Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Jeg har vært flink i dag. Skal straks gå på skolen, men har rukket å trene 45 min på ergoen og spise en skikkelig frokost(grovbrød, melk og te).

*veldig stolt*  :hoppe:

:klappe: Så utrolig flink du er! *imponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere noen planer for helgekosen da?

Jeg skal kose meg med dipp og grønnsaker pluss tre ruter av en melkesjokolade i morgen. Gleder meg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg stolt nå! Har sittet i 20 minutter og sett på at kollegaene mine spiste kake. Og det var MYE kake! Og nå sitter jeg her med gulroten min. Er jo ikke helt det samme da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg stolt nå! Har sittet i 20 minutter og sett på at kollegaene mine spiste kake. Og det var MYE kake! Og nå sitter jeg her med gulroten min. Er jo ikke helt det samme da...

:klem:

Og jeg har ikke rørt smågodtet på jobben min (ennå...). Skal snart ta en pause og spise kålrabi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Har dere noen planer for helgekosen da?

Jeg skal kose meg med dipp og grønnsaker pluss tre ruter av en melkesjokolade i morgen. Gleder meg jeg :)

Jeg skal drikke vin i dag. Det blir kanskje en hel flaske. Det er 648 kcal det! :overrasket: Men jeg er flink med maten, så jeg skal prøve å presse det inn i kaloribudsjettet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå skriver jeg mitt innlegg nr. 2000. Lurer på om jeg blir avhengig da?

*spent på å se*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
:sur:  :sur:

Smågodt!!! Har så utroooolig lyst på :sikle:

Ta et par biter. Det kan da ikke skade?? Man blir jo gal i hodet av å totalforby seg selv ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Og nå skriver jeg mitt innlegg nr. 2000. Lurer på om jeg blir avhengig da?

*spent på å se*

Wow, gratulerer!! :)

Avhengig er du allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et par biter. Det kan da ikke skade?? Man blir jo gal i hodet av å totalforby seg selv ting.

:hoppe:

Thank U :klem:

Jeg er forøvrig gal i hodet :ler:

Har forøvrig kjeftet på han som hadde det med idag... :sjenert:

*Går bort til godteskåla*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Ikke spis for mye av det da! Det får holde med to-tre-fire biter

*streng*

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står fortsatt bare superaktiv bruker :overrasket:

Har hentet

1 stk. festkaramell

1 stk. karamellfudge

1 stk. gelegreier i gult og cola

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Står fortsatt bare superaktiv bruker  :overrasket:

Har hentet

1 stk. festkaramell

1 stk. karamellfudge

1 stk. gelegreier i gult og cola

:sikle:

Ååh, var det sånn du mente. Ja, slikt har jeg ikke peiling på. Men praktisk sett så er du vel på sett og vis avhengig av KG, iallfall av denne tråden? hihi, det er iallfall jeg.

Godteri.. nammmm... Men merkelig nok så har jeg ingen godtesug. Vinsug derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare innom og gi dere alle et heiende klapp på skuldra - dere er flinke! Hold ut!

Jeg har brukt tre måneder på å gå ned åtte kilo, holder på å stabilisere vekta nå. Ser at mange av dere skeier ut ekstra i helgene - det gjør jeg også, og likevel gikk jeg ned. Så bare slapp av og ta vekttapet pent og rolig uten å stresse, det er i hvert fall min anbefaling.

Og så et lite tips som har hjulpet meg i mang en søtsugen stund (jfr smågodtkampen): Et par kanelknekkebrød med banan på smaker søtt, knasende og deilig, og blir et mettende mellommåltid på ca 200 kcal.

God helg og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Ville bare innom og gi dere alle et heiende klapp på skuldra - dere er flinke! Hold ut!

Jeg har brukt tre måneder på å gå ned åtte kilo, holder på å stabilisere vekta nå. Ser at mange av dere skeier ut ekstra i helgene - det gjør jeg også, og likevel gikk jeg ned. Så bare slapp av og ta vekttapet pent og rolig uten å stresse, det er i hvert fall min anbefaling.

Og så et lite tips som har hjulpet meg i mang en søtsugen stund (jfr smågodtkampen): Et par kanelknekkebrød med banan på smaker søtt, knasende og deilig, og blir et mettende mellommåltid på ca 200 kcal.

God helg og lykke til!

Takk Kalas! Så flink du har vært. Jeg skal ned 7 kilo på 10 uker, det blir nesten i samme tempo som deg. Det er inspirerende å høre om andre som har klart det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...