Gå til innhold

Hvordan styre/dominere han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett problem.

jeg har møtt drømmemannen. Han er perfekt på alle mulige måter. Men, i senga synes jeg ikke vi er noe kompatible. Jeg er sub og har bare vært i forhold og hatt sex med menn som er dominerende og styrer. Han jeg er sammen med nå er ikke noe dominerende og forventer at jeg er den som styrer. Dette fører til kjedelig sex for meg hvertfall. 
I dag hadde vi sex. Det var litt bedre enn sexen vi har hatt hittil da han var litt dominerende. Men så sier han i dag at når vi møtes i morgen, vil han at jeg dominerer han og tar styringa. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette faller ikke naturlig for meg. Det gjør da at jeg ikke nyter sex-en sånn som jeg ellers pleier. Blir ikke tent av at mannen ikke er dominerende. Og det gjør nesten sånn at jeg vurderer å ikke møte han og samtidig også vurdere om jeg kan leve med dette sexlivet. 

Jeg er klar over at det kanskje høres litt rart ut eller overfladisk ut. Men sex er faktisk veldig viktig i forholdet og jeg er usikker på om dette vil fungere i lengden når jeg må være noe jeg ikke er. Og forsåvidt for hans del også. Hvis han ikke er dominant er det ikke noe jeg kan dikte opp. Jeg synes det er trist siden vi passer så godt sammen ellers. Jeg klarer heller ikke å dele med han mine sexuelle fantasier fordi jeg har sett at han ikke er noe røff og mine fantasier vil han ikke klare å leve seg inn i når han er sånn. 

vet ikke helt hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 8a956...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil prøve... gjør det menn gjør mot deg, ta tak i han og tving han ned i senga, sett deg på han... prøver han å ta på deg ta hånda hans bestemt vekk og vis med kropp og bevegelser at du ikke er intr i at han gjør som han vil. Lek med han når han nærmer seg orgasme stopp, og ikke fortsett før du selv vil. (fin orgasmekontroll) få han til å sleike og fingre deg til du har fått de orgasmene du ønsker, gi han en orgasme hvis du ønsker.

Men hvis dere begge er sub må dere snakke sammen om at dere kanskje kan få litt vanskeligheter, og er du sub er det vanskelig å skulle gå inn i rollen som Dom.

Skrevet

Så flott at du har funnet en fyr du liker!

Jeg tror at alle sub’er har litt godt av å være litt dom iblant. Både for å kjenne på det, men også for å finne ut hva man faktisk liker.

Du har god erfaring som sub og vet hva du liker. Da har du jo allerede noen ideer om hva en dom gjør. Bruk det. 🙂

Du skriver at han vil du skal dominere. Dere må ta en prat om hva han legger i det. Hvilke grenser har han? Hva har han lyst til at du skal gjøre? Er det f.eks. mental eller fysisk dominans han mener? Liker han å bli bundet eller smerte? Eller liker han bare å se at du faktisk vil ha ham? 

Jeg vet ikke hva slags sex du/dere liker, men jeg tenker at du kan gjøre små endringer på det dere allerede liker. Du kan rett og slett bare kommandere ham til å gjøre det du vil han skal gjøre. Si det med selvsikkerhet og et lurt smil.

Eksempler:

I går ville jeg suge min mann og da var jeg litt dom. Han lå på ryggen. Jeg bøyde beina hans og plasserte føttene hans inntil baken hans. Så plasserte jeg hodet mitt et godt stykke over pålen hans og sa at hvis han ville bli sugd, måtte han løfte underlivet. Jeg kom til å ha hodet mitt i samme høyde hele tiden, så han skulle få bestemme hvor dypt han ville ha det. 😜

Du kan også ri ham, men i stedet for at du hopper opp og ned, kan du knele over ham og kreve at han skal støte opp i deg nedenfra. Det er ganske tungt for ham. Eller du kan gi ham bind for øynene og binde ham fast mens du sier at han bare skal ta imot.

En annen variant jeg liker, er at jeg legger meg på magen og gir ham beskjed om å massere/kjærtegne hele kroppen min.

Kunsten er å gi ham nøyaktige instrukser, skryte av ham når han gjør det du vil og guide ham bestemt når han ikke oppfyller dine krav. Du kan selvsagt gjerne kreve noe som ikke er helt mulig å gjennomføre i lengden. 🤭

Men husk at det er viktigere å ta vare på forholdet og hverandre enn å redde en scene. Å være dom innebærer et ansvar for at begge trives.

Skrevet

Sett dere ned, med klær på, og snakk sammen!
Snakk om grenser, om likes og hva dere ikke liker (men som kanskje ikke er grenser).

Snakk om hva dere ser for dere når dere sier Dominere og sub. 

Snakk samme! Jeg vet det høres kjedelig ut, men det er så utrolig viktig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...