Gå til innhold

Jeg har trolig kastet en diamantring til 13 000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Aner ikke engang når det kan ha skjedd, bare at den ikke ligger der jeg sist så den (hele esken er borte), og jeg har ikke hatt gjester som kan ha tatt den med seg. Den er ikke forsikret... 

Anonymkode: 484af...99a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva gjør jeg? Aner ikke engang når det kan ha skjedd, bare at den ikke ligger der jeg sist så den (hele esken er borte), og jeg har ikke hatt gjester som kan ha tatt den med seg. Den er ikke forsikret... 

En luring har gjemt den. Den kommer til rette 😉

Anonymkode: 44cc8...30f

Skrevet

Du leter, hver cm i huset.. 

Anonymkode: c9ecb...005

• Liker 3
Skrevet

Hva tenker du selv er logisk å gjøre? Det er ikke en forsikringssak siden du har rotet den bort. Så enten aksepterer du at den er borte eller så leter du etter den. 

Anonymkode: 28c02...461

• Liker 3
Skrevet

Innboforsikring?

Anonymkode: 07300...b80

• Nyttig 1
Skrevet

Koker deg en kopp med te, puster med magen og lar underbevisstheten jobbe. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når så du den sist?

Hvorfor tror du at du har kastet den?

Forsikringen dekker kun hvis du har hatt innbrudd, ikke hvis du har hivd den.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Jeg håper virkelig den dukker opp men føler jeg har lett alle logiske plasser. Så mye dumt man kan gjøre noen ganger 

Skrevet

Rolig nå, du har ikke kastet den. Den kommer for en dag når du har sluttet å lete.
Ikke forvent at forsikring dekker, selv mistet jeg en diamantøredobb i sluket i dusjen på et hotellrom og fikk femhundre kroner fra forsikringsselskapet. . 

Anonymkode: 9310c...486

• Liker 1
Skrevet

Det kan skje den beste. Sist dette skjedde med meg, lå den i Ringerike

• Liker 1
Skrevet
petterm skrev (1 minutt siden):

Når så du den sist?

Hvorfor tror du at du har kastet den?

Forsikringen dekker kun hvis du har hatt innbrudd, ikke hvis du har hivd den.

Helt ærlig husker jeg ikke når jeg så den, men mener det ikke er lenge siden. Jeg tror igrunn bare den er kastet fordi jeg ikke finner den, så mulig jeg overtenker og at det egentlig ikke er så ille som jeg frykter. Men den har pleid å være på en fast plass og nå plutselig la jeg merke til at den var borte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt ærlig husker jeg ikke når jeg så den, men mener det ikke er lenge siden. Jeg tror igrunn bare den er kastet fordi jeg ikke finner den, så mulig jeg overtenker og at det egentlig ikke er så ille som jeg frykter. Men den har pleid å være på en fast plass og nå plutselig la jeg merke til at den var borte. 

Du sier den ikke kan ha blitt tatt av gjester. Er det fordi du ikke har hatt gjester siden sist du så den, eller er det fordi du stoler på gjestene dine?

Lå den lett synlig for gjester? 

• Liker 1
Skrevet
petterm skrev (Akkurat nå):

Du sier den ikke kan ha blitt tatt av gjester. Er det fordi du ikke har hatt gjester siden sist du så den, eller er det fordi du stoler på gjestene dine?

Lå den lett synlig for gjester? 

Har bare hatt 1 gjest siden sist jeg så den tror jeg, og vedkommende var ikke på det rommet i det hele tatt. Men etter å ha pustet litt ut slik som mange av dere anbefalte så kom jeg på et annet rom jeg kan titte i. Skal gjøre et iherdig søk i morgen (kan ikke romstere for mye nå av hensyn til naboen). Oppdaterer tråden om jeg finner den. Takk igjen for dere som har engasjert dere 

• Liker 2
Skrevet

Selg med en gang den dukker opp. Så slipper du samme utfordringen senere i livet. Er mer viktig å sove godt enn å eie 13k drit.

:skya:

Anonymkode: 2e574...716

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har bare hatt 1 gjest siden sist jeg så den tror jeg, og vedkommende var ikke på det rommet i det hele tatt. Men etter å ha pustet litt ut slik som mange av dere anbefalte så kom jeg på et annet rom jeg kan titte i. Skal gjøre et iherdig søk i morgen (kan ikke romstere for mye nå av hensyn til naboen). Oppdaterer tråden om jeg finner den. Takk igjen for dere som har engasjert dere 

Sjansen for at du har hivd den med eske er mikroskopisk. Jeg er sikker på at den dukker opp på ett eller annet tidspunkt. 

Lykke til!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har du barn eller dyr som kan ha flyttet på den? 

Anonymkode: 55bd3...adc

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du barn eller dyr som kan ha flyttet på den? 

Anonymkode: 55bd3...adc

Har en katt, men han er en godt voksen kar som bruker tiden inne til å sove/spise og har aldri rørt tingene mine

• Liker 1
Skrevet

You guys are the best - den var på det rommet jeg kom på etter at flere her ba meg ta en pust i bakken 😄❤️ Da er nattesøvnen reddet. Ha en god natt alle sammen!

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...