Gå til innhold

Noen bra frisører i Kr. sand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det virkelig på tide å få bestilt time hos frisøren. Det jeg lurer på er om noen vet om en flink frisør i/ nærme kristiansand??

Jeg går ikke til frisøren så ofte, så er litt blank på dette området...

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet

troe det er noe som heter salong margrete (et eller annet med margrete ihvertfall :) ), hun er kjent i frisørbransjen for langthårsoppsetting. sjekk gule sider!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med sevice og resultatet på jørns frisør i henrik werglandsgate, like ved siden av dampen og rett ved camillas blomster som lagde en fantastisk bukett til meg!!!

Veronica het min frisør.... har fikset håret mitt før mange bryllup - og det har alltid vært flott!!!

Skrevet
troe det er noe som heter salong margrete (et eller annet med margrete ihvertfall  :) ), hun er kjent i frisørbransjen for langthårsoppsetting. sjekk gule sider!

Ann Margrethes heter den. Ligger midt i Markens. Har ei venninne som jobber der, og er veldig fornøyd med salongen!

Men nå har jeg ikke satt opp hår der da..

Skrevet

ei venninne av meg satt opp håret på ann magrethes - var fint men slettes ikke holdtbart.. godt det var en frisør i bryllupet som kunne ordne det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...