Ephemera Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #441 Del Skrevet 5. februar 2006 God morgen alle sammen Vet dere hva, i går sa sambo at jeg virkelig hadde blitt fin i kroppen etter å ha trent bare en måned Vet ikke om han mente det, men det ga mersmak Nå har jeg funnet en ny motivasjon: skal på besøk til svigersøsteren min i medio mars å som jeg gleder meg... ← Har bedt sambo si fra hvis/når han ser at jeg har blitt tynnere, men han har ikke sagt noe ennå Men så har jeg ikke komme igang med trening ennå heller da Men høyden gjør at jeg ser slank ut med klær på. Uten klær derimot... Det er først og fremst magen som er problemet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 5. februar 2006 #442 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er jo ganske lita, og et er fra magen og ned som er mitt problem. Er det ikke slik at man ser lengre ut om man er slank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 5. februar 2006 #443 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er jo ganske lita, og et er fra magen og ned som er mitt problem. Er det ikke slik at man ser lengre ut om man er slank? ← Tja, ikke nødvendigvis. Jeg synes forresten lave jenter med former er finere enn tynne, lave jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 5. februar 2006 #444 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja jeg vil ikke se så tynn ut heller, er veltrent og sunn som er målet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 5. februar 2006 #445 Del Skrevet 5. februar 2006 Nå gleder jeg meg til middag, i dag har vært en litt uggen dag. Sov dårlig i natt og i nå klarer jeg ikke å gjøre for mye om gangen før jeg blir litt uvel. Men med middag i magen går det nok bedre. I går hadde vi Wok med kylling og i dag blir det skinke og potetgrateng, oppskrift funnet inne på vg Det ser godt ut og lukter god nå, så dette gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillette Skrevet 5. februar 2006 #446 Del Skrevet 5. februar 2006 Idag synes jeg at jeg har vært flink, har vært på 3t i 1 og en halv time, først 3000m på tredemølle (brukte 19 minutter da.. ikke så god tid, men er ikke i noe god form heller), fulgt av roing 1 km og deretter i styrkesalen resten av tiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 5. februar 2006 #447 Del Skrevet 5. februar 2006 Idag synes jeg at jeg har vært flink, har vært på 3t i 1 og en halv time, først 3000m på tredemølle (brukte 19 minutter da.. ikke så god tid, men er ikke i noe god form heller), fulgt av roing 1 km og deretter i styrkesalen resten av tiden:) ← 3000 m på 19 min på tredemølle er ikke så verst. Har en snitt-tid på rundt 0.9 km/t da? Det er det jeg også pleier å bruke, og jeg har aldri syntes det er så verst Du er kjempeflink. Jeg har spist både potetgull og sjokoladepudding.. Gruer meg til veiedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. februar 2006 #448 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja, kvifor ikkje? Eg har jo mange kilo for mykje, eg også. Greit å bli kvitt dei saman med nokon. *melde seg på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 5. februar 2006 #449 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja, kvifor ikkje? Eg har jo mange kilo for mykje, eg også. Greit å bli kvitt dei saman med nokon. *melde seg på* ← Her er det masse hyggelige mennesker og mye god støtte å få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. februar 2006 #450 Del Skrevet 5. februar 2006 God morgen alle sammen Vet dere hva, i går sa sambo at jeg virkelig hadde blitt fin i kroppen etter å ha trent bare en måned Vet ikke om han mente det, men det ga mersmak Nå har jeg funnet en ny motivasjon: skal på besøk til svigersøsteren min i medio mars å som jeg gleder meg... ← Oppmuntrende samboere er verdens beste. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #451 Del Skrevet 5. februar 2006 Ikke bare har jeg hatt apstinenser etter mat og sjokolade idag, men så falt nettet ut i tillegg Men nå er jeg her Jeg synes jeg har vært flink i helga, men så har jeg også vært særdeles opptatt med kjøring og har ikke hatt tid til å tenke så mye. Jeg har spist litt sjokolade både fredag, lørdag og igår, men ikke mye! Men - et viktig veietips: For det første er det ikke bra å veie seg for ofte, for det andre må man ta av klærne! Jeg vurderte å be sambo låse inn vekta, etter at jeg falt for fristelsen igjen i ettermiddag. Og da ble jeg ikke glad... Men så tok jeg av meg klærne (kosedress i velour) og da veide jeg 500 gram mindre Og 500 gram er jo mye nå om dagen, ikke sant? Det er jo en halv kilo! Men jeg tror ikke det kommer til å gå kjempebra imorgen... når jeg veier meg... Det må liksom trening til også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #452 Del Skrevet 5. februar 2006 Startvekten min ble "unnfanget" på treningssenteret med klær og sko- så jeg fortsetter med det så det blir et riktig resultat. Den vekten er så fin, for i motsetning til min er den digital med desimaler og det hele, og siden den er splitter ny er den forhåpentligvis mer nøyaktig. Har nesten ikke trent denne uka jeg heller, så jeg er litt skeptisk til i morgen... Gruer meg faktisk litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #453 Del Skrevet 5. februar 2006 Startvekten min ble "unnfanget" på treningssenteret med klær og sko- så jeg fortsetter med det så det blir et riktig resultat. Den vekten er så fin, for i motsetning til min er den digital med desimaler og det hele, og siden den er splitter ny er den forhåpentligvis mer nøyaktig. Har nesten ikke trent denne uka jeg heller, så jeg er litt skeptisk til i morgen... Gruer meg faktisk litt! ← Ja, det er klart - har du startet å veie deg med klær og sko, så blir jo det mest riktige å veie deg med det nå også! Men unn deg å veie deg uten klær når du har nådd målet da (Hvis den er i garderoben, vel og merke. Det kan hende du får uant oppmerksomhet hvis du kler av deg midt i treningssenteret ) Lykke til imorgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #454 Del Skrevet 5. februar 2006 Vekta står midt ut i styrkesalen- så det er derfor jeg veiet meg med klærne på ja. Alle ser at noen går på vekta- så uansett resultat gjeder det å sette opp dette uttrykket: :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #455 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Begynner på jobb kl. 7 denne uka, og er for en gangs skyld oppe i litt god tid. Skal snart sette meg på bussen. Vekta: ned 1,2 kilo!! Jeg måtte veie meg 5 ganger Og de to første gangene viste den enda mindre. Ser at jeg har litt mindre vannprosent nå enn tidligere denne uka. Fant også ut at middagen både lørdag og søndag var mye magrere enn jeg trodde. Svinestek med poteter, grønnsaker og litt saus er kjempemagert. Så idag er jeg fornøyd Krysser fingrene for dere andre også! Endret 6. februar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #456 Del Skrevet 6. februar 2006 Vekta står midt ut i styrkesalen- så det er derfor jeg veiet meg med klærne på ja. Alle ser at noen går på vekta- så uansett resultat gjeder det å sette opp dette uttrykket: :icon_neutral: ← Eller hvorfor ikke dette: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. februar 2006 #457 Del Skrevet 6. februar 2006 Vært på vekta ned 2,6 kg Har nok litt med at jeg var ferdig med perioden rett etter sist veiing, men jeg er kjempefornøyd. Da har jeg tot tatt av 3,6 kg på to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. februar 2006 #458 Del Skrevet 6. februar 2006 Begynner på jobb kl. 7 denne uka, og er for en gangs skyld oppe i litt god tid. Skal snart sette meg på bussen. Vekta: ned 1,2 kilo!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 6. februar 2006 #459 Del Skrevet 6. februar 2006 Ned 2.5 kg! Jeg er kjempefornøyd, spesielt siden jeg gikk opp forrige uke pga menstruasjonssyklus og litt for mye mat i helgen. Endelig får jeg igjen for all treningen. Denne uken har jeg vært flink med maten også. Var riktig nok i bursdagsbesøk på lørdag, men klarte å begrense meg Da er det bare å fortsette samme treningsregime denne uken. Sambo kaller meg for treningsnarkoman Hvem skulle trodd at noen noensinne ville kalle meg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. februar 2006 #460 Del Skrevet 6. februar 2006 Du er kjempeflink Orakel, du har virkelig stått på det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå