Gjest Fruktkake Skrevet 26. februar 2006 #1001 Skrevet 26. februar 2006 Jeg sliter litt med å få i meg nok kalorier. Og de kaloriene jeg får i meg er for det meste fra usunne varer Det er så vondt å svelge at i matveien går det i loff, supper og annen "myk-mat". Så går det ned endel is da, og ikke minst halsdrops (som egentlig ikke virker..) Kansje jeg skal investere i kost-tilskudd Tips om sunn myk mat mottas med stor takk (er helt blank) ← Havregrøt? Lapskaus? Kokte grønnsaker?
Sniglå Skrevet 26. februar 2006 #1003 Skrevet 26. februar 2006 Det eneste er at jeg har tenkt å bestille dongeribukse fra Victorias Secret, men nå vet jeg jammen ikke hvilken størrelse jeg skal velge?? Amerikanske størrelser er vanskelig nok fra før, men nå vet jeg ikke engang hvilken størrelse jeg ender på?? Ellers når det gjelder klær, kjøper jeg fremdeles str. XL, noe jeg også gjorde når jeg veide 65 kilo for hundre år siden - fordi jeg trenger det pga høyden og fordi jeg liker å ha klærne litt store. ← Jeg tror nok du kan bestille en størrelse mindre Jeg er jo like høy som deg, og jeg har ikke et eneste plagg i XL
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2006 #1004 Skrevet 26. februar 2006 Jeg skal ikke engang nevne potetgullet, sjokoladen, pizzan, rødvina og drinken jeg fikk i meg i går... oi... der gjorde jeg det likevel gitt... Jaja, jeg skal på spinning 2 om en time for å kompensere...
hecuba Skrevet 26. februar 2006 #1005 Skrevet 26. februar 2006 Jeg har ikke spist snop siden torsdag. Flinke meg! Skal følge opp godteavtalen! Trening har det blitt dårlig med pga influensa...
Ephemera Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #1006 Skrevet 26. februar 2006 Jeg tror nok du kan bestille en størrelse mindre Jeg er jo like høy som deg, og jeg har ikke et eneste plagg i XL ← Ja, jeg tror jeg gambler på det altså... Den buksa jeg skal ha er utsolgt i den størrelsen jeg egentlig tenkte å bestille også... men de har størrelsen under Og da må jeg bare slanke meg inn i den
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2006 #1007 Skrevet 26. februar 2006 Jeg har vært på en spinning 2! Og det var superfantastisk! Smilte meg igjennom timen mens svetten rant!!
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2006 #1009 Skrevet 26. februar 2006 Ja jeg har helt glemt hvor deilig det er! Vi startet hard med en 60 min time istedet for 45 som spinning 1 er, men jeg var litt forsiktig med motstanden så jeg tipper jeg ikke blir helt gåen i morgen. Jeg gleder meg faktisk til neste time! Det var supermorro! Og så har jeg bestemt meg for å holde meg unna fastelavensboller i dag... I værste fall får jeg lage vannbakkels for det er heldigvis ikke så ille. Det beste med spinningtimene er at jeg blir full av energi etterpå! Jeg kollapser ikke helt på soffan som jeg gjør etter annen trening.
hecuba Skrevet 26. februar 2006 #1010 Skrevet 26. februar 2006 Bra Vampyra.. Fungerer fint som motivasjon til å begynne å trene igjen..
Ireth Carnesir Skrevet 26. februar 2006 #1011 Skrevet 26. februar 2006 Hr dere noen spesiell veiedag?
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2006 #1012 Skrevet 26. februar 2006 mandag, det er veiedagen på vektklubb.no også, så det passer bra.
Lykkelin Skrevet 26. februar 2006 #1013 Skrevet 26. februar 2006 Ja, jeg tror jeg gambler på det altså... Den buksa jeg skal ha er utsolgt i den størrelsen jeg egentlig tenkte å bestille også... men de har størrelsen under Og da må jeg bare slanke meg inn i den ← Hihi, måtte le litt da jeg leste dette. Siden jeg skal ut og reise snart, bestilte jeg en kjempefin bikini på nett (dårlig utvalg i butikker på denne tiden). Jeg trykte inn min størrelse, og fikk vite at den ikke var på lager. Uten å nøle bestilte jeg størrelsen under, og var svært fornøyd med kjøpet. Denne turen starter om ca. tre uker. Da MÅ jeg gå ned nok til å passe inn i den, hvis ikke får jeg bruke den gamle, som ikke er fin i det hele tatt. Da kan jeg sitte og gremmes over to ting; at jeg har vært for lite flink, og at jeg har en stygg bikini på meg... Det morsomme er at jeg bruker D-cup, men bestilte en C-cup. Merker faktisk at jeg har mistet litt pupper etter at jeg begynte, og det er jeg så fornøyd med. Har jobbet i helga, og gått i ett åtte timer i går og åtte timer i dag. Synd at jeg spiste tre(!) fastelavensboller mot slutten av vakta... Men, som en av kollegane mine utbrøt: "Er det fastelavenssøndag, så er det fastelavenssøndag." (Ingen av oss visste at det var det før bollene ble sendt opp med middagen) Noen spådommer for morgendagen, da? Jeg for min del har et lite håp, men jeg er redd jeg blir skuffa.
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2006 #1014 Skrevet 26. februar 2006 Jeg har massevis av klær som er kjøpt for lite... Det viktigste nå er å passe inn i en kjole jeg kjøpte i høst som jeg skal ha i bryllup 1 juli.... og så skulle jeg gjerne passet inn i alle buskene som ligger pent i skapet og venter. Nå er jeg altfor mett igjen... Når skal jeg lære å begrense meg? Jeg har fått litt mindre magemål enn tidligere, men jeg lesser på like mye som før... Og hovedproblemet er vel at jeg forsyner meg en og en halv gang... Burde holdt med den ene...
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2006 #1015 Skrevet 26. februar 2006 Når det gjelder veiedagen i morgen har jeg ingen forhåpninger... Eller jo, en, og det er at jeg ikke skal veie mer enn sist... Men det er jeg redd jeg gjør for jeg snikveide meg i dag med et trist resultat....
Ephemera Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #1016 Skrevet 26. februar 2006 Oi... bryster, ja... Jeg har bare B-cup og de var mye mindre før... den gangen jeg var tynn... Det er det eneste stedet jeg ikke ønsker å miste noe nå, men... Jeg bryr meg ikke så hardt om det lenger! En annen ting er at jeg har utrolig mye undertøy (ja, både klær og undertøy og sko og vesker... har en kjøpeforstyrrelse...). Hva om alle BH'ene blir for store Heldigvis har jeg en pose hvor jeg har samlet opp push-up-innlegget til de fleste, så får jeg bare stappe inn det når det blir behov for det Det stedet jeg sterkest ønsker å gå ned, er magen. Hadde det ikke vært for magen og litt på hoftene, så kunne jeg egentlig vært fornøyd sånn som jeg er. Jeg er ikke så veldig spent foran morgendagen, for jeg har veid med hver dag de siste 3 - 4 dagene. en sammenlignet med forrige mandag, så blir resultatet bra da! Da hadde jeg mye væske i kroppen pga mensen, og hadde gått opp 200 gram. Gleder meg til å skrive den nye vekta inn på VK. Fastelavensboller har utgått her hjemme. Kjenner jeg får vann i munnen bare jeg tenker på det... Men der går liksom grensen. Sjokolade har jeg likevel lov å spise litt av i kveld også.
Ephemera Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #1017 Skrevet 26. februar 2006 Jeg spiste også for mye middag idag, Vampyra! Jeg var så alt for sulten før vi begynte å spise... og det var så utrolig godt! Hjemmelaget brunsaus er bare nam! Og nå har jeg igjen den ubehagelige følelsen av å være for mett. Tror det har en sammenheng med dårlig samvittighet også, for nå tror jeg at jeg legger på meg liksom...
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2006 #1018 Skrevet 26. februar 2006 Jeg håper jeg ikke mister stort av puppene mine, selv om jeg vet det skjer likevel... Jeg har en D-cup, og kan godt ha en C-cup hadde de ikke blitt slappere enn de allerede er Det er ikke bra å gå opp og ned i vekt nei... Så nå skal jeg bare ned og holde meg der! Det beste hadde vært om man bare mistet fettet rundt ryggen, og at brystene ble strammere
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2006 #1019 Skrevet 26. februar 2006 Jeg spiste også for mye middag idag, Vampyra! Jeg var så alt for sulten før vi begynte å spise... og det var så utrolig godt! Hjemmelaget brunsaus er bare nam! Og nå har jeg igjen den ubehagelige følelsen av å være for mett. Tror det har en sammenheng med dårlig samvittighet også, for nå tror jeg at jeg legger på meg liksom... ← Samme her, magen buler også så det beviser på en måte at jeg har gjort noe dumt...
Lykkelin Skrevet 26. februar 2006 #1020 Skrevet 26. februar 2006 Jeg vil også ha bort magen. Og så har jeg noen herlige små "lovehandles", som ikke er så herlige likevel... Spiste ikke stort til middag i dag. Hadde så dårlig samvittighet etter fastelavensbollene ( ), at det ble litt tomatsuppe til 100 kcal. Men, men. Synes alt i alt jeg har vært ganske flink denne helga, ble litt sjokolade på fredag og litt i går, men ingen utskeielser på middagsfronten. Egentlig er jeg veldig lite glad i middag, det er søtsaker som er min siste skanse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå