Mette Skrevet 20. februar 2006 #861 Del Skrevet 20. februar 2006 800, a gitt. Kilo? Neida, du har vært superflink! Jeg var flink, helt til jeg bakte boller... ← kg ja Men har jeg 4 kg på 4 uker, og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #862 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja, det går nok bra Det må jo gå bra siden du har gått ned 18 kilo samtidig som du har spist på Peppe's og McDonalds! Regner med at du trener masse, ja! Jeg tror uansett aldri at jeg kunne gått ned i vekt, samtidig som jeg hadde spist på de stedene der I tilfelle hadde det vært den perfekte slankekur ← Har nok trent en del da ja Så min metode er kanskje ikke et eksempel til etterfølgelse Slutta å spise på MacDonalds da jeg så hvor mye kalorier det virkelig var i en meny, hadde trodd og håpt at det var litt mindre, men da ble det brått slutt I dag har jeg vært helt pudding, for jeg slo albuen noe helt sinnsykt i sted, så jeg skulle bare legge meg å hvile litt, og der ble jeg liggende, men nå skal jeg prøve å karre meg opp på trening bare litt før vi går å spiser At jeg får jogga littegrann iallefall Synes mange her er veldig flinke, så en stort klem skal alle få Pluss til applaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 20. februar 2006 #863 Del Skrevet 20. februar 2006 Her går det trått nå. Hater mensen. Jeg har spist altfor mye de siste to dagene, jeg føler meg oppblåst og føl, og tør ikke gå på vekta. Ser at flere her ønsker annen veiedag, og det gjør egentlig jeg også. Hater mandagveiedager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #864 Del Skrevet 20. februar 2006 Alle har mensen på likt her, det er litt artig Skulle hatt mensen på denne tiden selv, men går jo på cerazette nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 20. februar 2006 #865 Del Skrevet 20. februar 2006 Alle har mensen på likt her, det er litt artig Skulle hatt mensen på denne tiden selv, men går jo på cerazette nå. ← Hehe, registrerer det samme. Snodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vtollef Skrevet 20. februar 2006 #866 Del Skrevet 20. februar 2006 Vekta i dag viste minus 400 gram. Går litt trått, men det er jo hvertfall ned da. Tenkte jeg skulle begynne å spise rugbrød. Ei venninne har gått ned 5 kg på en mnd etter at hun begynte å spise dette to ganger daglig. Håper på samme effekt her også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #867 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har ikke veid meg i dag siden jeg begynte på lørdag. Men jeg klarte å spise mine 1300kcal i dag, og er veldig fornøyd med det. Er god og mett og føler at jeg har spist rett. Deilig å være på slankeren og fortsatt ikke være sulten Til alle dere andre, stå på, dere er kjempe flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #868 Del Skrevet 20. februar 2006 Alle har mensen på likt her, det er litt artig Skulle hatt mensen på denne tiden selv, men går jo på cerazette nå. ← Ja, det er jo et sånn urgammelt opplegg det der, at kvinner i samme situasjon menstruerer samtidig, fordi det passer best sånn Jeg venter fremdeles på mensen, jeg da. Har vært ganske sugen på noe godt ikveld, men har greid meg med to ruter melkesjokolade, en liten bit Fedon-bar - og nå til slutt en skive Ingers rugbrød med laks og cola light. Når det gjelder veiedag på mandag, så må ihvertfall vi som er på VK fortsette med det. Der er det mandag som gjelder og det går ikke an å legge inn vekt andre dager. For min del har også mandag fungert fint, bortsett fra idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 20. februar 2006 #869 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er 529 kcal i en BigMac. Yummy! Sjekk her for flere detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #870 Del Skrevet 20. februar 2006 I en Big Mac er det 511 kcal I en McChicken er det 417 kcal I en liten pommes frites er det 299 kcal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #871 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvor mange er det? Jeg bare lurer, sånn at jeg kan avskrekkes... Jeg har ikke vært særlig flink med maten i det siste - har vært på en liten ferie, med restaurantbesøk og mye usunn mat hver dag. Men på ferie er det lov, synes jeg. ← Jeg pleier å ta en stor dobbelt cheeseburgermeny når jeg først er i gang da Sånn at jeg får to burgere.. Pommes frites er jeg ikke så veldig begeistret for så det meste går til typen, men jeg tror jeg regna ut at det ble 1200 kcal etter noe sånt, med Cola light Så da var det stopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #872 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg ville kanskje ventet en uke med å måle midjen ihvertfall... Jeg vet alt om å være oppblåst... ← Hehe, ikke kjekt å være oppblåst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #873 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hvor mange er det? Jeg bare lurer, sånn at jeg kan avskrekkes... Jeg har ikke vært særlig flink med maten i det siste - har vært på en liten ferie, med restaurantbesøk og mye usunn mat hver dag. Men på ferie er det lov, synes jeg. ← Jeg pleier å ta en stor dobbelt cheeseburgermeny når jeg først er i gang da Sånn at jeg får to burgere.. Pommes frites er jeg ikke så veldig begeistret for så det meste går til typen, men jeg tror jeg regna ut at det ble 1200 kcal etter noe sånt, med Cola light Så da var det stopp ← Endret 20. februar 2006 av Miss_alexandria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. februar 2006 #874 Del Skrevet 21. februar 2006 Ned 800 og 4 cm rundt midjen. Ligger akuratt slik jeg skal på kurven ang. vektnedgang og er kjempe fornøyd ← Oi synes du er kjempeflink jeg!!! Jeg får legge inn litt innsats fremover så jeg fortsetter å gå ned. Det er greit å stå stille også, men litt kjedelig. Poenget er jo at jeg skal nedover Jeg har lagt merke til at mesteparten av sukkersuget mitt har forsvunnet. Saltsug har jeg enda sjeldnere... Det er så godt å vite at kroppen er på vei til å bli vant til en sunn livvstil! I dag har jeg slitt med å få i meg mat, så jeg endte opp med tre små hjemmelagde boller i 9-tiden... 6 timer etter middag på IKEA (som var måltid nr to). Budrunder tar på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 21. februar 2006 #875 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) I går, mandag, begynte jeg slankingen for alvor (trodde jeg), men jeg har ikke gått ned noe siden det. Ja, det er vel litt mye å forvente, særlig siden jeg ikke trente i går. Uansett er jeg har jeg motivasjonen og en god del kunnskap på plass, så nå er det bare å gjennomføre. Bare å stå på, nå. Slanking kan faktisk være ganske inspirerende, kan jeg huske fra da jeg lyktes i det for 4 år siden... himmel... tiden flyr. Nå må jeg komme meg i form! Facts om meg: 167 cm, 59, 5 kg, første mål: 55 kg, analytisk slanker (i følge www.iform.nu), ingen barn eller samboer og skriver masteroppgave. Jeg har altså full makt over all min tid; ingen sjef, forelesninger eller familie som krever noe. Livet som oppgaveskribent er jo som skapt for trening, slanking og å komme i form! Det er så ok å lese om deres framgang og frustrasjoner også. Godt å dele dette med andre. Go, alle sammen! Endret 21. februar 2006 av datajente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #876 Del Skrevet 21. februar 2006 I går, mandag, begynte jeg slankingen for alvor (trodde jeg), men jeg har ikke gått ned noe siden det. Ja, det er vel litt mye å forvente, særlig siden jeg ikke trente i går. Uansett er jeg har jeg motivasjonen og en god del kunnskap på plass, så nå er det bare å gjennomføre. Bare å stå på, nå. Slanking kan faktisk være ganske inspirerende, kan jeg huske fra da jeg lyktes i det for 4 år siden... himmel... tiden flyr. Nå må jeg komme meg i form! Facts om meg: 167 cm, 59, 5 kg, første mål: 55 kg, analytisk slanker (i følge www.iform.nu), ingen barn eller samboer og skriver masteroppgave. Jeg har altså full makt over all min tid; ingen sjef, forelesninger eller familie som krever noe. Livet som oppgaveskribent er jo som skapt for trening, slanking og å komme i form! Det er så ok å lese om deres framgang og frustrasjoner også. Godt å dele dette med andre. Go, alle sammen! ← Du forventer vel ikke å gå ned noe i vekt på en dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 21. februar 2006 #877 Del Skrevet 21. februar 2006 hihi... vet... teit! Det er bare det at da jeg var så flink og gikk ned rundt 8 kg for 4 år siden gikk jeg ned i snitt 200 g hver dag. Da var jeg utrolig streng med emg selv spiste 1100-1300 kcal hver dag bortsett fra en kosedag, gikk i det minste tur på 30 min hver dag og hadde stadig en innhult følelse i magen og slike sulte-dager da jeg var konsant sulten... den følelsen har jeg ikke hatt på år, tror jeg. Virker som jeg har blitt redd for den følelsen, men det virker som man bare må bite i det sure eplet når man skal slanke seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #878 Del Skrevet 21. februar 2006 hihi... vet... teit! Det er bare det at da jeg var så flink og gikk ned rundt 8 kg for 4 år siden gikk jeg ned i snitt 200 g hver dag. Da var jeg utrolig streng med emg selv spiste 1100-1300 kcal hver dag bortsett fra en kosedag, gikk i det minste tur på 30 min hver dag og hadde stadig en innhult følelse i magen og slike sulte-dager da jeg var konsant sulten... den følelsen har jeg ikke hatt på år, tror jeg. Virker som jeg har blitt redd for den følelsen, men det virker som man bare må bite i det sure eplet når man skal slanke seg? ← Det er ikke bra å gå ned mer enn 1 kg. per uke da. Hvis du går ned mere settes kroppen på sparebluss og du raser opp i vekt igjen når du begynner å spise mer vanlig igjen. Dessuten må vel målet være å slanke seg samtidig som du føler deg mett - ikke å hige etter sultfølelese?? Hvis du spiser grovt og magert med masse grønnsaker, skal det gå an å slanke seg samtidig som man føler seg mett. Og vekta varierer fra dag til dag pga vanninnholdet i kroppen, om du har avføring i tarmen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 21. februar 2006 #879 Del Skrevet 21. februar 2006 Det har du nok rett i, Ephemera... da jeg sluttet å slanke meg gikk jeg opp 5 kg på et halvt år eller noe ... Går jo ikke an å gå rundt å være sulten hele tiden heller... da får man heller trene mer, kanskje? Hva driver du med på dagene Ephemera? Jobb/student etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #880 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg jobber på kontor i 100 % stilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå