Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helsefagarbeider i Oslo kommune og tjener ganske bra. Jeg har en årslønn på 524.000 + alle tillegg. Havner nok på noe mellom 600 og 700k i året tilsammen. 

Jeg har tenkt på å bli ambulansearbeider fordi jeg tenker det er en jobb som ville passet meg bedre i det lange løp, men jeg har jo ikke lyst til å tjene dårligere enn jeg gjør nå. 

Er det noen som vet hva man kan forvente i startlønn som ambulansearbeider? etter lærlingtiden selvfølgelig. 

Hvordan fungerer det med ansinnitet? Jeg har 8 års ansinnitet nå. Vil disse årene telle som ansinnitet når man får jobb i ambulansen, eller må jeg starte på 0 igjen i ansinnitet ? 

Anonymkode: 0ab27...eab

Skrevet

Jeg legger til at ja, jeg har googlet dette, men noen steder står der at startlønn er på rundt 350.000 og andre steder 5-600.000, så det er jo vanskelig å skjønne seg på. - ts

Skrevet

.

Skrevet

Vet ikke. Men virker for meg som nyutdannede tar alt av vakter de kommer over, ulike stasjoner osv. Da er sikkert lønna 6-700.000

Anonymkode: 752d1...875

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vet ikke. Men virker for meg som nyutdannede tar alt av vakter de kommer over, ulike stasjoner osv. Da er sikkert lønna 6-700.000

Jeg tenkte på en 100% fast stilling 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg tenkte på en 100% fast stilling 

Er det noe som heter det i helsesektoren 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det noe som heter det i helsesektoren 

Hæ? Selvfølgelig? Jeg har jo selv 100% fast stilling i helsevesenet. Trodde du man bare jobbet tilfeldige vakter ? De som gjør det heter kallet tilkallingsvakter/ekstravakter og jobber ofte slik fordi de studerer f.eks. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...