Gå til innhold

solosang i kirken - det vackraste...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har sett litt på gamle diskusjonstråder og ser at mange av dere kommer til å velge "Gje meg handa di, ven" og "mitt hjerte er ditt" som solosang i kirken. Jeg kunne godt tenke meg disse sangene selv, men kommer ikke til å velge disse da min forlover hadde disse sangene i sitt bryllup.

Jeg har tenkt litt på "Det vackraste som finns" med Cecilia Vennersten - tror den kan bli fin.

Har dere ellers noen gode forslag til solosang i kirken??

Takknemlig for svar.

Ny junibrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Rose (den med Bette Midler). Den har jeg hørt i kirken under et bryllup. Det var ikke bare jeg som fikk tårer i øynene.

When the night has been to lonely..... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderte "mitt hjerte er ditt", men tror vi kommer til å ende opp med "From this moment" (Shania Twain) og "the rose" (Bette Midler) icon_smile.gif

Ellers syns jeg de du nevnte er nydelige. Amazing Grace er også nydelig icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har teksten til "The rose"? Jeg husker bare deler av den, men syns den er så nydelig...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest perle

Jeg var i et bryllup der søsteren til bruden og søsteren til brudgommen sang "det vackraste" sammen i kirken. Det var utrolig flott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for linken til the rose! Jeg får ikke bare tårer i øynene, de renner i strie strømmer *hulk*. Sentimental, jeg?! Denne sangen VIL jeg ha.....Må bare huske vannfast sminke:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...