Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Jeg tror jammen jeg får melde meg inn i vektklubb.no jeg også. Har planlagt det en stund, men må vente på neste lønning. Så det går nok nesten en mnd til.

Jeg tror jeg har hatt en dårlig uke fordi jeg bare har fått trent en gang. Da bruker jeg å bli ganske nedstemt. Jeg har vært flink i dag å spise sunt iallfall. Jeg tror kanskje jeg spiser liitt mere kornblanding enn jeg skal, men det får så være. Ellers har jeg ikke spist noe usunt hittil. Lagde meg omelett til middag, med tomat, broccoli, skinke og litt villris. Det var veldig godt! :) Så nå sitter jeg og funderer på hva jeg skal ha til kveldsmat.

Så bra da, Ephemera! Jeg er sikker på du har tatt av ;) Du er min store inspirasjon! Jeg gleder meg til å få penger så jeg kan melde meg inn i vektklubb. Jeg har så mange regninger som skal betales først, så jeg har ikke mulighet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg hopper over veiedagen i morra. Jeg er syk, har spist en del usunt, og føler meg helt ræva. :(

:troest:

Det går bra det - vent til neste mandag, du :)

Og god bedring, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var helgen nesten over da jenter.. Har dere klart dere uten de største utskeielsene eller falt for noen fristelser?? Selv har jeg gått på en liten smell i kveld..klarte å proppe i meg en hel pose ostepopp :overrasket: Men fy søren så godt! Har gått tur i kulda i nesten to timer tidligere i dag, og trent en halv time styrke, så det er jo ikke noen stor krise, men får jo litt dårlig samvittighet forde da. Hvertfall siden det er veie dag i morgen. Får mensen i tillegg, så har ingen store forventninger til vekttap. Er glad hvis jeg bare ikke har gått opp noe.

Lykke til med veiing i morgen allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Lanalia: For å gå ned 1 kg må du ha et underskudd på 7000 kcal. Det vanlige er å kutt ned 5-700 kcal i maten som gir 3500-4900 kcal underskudd, så legger man til resten i trim.

Du som har så lite du vil ned må nok regne med å fokusere på trening. Men det er også veldig viktig å tenke på at du spiser riktig. Kostholdet er som oftest det som har størst innvirkning på vekttap, men å bygge muskler øker også forbrenningen, og kondisjonstreninger forbrenner bra.

Jeg tror ikke det er så galt å ligge på ca 1500 kcal om dagen. I snitt så gjør jeg det i løpet av en uke. Det er også bra og lure kroppen og spise mer en dag og mindre en annen dag. Da blir nemlig ikke kroppen vant til en bestemt mengde.

Jeg har ikke hatt noen store utskeielser i helga. Jeg har kost meg litt, i går og i dag, men jeg ligger under 1700 kcal begge dagene, og i dag gikk jeg tur i kulda i 1t 15min så jeg er ganske fornøyd. Vekta var veldig snill i dag tidlig så jeg satser på at den er det i morgen også... Jeg skal uansett starte dagen med litt pilates. Jeg syntes det var en utrolig behagelig oppstart på dagen så det skal jeg gjøre så ofte jeg kan! :)

God bedring til dere som er syke og svake i sjel og sinn! Det går over! Tenk positivt! Sykdom leger seg heldigvis selv, men sinnet må man jobbe litt med. Jeg så på slankekrigen i kveld og ble utrolig motivert av å se hvor slanke de jentene ble! :overrasket: Hvis de kan, så kan vi også!!

Stå på nå! I morgen starter en helt ny uke, glem denne og begynn på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ned 700 gram jeg også :hoppe:

Nå skal jeg slutte å veie meg andre dager enn mandager. Av en eller annen grunn veier jeg mindre på mandagene enn de andre dagene jeg snikveier meg. Og det er jo litt merkelig siden det er i helga jeg koser meg litt ekstra... men det må jo også vise at det ikke har noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 1 kg på de 3 ukene vi har holdt på. Ikke mye- men jeg er fornøyd :) Får ihvertfall troen på at jeg skal klare 5 kg på 10 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har gått ned 600g! Totalt 2 kg på de tre ukene jeg har holdt på!

Jeg får mensen i dag så jeg håper egentlig på at vekta synker enda mer neste gang... Men jeg må ikke ha for store forhåpninger....

Gratulerer alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

åååå Jeg er så fysen :sur:

Sitter og mumler rosiner og pinjekjerner nå, jeg burde egentlig laget meg en skikkelig brødskive i stedet... Har akkurat fått mensen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi har nå passert et tall jeg IKKE ville. Det etter en helg med mye alkohol og snacks) Eller ikke EN helg, mange helger, mange dager.

Nå har jeg tatt meg i nakken. I dag har jeg trent 2 timer(et skippertak). Og jeg skal kjøpe inn salat. Skal ha minst et måltid bestående av salat hver dag. Fyller magen. Kjøper også inn nutrilett-bars i tilfelle godtesuget skulle komme.

Har noen fridager denne uken, så prøver å legge inn litt skippertak slik at jeg kanskje ser litt resultater og føler meg motivert til å styre unna godteposen i ferien.

Så det var meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag viste vekta 52.8..

Jeg er ennå syk, så får ikke trenet enda. Og spiser fortsatt is pga halsen. Og annen usunn mat :sur: MÅ prøve å få i meg mer sunn mat.

Dere er så flinke alle sammen! Jeg blir i allefall motivert av dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det ble som jeg fryktet denne mandagen; OPP 1 kg... :sur:

Veldig kjedelig, egentlig, men prøver å ikke tenke så mye på det. Tror det gikk så lett i begynnelsen at jeg begynte å bli slapp med de gode vanene. Men denne uka skal jeg ta igjen det tapte, orker ikke enda en nedtur neste mandag.

Gratulerer til alle dere som har vært flinke! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0

Stikker innom med et middagstips!

Vegetar lasagne! bytt ut kjøttdeig med forskjellige grønnsaker, da sparer man mange kalorier! Jeg har begynt å lage min første vegetarlasagne nå, men jeg skal rapportere senere om smaken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er mandag i dag så gikk jeg på vekten, selv om jeg ikke hadde så lyst. Jeg har gått opp 500gram. :grine: Det føles som jeg aldri klarer å gå ned. Buhu!! Det er så frustrerende! :tristbla:

Men da jeg målte meg viste det seg at jeg hadde blitt 14 cm mindre på hvert lår. Jeg tenkte at dette kunne umulig være rett og jeg målte meg alle mulige veier, men målebåndet viste jo at det var 14 cm mindre enn for 14 dager siden. Yey!

Jeg bare synes det er så rart at jeg går ned i cm, men ikke vekt. Grrr!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er mandag i dag så gikk jeg på vekten, selv om jeg ikke hadde så lyst. Jeg har gått opp 500gram.  :grine:  Det føles som jeg aldri klarer å gå ned. Buhu!! Det er så frustrerende!  :tristbla:

Men da jeg målte meg viste det seg at jeg hadde blitt 14 cm mindre på hvert lår. Jeg tenkte at dette kunne umulig være rett og jeg målte meg alle mulige veier, men målebåndet viste jo at det var 14 cm mindre enn for 14 dager siden. Yey!

Jeg bare synes det er så rart at jeg går ned i cm, men ikke vekt. Grrr!!  :sur:

14 cm er jo kjempebra jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en del utskeielser i helga ja :sjenert:

Men vekta hadde gått ned, iallefall 400gram. Det er framgang iallefall ;)

I dag viste vekta 52.8..

Jeg er ennå syk, så får ikke trenet enda. Og spiser fortsatt is pga halsen. Og annen usunn mat  :sur: MÅ prøve å få i meg mer sunn mat.

Dere er så flinke alle sammen! Jeg blir i allefall motivert av dere  :klem:

Oj...det var ikke mye? Er du høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...