AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Inspirert av den andre tråden. Anonymkode: df994...f46
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Å føde. Anonymkode: 42556...80a 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å føde. Anonymkode: 42556...80a Det er det siste jeg ville gjort. Førstevalget er tortur liksom 😅 Anonymkode: cba7a...078 13 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Hadde sugd noen Anonymkode: de548...08d 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Føde barn for deretter kreve barnebidrag. Anonymkode: c30e4...914 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Ville ikke hatt sex med en mann i hvert fall. Anonymkode: 36175...b34 2
TheHairyToothfairy Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 Hadde gått og tatt på brystene mine hele døgnet. 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hadde sugd noen Anonymkode: de548...08d Det kan du gjøre som mann og. Anonymkode: 70f0d...713 21 3
FrankDrebin Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 (endret) Damegarderoben. Vi har alle den forestillingen om at det er strøkent der inne 24/7, men jeg har mine tvil. Endret 9. september 2023 av FrankDrebin 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #10 Skrevet 10. september 2023 Sette av dagen til å være på soverommet hvor det er sexleketøy i alle former. Som heterofil mann er det vanskelig for meg å forestille meg at det er godt å få noe som er 5cm diameter og 18cm langt inn i kroppen, og samtidig synes det er godt, men det fascinerer meg at det vil være godt som kvinne. Så det ville være en del av utforskingen. Som mann elsker jeg også synet av vulva. Og det å få muligheten til å kjenne min egen vulva ville være en drømmesituasjon. Litt usikker om sex med en mann hadde vært noe, men som kvinne for et døgn så burde det jo prøves. Regner med at legningen også følger med for et døgn 🤭 Anonymkode: 2c458...c71 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #11 Skrevet 10. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er det siste jeg ville gjort. Førstevalget er tortur liksom 😅 Anonymkode: cba7a...078 Jeg som skrev føde. Jeg tenker at selv om det å føde er ubehagelig så er det vel den mest unike opplevelsen en kvinne har. Så om jeg først skulle vært kvinne for et døgn og opplevd noe så ville jeg valgt å føde. Anonymkode: 42556...80a 1 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #12 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sette av dagen til å være på soverommet hvor det er sexleketøy i alle former. Som heterofil mann er det vanskelig for meg å forestille meg at det er godt å få noe som er 5cm diameter og 18cm langt inn i kroppen, og samtidig synes det er godt, men det fascinerer meg at det vil være godt som kvinne. Så det ville være en del av utforskingen. Som mann elsker jeg også synet av vulva. Og det å få muligheten til å kjenne min egen vulva ville være en drømmesituasjon. Litt usikker om sex med en mann hadde vært noe, men som kvinne for et døgn så burde det jo prøves. Regner med at legningen også følger med for et døgn 🤭 Anonymkode: 2c458...c71 Det er ikke alltid godt, det kan være vondt eller ikke kjennes så mye også, annet enn at noe er der inne 😅 Klitoris er stjernen for mange, kan hende du har blitt skuffet. Anbefaler dusjhode, første kanskje eneste som har sjokkert meg nytelsesmessig av hvor godt det kan bli. Anonymkode: d33e1...6be 10
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #13 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg som skrev føde. Jeg tenker at selv om det å føde er ubehagelig så er det vel den mest unike opplevelsen en kvinne har. Så om jeg først skulle vært kvinne for et døgn og opplevd noe så ville jeg valgt å føde. Anonymkode: 42556...80a «Ubehagelig» er nok ikke helt dekkende beskrivelse.. Anonymkode: cfcf0...065 14 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #14 Skrevet 10. september 2023 Ubeskyttet sex flere ganger. Gjerne flere menn som fyller meg med sed. Anonymkode: 414ed...0f5
lh45 Skrevet 10. september 2023 #15 Skrevet 10. september 2023 Jeg ville bli knullet av flere menn og sugd dem også, sperm i munn, skjede og anus... men det meste av dette kan jeg oppleve som mann også... 😊😍
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #16 Skrevet 10. september 2023 Ville utforsket kroppen og lært meg hvordan ting og tang kjennes ut. Ville pratet med fremmede menn og opplevd hvordan det er at det motsatte kjønn er imøtekommende og hyggelige Anonymkode: 61ad7...732 4
robert90 Skrevet 10. september 2023 #17 Skrevet 10. september 2023 Dette har jeg tenkt på før hvordan det er å være kvinne. jeg ville kost meg med følelsen av å tilhøre det sterkeste kjønn (ja det er kvinner) som mann er jeg jo interessert i og egentlig litt misunnelig på kvinnens kjønnsorgan. Så jeg hadde nok garantert sjekket ut det. Hvordan det er å ha ting inni seg og hvor sykt mange forskjellige måter man kan oppnå nytelse på, å få oppleve en kvinnelig orgasme som garantert er sterkere enn menns orgasme. Og ikke minst multiorgasmer. jeg hadde testet ut kvinnelig undertøy, som hadde passet uten at ting henger utenfor 😜😂 jeg tror jeg hadde utforsket hvordan jeg kunne brukt kroppen min til å profitere på kåte menn. Solgt brukte truser eller på annet vis profitert på kropp. jeg hadde gått på byen å prøvd å bli sjekket opp. Fått litt påspandert 😜😂 ellers tror jeg det hadde vært veldig uvant å ha pupper 😂 hadde jo vært interessant å få et innblikk i sminke og hvor mye tid energi og penger det må gå bare for å bli klar for en sosial setting. sikkert veldig uvant med langt hår 😜😂 det hadde sikkert vært rart å være kvinne for 24 timer men tror egentlig det hadde vært mest gøy 😜 hadde vært kult å kunne skrive en rapport etterpå om alle erfaringene man gjorde seg og hvilke fordeler og ulemper det er med å være kvinne vs mann 😜 3 2
MrKennedy75 Skrevet 10. september 2023 #18 Skrevet 10. september 2023 1 hour ago, robert90 said: Dette har jeg tenkt på før hvordan det er å være kvinne. jeg ville kost meg med følelsen av å tilhøre det sterkeste kjønn (ja det er kvinner) Nei, det er ikke det. Kvinner og menn er forskjellige, har forskjellige styrker og svakheter. I tillegg er det forskjell innad i gruppene, så det er mange menn som har de samme styrkene som ansees for å være typisk for kvinner, og på samme måte er det kvinner som har styrker som ansees som typisk for menn. Man kan ikke si at et kjønn er sterkere enn et annet, unntaket må være fødende kvinner, men de fleste kvinner går mesteparten av livet uten å føde. Nå har du i alle fall fått oppleve mansplaining 🙂 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #19 Skrevet 10. september 2023 Jeg hadde onanert i en times tid. Så hadde jeg lært meg å lukeparkere. Anonymkode: 41cdd...ea9 5 4 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #20 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde sugd noen Anonymkode: de548...08d Det kan du jo gjøre uansett. Anonymkode: 34b11...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå