AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Er 35 år. Føler meg ganske forvirret over hva jeg vil egentlig. Hva som er viktigst for meg. Har en flott samboer, eier hus, fast jobb. Ingen barn. Bor et par timer unna familien min. Huset til besteforeldrene mine ble solgt for noen år siden. Jeg har egentlig aldri tenkt at jeg har lyst til å bo der, men etter det ble solgt klarer jeg ikke slutte tenke på hvordan livet hadde vært om jeg bodde der. Jeg leide der før det ble solgt, da syns jeg det var litt ekkelt å komme hjem når det var mørkt, det er et stort hus. Men jeg bare tenker hva hvis jeg hadde bodd der.. Klarer ikke slå meg til ro med livet jeg har, å kose meg med det. Hvordan slippe denne tanken om huset? Og være fornøyd i livet? Anonymkode: 723ec...ef0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Fortell samboeren din om de tunge tankene dine og huset som aldri kan bli ditt igjen. Gråt og få det ut. Så går du til huset til besteforeldrene dine og gi det lange kyss. Ikke fortell ditt eget hus noe om dette. Fordi det kan bli sjalu. Først da kan du komme ober problemet. Anonymkode: 9157f...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå