Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Herregud, hva er det jeg ser overalt? kjeder, belter og piratlignende hodetørkle med hodeskalle på!! lekkert... er det noen som vurderer å hive seg på den trenden der?
Dru Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 Det er bedre enn alle de rosa krembollene jeg har sett de siste to årene.
Gjest Hel Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 Har ikke noen spesiell trend jeg skal hive meg på men finner jeg noe jeg liker som har hodeskaller på så kjøper jeg det. Er forresten det på et par sko jeg har tenkt til å kjøpe.
Ephemera Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 Nei, jeg skal definitivt ikke kjøpe noe med hodeskaller på
Gjest Tristessa Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Hodeskaller er herlig. Men har vært in en god stund egentlig.
Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Hodeskaller minner meg om fjortiser av en eller annen grunn... Kanskje fordi jeg trodde slike ting var dritkult da jeg var på den alderen. Så nei, jeg kommer ikke til å kjøpe noe med hodeskaller på. Jeg synes det er fryktelig Harry
Gjest Tristessa Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 I rett kontekst, that is. Hodeskaller på billige belter og lignende ræl vil alltid være billig.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har hatt et hodeskalletørkle i mange år, jeg, og brukt det til nokså vanlige og søte andre klær. Skulle ellers tro selve trenden var over så lang tid etter Pirates of the Carrab... hvordan det nå staves... Men det er vel en fortsettelse av kommers-gother/frike-stilen fra i høst. Synes det er fint med sort hvitt grafisk kontrast, men kjedelig om det blir veeeldig mye sånt. Dessuten føler jeg at våren er litt feil årstid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå