deprimert. HAdde nok spist godteri selv i en sånn situasjon. Håper dere finner ut av det og at du får en ok lørdagskveld når alt kommer til alt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå