AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Hva gjør jeg? Aner ikke engang når det kan ha skjedd, bare at den ikke ligger der jeg sist så den (hele esken er borte), og jeg har ikke hatt gjester som kan ha tatt den med seg. Den er ikke forsikret... Anonymkode: 484af...99a 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva gjør jeg? Aner ikke engang når det kan ha skjedd, bare at den ikke ligger der jeg sist så den (hele esken er borte), og jeg har ikke hatt gjester som kan ha tatt den med seg. Den er ikke forsikret... Anonymkode: 484af...99a En luring har gjemt den. Den kommer til rette 😉 Anonymkode: 44cc8...30f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Du leter, hver cm i huset.. Anonymkode: c9ecb...005 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Hva tenker du selv er logisk å gjøre? Det er ikke en forsikringssak siden du har rotet den bort. Så enten aksepterer du at den er borte eller så leter du etter den. Anonymkode: 28c02...461 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Innboforsikring? Anonymkode: 07300...b80 1
Apis Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Koker deg en kopp med te, puster med magen og lar underbevisstheten jobbe. 3 1
petterm Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva gjør jeg? Aner ikke engang når det kan ha skjedd, bare at den ikke ligger der jeg sist så den (hele esken er borte), og jeg har ikke hatt gjester som kan ha tatt den med seg. Den er ikke forsikret... Anonymkode: 484af...99a Når så du den sist? Hvorfor tror du at du har kastet den? Forsikringen dekker kun hvis du har hatt innbrudd, ikke hvis du har hivd den. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 Takk for svar. Jeg håper virkelig den dukker opp men føler jeg har lett alle logiske plasser. Så mye dumt man kan gjøre noen ganger Anonymkode: 484af...99a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Rolig nå, du har ikke kastet den. Den kommer for en dag når du har sluttet å lete. Ikke forvent at forsikring dekker, selv mistet jeg en diamantøredobb i sluket i dusjen på et hotellrom og fikk femhundre kroner fra forsikringsselskapet. . Anonymkode: 9310c...486 1
Sprut Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 Det kan skje den beste. Sist dette skjedde med meg, lå den i Ringerike 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 petterm skrev (1 minutt siden): Når så du den sist? Hvorfor tror du at du har kastet den? Forsikringen dekker kun hvis du har hatt innbrudd, ikke hvis du har hivd den. Helt ærlig husker jeg ikke når jeg så den, men mener det ikke er lenge siden. Jeg tror igrunn bare den er kastet fordi jeg ikke finner den, så mulig jeg overtenker og at det egentlig ikke er så ille som jeg frykter. Men den har pleid å være på en fast plass og nå plutselig la jeg merke til at den var borte. Anonymkode: 484af...99a
petterm Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt ærlig husker jeg ikke når jeg så den, men mener det ikke er lenge siden. Jeg tror igrunn bare den er kastet fordi jeg ikke finner den, så mulig jeg overtenker og at det egentlig ikke er så ille som jeg frykter. Men den har pleid å være på en fast plass og nå plutselig la jeg merke til at den var borte. Anonymkode: 484af...99a Du sier den ikke kan ha blitt tatt av gjester. Er det fordi du ikke har hatt gjester siden sist du så den, eller er det fordi du stoler på gjestene dine? Lå den lett synlig for gjester? 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 petterm skrev (Akkurat nå): Du sier den ikke kan ha blitt tatt av gjester. Er det fordi du ikke har hatt gjester siden sist du så den, eller er det fordi du stoler på gjestene dine? Lå den lett synlig for gjester? Har bare hatt 1 gjest siden sist jeg så den tror jeg, og vedkommende var ikke på det rommet i det hele tatt. Men etter å ha pustet litt ut slik som mange av dere anbefalte så kom jeg på et annet rom jeg kan titte i. Skal gjøre et iherdig søk i morgen (kan ikke romstere for mye nå av hensyn til naboen). Oppdaterer tråden om jeg finner den. Takk igjen for dere som har engasjert dere Anonymkode: 484af...99a 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 Selg med en gang den dukker opp. Så slipper du samme utfordringen senere i livet. Er mer viktig å sove godt enn å eie 13k drit. Anonymkode: 2e574...716
petterm Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har bare hatt 1 gjest siden sist jeg så den tror jeg, og vedkommende var ikke på det rommet i det hele tatt. Men etter å ha pustet litt ut slik som mange av dere anbefalte så kom jeg på et annet rom jeg kan titte i. Skal gjøre et iherdig søk i morgen (kan ikke romstere for mye nå av hensyn til naboen). Oppdaterer tråden om jeg finner den. Takk igjen for dere som har engasjert dere Anonymkode: 484af...99a Sjansen for at du har hivd den med eske er mikroskopisk. Jeg er sikker på at den dukker opp på ett eller annet tidspunkt. Lykke til! 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 Har du barn eller dyr som kan ha flyttet på den? Anonymkode: 55bd3...adc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #17 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du barn eller dyr som kan ha flyttet på den? Anonymkode: 55bd3...adc Har en katt, men han er en godt voksen kar som bruker tiden inne til å sove/spise og har aldri rørt tingene mine Anonymkode: 484af...99a 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #18 Skrevet 10. september 2023 You guys are the best - den var på det rommet jeg kom på etter at flere her ba meg ta en pust i bakken 😄❤️ Da er nattesøvnen reddet. Ha en god natt alle sammen! Anonymkode: 484af...99a 3 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå