AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Vært sammen med en introvert mann. Han sa selv at han kun ønsket å ha få nære venner og hadde ikke ofte behov for å feste å være sosial. Kunne han være alene ei helg var det perfekt. Det ble for noen måneder slutt fordi vi ønsker forskjellige ting for framtiden og nå ser jeg at han er mye mer sosial, drar på fest med folk jeg aldri har hørt om og lignende. Hvorfor? Har han ikke klart å være seg selv med meg? Jeg liker å være sosial så har ikke holdt gan igjen på det. Føles bare litt som jeg ikke kjenner han igjen. Vi var sammen i flere år. Og er voksne. Anonymkode: ddf5c...7ea
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Det har vell strengt tatt ikke noe å si for deg lengre, siden dere ikke er sammen lengre. Anonymkode: aac85...351 12 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Kan være at han nå prøver å bygge seg sitt eget nettverk, som ikke inkluderer felles venner med deg. Det er jo bare positivt så slipper deres felles venner å føle at de må velge. Anonymkode: fa9d2...02b 5 1
Ubulu Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Han må jo være sosial nå, for å møte en ny partner. Kan være det? 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Kanskje han har funnet ut at han trenger mer sosialisering nå, spesielt siden han er singel? Det er jo en sosialisering i det å ha partner. Anonymkode: efb45...40f 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Min også endret seg veldig. Men jeg tenker vi endrer oss jo gjennom hele livet. Kan jo hende han ser mer verdi i det sosiale nå ☺️ Anonymkode: 5a023...760 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 Hvorfor bryr du deg hva eksen din gjør? 😂 Typisk kvinnetenking Anonymkode: ba675...645 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 Som introvert så er jeg mye mer sosial utenfor hjemmet når jeg er singel. Er jeg i forhold så blir mitt sosiale batteri veldig fort utladet av å gå oppå samboer hver dag. Anonymkode: aca14...0bd 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Kanskje han fikk ny livslyst av å være singel? Anonymkode: e31eb...7ad 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #10 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vært sammen med en introvert mann. Han sa selv at han kun ønsket å ha få nære venner og hadde ikke ofte behov for å feste å være sosial. Kunne han være alene ei helg var det perfekt. Det ble for noen måneder slutt fordi vi ønsker forskjellige ting for framtiden og nå ser jeg at han er mye mer sosial, drar på fest med folk jeg aldri har hørt om og lignende. Hvorfor?... Anonymkode: ddf5c...7ea Hvordan skal han ellers få ny dame? Anonymkode: 052a7...055 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #11 Skrevet 10. september 2023 Til dere som svarer ‘hvorfor bry seg nå’. Når en er sammen med en person man har elsket over lengre tid og kjempet for forholdet der det er uenigheter, så er det naturlig å reagere om eksen da plutselig forandrer seg. Da kanskje på negative områder som gjorde det slutt i utgangspunktet. Det får en til å reflektere over om det er deg det var noe galt meg/ikke var den rette. Jeg har erfart det samme selv. Etter to år ville jeg flytte sammen med kjæresten min siden forholdet var tilsynelatende bra og vi var voksne med faste jobber. Han foretrakk derimot å være særboer. Når det ble snakk om barn passet det aldri. Og etterhvert utrykket han at han ikke var sikker på om han noen gang ønsket barn. Da gjorde jeg det slutt noen måneder senere. Fordi jeg ikke følte forholdet gikk fremover og ikke så en framtid med ham. Før året var omme hadde han fått seg ny samboer. Og året etter ble han pappa. Var da ikke særlig vanskelig å legge to og to sammen og skjønne at jeg tydeligvis ikke var den rette dama for ham..og at det var det alt handlet om hele veien. Anonymkode: 8248e...cc4 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #12 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til dere som svarer ‘hvorfor bry seg nå’. Når en er sammen med en person man har elsket over lengre tid og kjempet for forholdet der det er uenigheter, så er det naturlig å reagere om eksen da plutselig forandrer seg. Da kanskje på negative områder som gjorde det slutt i utgangspunktet. Det får en til å reflektere over om det er deg det var noe galt meg/ikke var den rette. Jeg har erfart det samme selv. Etter to år ville jeg flytte sammen med kjæresten min siden forholdet var tilsynelatende bra og vi var voksne med faste jobber. Han foretrakk derimot å være særboer. Når det ble snakk om barn passet det aldri. Og etterhvert utrykket han at han ikke var sikker på om han noen gang ønsket barn. Da gjorde jeg det slutt noen måneder senere. Fordi jeg ikke følte forholdet gikk fremover og ikke så en framtid med ham. Før året var omme hadde han fått seg ny samboer. Og året etter ble han pappa. Var da ikke særlig vanskelig å legge to og to sammen og skjønne at jeg tydeligvis ikke var den rette dama for ham..og at det var det alt handlet om hele veien. Anonymkode: 8248e...cc4 Livet blir veldig komplisert om det skal gå ut på å være detektiv overfor eksen. Anonymkode: 052a7...055 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. september 2023 #13 Skrevet 10. september 2023 (endret) Jeg ble supersosial da ex flyttet ut😅 Fikk ny gnist. Endret 8. november 2023 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #14 Skrevet 10. september 2023 Dette er ganske vanlig. Min eks startet med å gjøre alle de tingene jeg savnet med en ny dame ganske fort etter bruddet. Anonymkode: ba9d0...1b4 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #15 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Til dere som svarer ‘hvorfor bry seg nå’. Når en er sammen med en person man har elsket over lengre tid og kjempet for forholdet der det er uenigheter, så er det naturlig å reagere om eksen da plutselig forandrer seg. Da kanskje på negative områder som gjorde det slutt i utgangspunktet. Det får en til å reflektere over om det er deg det var noe galt meg/ikke var den rette. Jeg har erfart det samme selv. Etter to år ville jeg flytte sammen med kjæresten min siden forholdet var tilsynelatende bra og vi var voksne med faste jobber. Han foretrakk derimot å være særboer. Når det ble snakk om barn passet det aldri. Og etterhvert utrykket han at han ikke var sikker på om han noen gang ønsket barn. Da gjorde jeg det slutt noen måneder senere. Fordi jeg ikke følte forholdet gikk fremover og ikke så en framtid med ham. Før året var omme hadde han fått seg ny samboer. Og året etter ble han pappa. Var da ikke særlig vanskelig å legge to og to sammen og skjønne at jeg tydeligvis ikke var den rette dama for ham..og at det var det alt handlet om hele veien. Anonymkode: 8248e...cc4 Selvfølgelig var man ikke den rette, det er en eks det er snakk om her 😂 Synes det er utrolig hvor mye tid og unødvendig smerte mange på kg utsetter seg selv for i lang tid når det kommer til ekser. Sånn er livet! Ting du irriterte deg over med eksen kan være noe hans neste dame elsker. Du vekket ikke farsinstinktet i han, mens hans neste kjæreste vekker den umiddelbart og det blir barn selv om han sa til deg at han ikke ville ha barn. Folk forandrer seg og er i endring hele tiden! Thats life. Alle bitre damer på kg, kom dere videre Anonymkode: 038a5...039 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #16 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig var man ikke den rette, det er en eks det er snakk om her 😂 Synes det er utrolig hvor mye tid og unødvendig smerte mange på kg utsetter seg selv for i lang tid når det kommer til ekser. Sånn er livet! Ting du irriterte deg over med eksen kan være noe hans neste dame elsker. Du vekket ikke farsinstinktet i han, mens hans neste kjæreste vekker den umiddelbart og det blir barn selv om han sa til deg at han ikke ville ha barn. Folk forandrer seg og er i endring hele tiden! Thats life. Alle bitre damer på kg, kom dere videre Anonymkode: 038a5...039 For et ekkelt og lite gjennomtenkt svar. Høres mer ut som du er bitter for noe, måten du må skrive til andre på. Anonymkode: a3cd8...42d 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #17 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For et ekkelt og lite gjennomtenkt svar. Høres mer ut som du er bitter for noe, måten du må skrive til andre på. Anonymkode: a3cd8...42d Hvordan i alle dager virker jeg bitter? Anonymkode: 038a5...039
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #18 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sånn er livet! Ting du irriterte deg over med eksen kan være noe hans neste dame elsker. Anonymkode: 038a5...039 Veldig sant. Får nesten håpe nydama digger alt eksen ikke kan eller ikke vil endre. Og motsatt har jeg erfart at egenskaper jeg og ekser har sett på som dårlige men stabile trekk ved meg, er ting nåværende kjæreste elsker. Så det går jo begge veier. Anonymkode: 052a7...055 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #19 Skrevet 10. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Til dere som svarer ‘hvorfor bry seg nå’. Når en er sammen med en person man har elsket over lengre tid og kjempet for forholdet der det er uenigheter, så er det naturlig å reagere om eksen da plutselig forandrer seg. Da kanskje på negative områder som gjorde det slutt i utgangspunktet. Det får en til å reflektere over om det er deg det var noe galt meg/ikke var den rette. Jeg har erfart det samme selv. Etter to år ville jeg flytte sammen med kjæresten min siden forholdet var tilsynelatende bra og vi var voksne med faste jobber. Han foretrakk derimot å være særboer. Når det ble snakk om barn passet det aldri. Og etterhvert utrykket han at han ikke var sikker på om han noen gang ønsket barn. Da gjorde jeg det slutt noen måneder senere. Fordi jeg ikke følte forholdet gikk fremover og ikke så en framtid med ham. Før året var omme hadde han fått seg ny samboer. Og året etter ble han pappa. Var da ikke særlig vanskelig å legge to og to sammen og skjønne at jeg tydeligvis ikke var den rette dama for ham..og at det var det alt handlet om hele veien. Anonymkode: 8248e...cc4 Bra novelle, men det er fortsatt like idiotisk å bruke tid på å analysere og tenke over eksen. Men nå har jo kvinner aldri vært kjent for en enorm rasjonell evne. Anonymkode: ba675...645
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #20 Skrevet 10. september 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Til dere som svarer ‘hvorfor bry seg nå’. Når en er sammen med en person man har elsket over lengre tid og kjempet for forholdet der det er uenigheter, så er det naturlig å reagere om eksen da plutselig forandrer seg. Da kanskje på negative områder som gjorde det slutt i utgangspunktet. Det får en til å reflektere over om det er deg det var noe galt meg/ikke var den rette. Jeg har erfart det samme selv. Etter to år ville jeg flytte sammen med kjæresten min siden forholdet var tilsynelatende bra og vi var voksne med faste jobber. Han foretrakk derimot å være særboer. Når det ble snakk om barn passet det aldri. Og etterhvert utrykket han at han ikke var sikker på om han noen gang ønsket barn. Da gjorde jeg det slutt noen måneder senere. Fordi jeg ikke følte forholdet gikk fremover og ikke så en framtid med ham. Før året var omme hadde han fått seg ny samboer. Og året etter ble han pappa. Var da ikke særlig vanskelig å legge to og to sammen og skjønne at jeg tydeligvis ikke var den rette dama for ham..og at det var det alt handlet om hele veien. Anonymkode: 8248e...cc4 «Legge to og to sammen»/synse om hva som var feilen er idiotisk… bare aksepter at deg er over og at han har endret mening/blitt klar. Det kan være alt fra deg til at han så en film om det å ha barn. Kan være så mye, helt unødvendig å tenke på ekser Anonymkode: c0ee5...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå