Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 6. februar 2006 Jøss, så flinke vi er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 6. februar 2006 #462 Del Skrevet 6. februar 2006 Du er kjempeflink Orakel, du har virkelig stått på det siste året. ← :bukke: Tusen takk Remy. Synes du er kjempeflink selv jeg Vi får fortsette å dra hverandre i riktig retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 6. februar 2006 #463 Del Skrevet 6. februar 2006 Her var det mange flinke damer! Selv viser min splitter nye vekt ned 1,7 kilo. Og det har jeg all grunn til å være fornøyd med etter denne helgen. Voksenfest med øl og potetgull. Og barnebursdag med et hav av kaker var blant ingrediensene. Veldig koselig - veldig godt, men akk så mange kalorier. Stå på alle sammen, vi blir såååå fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 6. februar 2006 #464 Del Skrevet 6. februar 2006 Kjempe flinke har dere vært jenter! Tror jeg venter til neste uke med å veie meg. Midt oppi mensgreiene, og føler meg rimelig oppblåst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #465 Del Skrevet 6. februar 2006 Så flinke dere er! Jeg har ikke vært like flink... ned 0,5 kg på to uker (målet var 0,5 kg i uken) Men jeg vet jo hvorfor- ikke har jeg trent så mye, og jeg har vært altfor snill med meg selv. Bedre lykke neste mandag tenker jeg, har jo ikke dårlig tid heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. februar 2006 #466 Del Skrevet 6. februar 2006 Så flinke dere er Jeg har ikke vært flink i det hele tatt... jeg har bare trent en gang og spist maaaaasssseeee kalorier Vel... vekta viste OPP 0,4kg Jaja, jeg får sette inn jernet denne uka! Jeg må prøve å legge inn litt mer hverdagsaktiviteter også, men jeg er så forferdelig lei av å gå tur... Jeg får satse på mer sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vtollef Skrevet 6. februar 2006 #467 Del Skrevet 6. februar 2006 Heia jenter Jeg har vært i London i helgen, så det har selvfølgelig blitt mye god mat og vin. Men har trasket rundt fra morgen til kveld, så jeg var rimelig spent på vekten i dag... Har gått ned 300gram. Er superfornøyd for at jeg ikke har gått opp noe. Så nå er jeg motivert for en ny uke, og jeg har som mål og trene tre dager. Ha en super dag allesammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #468 Del Skrevet 6. februar 2006 Vampyra: Det går nok bedre etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #469 Del Skrevet 6. februar 2006 Heia jenter Jeg har vært i London i helgen, så det har selvfølgelig blitt mye god mat og vin. Men har trasket rundt fra morgen til kveld, så jeg var rimelig spent på vekten i dag... Har gått ned 300gram. Er superfornøyd for at jeg ikke har gått opp noe. Så nå er jeg motivert for en ny uke, og jeg har som mål og trene tre dager. Ha en super dag allesammen!! ← Åååh... misunner deg London-turen!! Og 300 gram nedgang er ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vtollef Skrevet 6. februar 2006 #470 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, jeg tror du hadde likt deg der. hehe. Var mye fint i butikkene, masse nyheter og lite salg. Liker ikke salg, så det passet bra. Måtte kjøpe en ekstra koffert for å få plass til alt Men jeg er ikke spesielt glad for den stripete moten som kommer nå...man ser jo ikke akkurat slankere ut med horisontale striper. Får nok holde meg unna det. Ellers kommer det mye midjebelter, så da er det jo også greit å få en smalere midje. Holder på å laste ned Windsor Pilates nå..noen som har erfaringer med det? Hadde vært så greit å kunne trene litt hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 6. februar 2006 #471 Del Skrevet 6. februar 2006 Holder på å laste ned Windsor Pilates nå..noen som har erfaringer med det? Hadde vært så greit å kunne trene litt hjemme. ← Jupp. Har stortsett hele serien tror jeg. Veldig bra trening. Du kjenner godt at du bruker musklene. Prøver å bruke den for mage og den for rumpe og lår 3 ganger i uka. Husker jeg så endring ganske fort sist jeg brukte den, så satser på synlig strammere kropp kjapt også denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 6. februar 2006 #472 Del Skrevet 6. februar 2006 Herlighet så flinke dere er! Jeg står og henger i en krok, sammen med Vampyra. Snufs. Men, det går likar den hærre uka! Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmensita Skrevet 6. februar 2006 #473 Del Skrevet 6. februar 2006 Gratulerer til dere alle. Dere har vært kjempeflinke! Jeg har gått ned 1 kg denne uken og var veldig fornøyd med det. Da er det bare resten igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. februar 2006 #474 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg droppa skolen i dag, da måtte jeg ha måkt frem bilen. Da jeg kom på at jeg ikke fikk trent uten å måke den frem heiv jeg på meg vinterklærne og måkte den frem inkludert nesten hele tomta til huseier. 50 min holdt jeg på! Fytti så svett og sliten jeg ble! Så da ble det litt trening på meg likevel Lurer på hva jeg kan sammenligne snømåking med? Tenkte jeg skulle føre det opp som lett aerobic på vektklubben, men vet ikke om det blir riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillette Skrevet 6. februar 2006 #475 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har gått opp 1,5 kg denne uken på tross av trening _hver_ eneste dag :/ Men det har vel mye med at jeg er mitt inni den røde perioden av måneden...utrolig at man skal gå så mye opp da? Blir alltid så oppblåst rundt den tiden jeg:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 6. februar 2006 #476 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei jenter! Gratulerer med de tapte kiloene! En kjapp hoderegning viser at vi til sammen har gått ned ca. 10 kilo den siste uka, og det er bare de som har lagt seg inn til nå. Vekta mi viste ned 1 kg, noe jeg er veldig fornøyd med. Siden jeg var på tur i helga ble det en del brus og snop, men det må vi kunne unne oss en gang iblant. Må bare si at jeg synes vi er veldig flinke. Hadde aldri trodd at denne tråden skulle få så store konsekvenser, men det er jeg glad for at den fikk! Det er så gøy at vi allerede begynner å se resultater, etter bare to uker. En stor til de som ikke var helt fornøyd med vekta i dag, det er helt normalt at den svinger litt uavhengig av hvor "flinke" man har vært. Stå på, dette klarer vi sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #477 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg droppa skolen i dag, da måtte jeg ha måkt frem bilen. Da jeg kom på at jeg ikke fikk trent uten å måke den frem heiv jeg på meg vinterklærne og måkte den frem inkludert nesten hele tomta til huseier. 50 min holdt jeg på! Fytti så svett og sliten jeg ble! Så da ble det litt trening på meg likevel Lurer på hva jeg kan sammenligne snømåking med? Tenkte jeg skulle føre det opp som lett aerobic på vektklubben, men vet ikke om det blir riktig ← Jaaaa... vi skulle hatt noe å sammenligne snømåking med, ja... Da hadde nok sambo blitt glad også! Hvis jeg hadde måket snø altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ephemera_* Skrevet 6. februar 2006 #478 Del Skrevet 6. februar 2006 Den over var meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. februar 2006 #479 Del Skrevet 6. februar 2006 Ephemera, det er knallbra trim iallefall!! Jeg var gjennomsvett! Og nå har jeg gjennomført 20 min pilates.. Denne uka skal jeg ikke kaste bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 6. februar 2006 #480 Del Skrevet 6. februar 2006 Snømåking står da i vektklubb. Jeg har brukt den en hel del. Vet ikke om GR har den inne, for den bruker jeg ikke, titter bare litt innom forumet der i ny og ne. Kan dere legge inn middagstips nå? Hva skal dere ha i dag/morgen? Idag tror jeg det blir Findus Fiskegrateng, og i morgen må jeg finne på noe lurt med kyllingkjøttdeig. Muligens tacokrydret kjøttdeig og salat i pitabrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå