Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Nå er det virkelig på tide å få bestilt time hos frisøren. Det jeg lurer på er om noen vet om en flink frisør i/ nærme kristiansand?? Jeg går ikke til frisøren så ofte, så er litt blank på dette området... Takker for svar.
Gjest Fruktfat Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 troe det er noe som heter salong margrete (et eller annet med margrete ihvertfall ), hun er kjent i frisørbransjen for langthårsoppsetting. sjekk gule sider!
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 Jeg er kjempefornøyd med sevice og resultatet på jørns frisør i henrik werglandsgate, like ved siden av dampen og rett ved camillas blomster som lagde en fantastisk bukett til meg!!! Veronica het min frisør.... har fikset håret mitt før mange bryllup - og det har alltid vært flott!!!
Catus Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 troe det er noe som heter salong margrete (et eller annet med margrete ihvertfall ), hun er kjent i frisørbransjen for langthårsoppsetting. sjekk gule sider! ← Ann Margrethes heter den. Ligger midt i Markens. Har ei venninne som jobber der, og er veldig fornøyd med salongen! Men nå har jeg ikke satt opp hår der da..
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 ei venninne av meg satt opp håret på ann magrethes - var fint men slettes ikke holdtbart.. godt det var en frisør i bryllupet som kunne ordne det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå