AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Er bosatt i Trondheim. Og elsker kunst. Men å finne en partner via datingsidene som også er interessert i kunst er jaggu ikke lett. Det går i interesser som fjelltur, hund og "ferdig med uteliv". Jeg er kvinne 47 og er IKKE ferdig med uteliv. Finnes det en oppegående kulturinteressert utelivsglad mann her i byen eller må jeg flytte til Oslo?!? Anonymkode: 6959c...133 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Flytt til Oslo, hvis du blir lei av Vinsjan på kaia... Kanskje du finner noen kunstinteresserte også 😉 Anonymkode: 71d9e...0d4
Nettinettet Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er bosatt i Trondheim. Og elsker kunst. Men å finne en partner via datingsidene som også er interessert i kunst er jaggu ikke lett. Det går i interesser som fjelltur, hund og "ferdig med uteliv". Jeg er kvinne 47 og er IKKE ferdig med uteliv. Finnes det en oppegående kulturinteressert utelivsglad mann her i byen eller må jeg flytte til Oslo?!? Anonymkode: 6959c...133 Er du ute etter å treffe en partner som også er interessert i kunst har du jo virkelig ikke behov for datingsidene. Du går bare på kunstutstillinger og blir kjent med de som er der. Alle som har spesifikke interesser som de ønsker å dele med partneren har veldig gode forutsikter til å finne noen uten datingappene 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Flytt til Oslo! Åpenheten for kunst og kultur er mye større her enn i Trondheim. Og ja, jeg fant meg kjæreste i byens teatermiljø 🤩🤩 hilsen Trondheimsdame, 38 Anonymkode: 6959c...133
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 9 hours ago, Nettinettet said: Er du ute etter å treffe en partner som også er interessert i kunst har du jo virkelig ikke behov for datingsidene. Du går bare på kunstutstillinger og blir kjent med de som er der. Alle som har spesifikke interesser som de ønsker å dele med partneren har veldig gode forutsikter til å finne noen uten datingappene Funker *kanskje* for damer, men for menn vil man definitivt møte en "dette er ikke en sjekke-arena" beskjed. Spørs også *hvor* kunstinteressert man skal være. Tipper mange kunstinteresserte menn har moderat aktivitet på å gå på gallerier, museumet, foredrag etc for det er kjedelig å dra alene. Snakker av egen erfaring. Men selv er jeg bare moderat interessert, ikke en fantast. Er det ikke akkurat dette problemet dating plattformer er ment på å løse? Anonymkode: 71d9e...0d4
Nettinettet Skrevet 10. september 2023 #6 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Funker *kanskje* for damer, men for menn vil man definitivt møte en "dette er ikke en sjekke-arena" beskjed. Spørs også *hvor* kunstinteressert man skal være. Tipper mange kunstinteresserte menn har moderat aktivitet på å gå på gallerier, museumet, foredrag etc for det er kjedelig å dra alene. Snakker av egen erfaring. Men selv er jeg bare moderat interessert, ikke en fantast. Er det ikke akkurat dette problemet dating plattformer er ment på å løse? Anonymkode: 71d9e...0d4 Ja du kan bli møtt med "dettte er ikke en sjekke arena" beskjed, men det tror jeg handler mye om hvordan du som mann sjekker opp, og at du faktisk viser at du sjekker opp. Er du en kunstinteressert mann som går på utstillinger og oppdaterer deg på hva som skjer blir du også satt i ett annet lys. Du kan også komme dithen at noen som er på en utstilling henter bort en kvinne som de tenker kan være av interesse for deg og introduserer dere til hverandre. Alt her i livet handler om hva man gjør og hvordan man gjør det. Hvem du er som person og hvordan du gjør ting er også avgjørende for resultatene du får. Og ja, det er derfor dere elsker og samtidig hater datingapper. Fordi de er ment for å løse dette problemet. La dere slippe å være sårbare og lære dere å ta kontakt i virkeligheten med skjult agenda. Samtidig ser vi etter så mange år at de ikke løser problemet, de bare kompliserer det hele. Folk utgir seg for å være kunsinteresserte for å få seg ett ligg eller en date. Mitt tips her vil være: Få det frem tydelig på profilen at man er kunstinteressert og sorter legitime kandidater fra de som later som for.. Ta datene på kunstustilling for å se hvor stor interessen er og kjenne på kjemi samtidig. Bli bedre på å komme i kontakt med mennesker på utstillingene og bygg ett nettverk av kjente i bransjen som igjen kan gi nye bekjentskaper med samme interesse. Ta kontakt med matchmakingselskaper og informer om den store interessen i tillfelle de har noen i databasen som de tenker kan være en match ikke bare på grunn av det men også helheten.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 Veldig gode råd du kommer med her! Men.. Det som kan komplisere dette er når man, ja, er kunstinteressert på den måten at man av og til (mindre enn 1 gang i mnd) går på kunst og kultur ting, og setter veldig pris på det når man gjør det. Har kanskje litt kunnskap men uten høye ambisjoner om å bli en ekspert. Man kan fremdeles kalle seg kunstinteressert men ikke på det nivået at man gjør den investeringen du snakker om. Det er andre interesser som okkuperer mer av tiden. Jeg er i den kategorien og er utrolig nok den i mitt nære nettverk som er mest kunstinteressert, men er mer kjent for helt andre ting. Jeg tror mange er i den kategorien. Man har flere interesser. Og mange kunstinteresserte damer ville sikkert vært fornøyd med en nysgjerrig "novise" som meg enn en som er helt uinteressert. Jeg kunne godt datet en dame som er mer kunstinteressert enn meg og mindre på mine hovedinteresser hvis vi kunne leve med at vi lever litt forskjellig. Jeg synes det er tiltrekkende med damer som brenner for noe og som deler sin interesse og kunnskap med andre. Mulig jeg er litt demiseksuell.. (hvis det er noe som finnes på ekte) Så for å utfordre dine gode råd... Ting blir fort litt mer komplisert... 😉 Anonymkode: 71d9e...0d4 1
Nettinettet Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Veldig gode råd du kommer med her! Men.. Det som kan komplisere dette er når man, ja, er kunstinteressert på den måten at man av og til (mindre enn 1 gang i mnd) går på kunst og kultur ting, og setter veldig pris på det når man gjør det. Har kanskje litt kunnskap men uten høye ambisjoner om å bli en ekspert. Man kan fremdeles kalle seg kunstinteressert men ikke på det nivået at man gjør den investeringen du snakker om. Det er andre interesser som okkuperer mer av tiden. Jeg er i den kategorien og er utrolig nok den i mitt nære nettverk som er mest kunstinteressert, men er mer kjent for helt andre ting. Jeg tror mange er i den kategorien. Man har flere interesser. Og mange kunstinteresserte damer ville sikkert vært fornøyd med en nysgjerrig "novise" som meg enn en som er helt uinteressert. Jeg kunne godt datet en dame som er mer kunstinteressert enn meg og mindre på mine hovedinteresser hvis vi kunne leve med at vi lever litt forskjellig. Jeg synes det er tiltrekkende med damer som brenner for noe og som deler sin interesse og kunnskap med andre. Mulig jeg er litt demiseksuell.. (hvis det er noe som finnes på ekte) Så for å utfordre dine gode råd... Ting blir fort litt mer komplisert... 😉 Anonymkode: 71d9e...0d4 Jeg ser ikke hvor det kan bli komplisert her? Altså som du sier det så er det nok mange kvinner som ville vært interessert i en mann som er mindre interessert enn dem og som gjerne vil lære av dem. Jeg tror at så lenge du har andre interesser som kanskje de kan lære noe av så er det en vinn vinn. Også har du jo også en veldig god innfallsvinkel i dialogen ved å si at du liker kunst men kunne godt tenkt deg å lære litt mer. For min erfaring er at kvinner som er interessert i noe er like gira på å få lov til å dele kunnskapen sin som det menn er. Jeg sier prøv. Du har ingenting å tape på det eller? 💃
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #9 Skrevet 23. september 2023 Jeg er en kunstmann! Går på utstillinger i Trondheim cirka to ganger i måneden. Jeg elsker det Kjøpmannsgata Ung Kunst har fått til. Etter å ha vært på datingtjenestene de siste ti årene cirka så føler jeg at datingsidene kryr av damer som liker fjelltur og å være med venner. Men slike profiler gir ikke åpning for meg til å ta kontakt. I lik linje med at kunstmiljøet i byen har blitt mye bedre de siste fem (?) årene så håper jeg også at det dukker opp flere kunstinteresserte damer på datingtjenestene. Men de er så få akkurat nå i hvert fall at jeg håper på å treffe en partner IRL. På et galleri eller kunstkurs. M38, Trondheim Anonymkode: 6959c...133
slumkim Skrevet 23. september 2023 #10 Skrevet 23. september 2023 Selvsagt er det menn som det her i Trondheim, så liten er da ikke byen lengere.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #11 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg er en kunstmann i Trondheim. Finner sjeldent profiler på Match, Sukker og Happn som indikerer interesse for kunst og teater. Håper på å treffe en som deg Ts IRL i byen vår. M49 Anonymkode: 6959c...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå