Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du på kosmetikk, velvære og hudpleie i året? Da tenker jeg også på injeksjoner og behandlinger, og massasje/egenpleie. 
Jeg kjøper dag/nattkrem, øyekrem, serum, rens samt litt sminke til omtrent 8000 kr i året. I tillegg 3-4 massasjer i året, så rundt 8000kr der. Farger vipper og bryn innimellom, ca 5000kr. I tillegg frisør 4 -5 ganger pr år, farger det fire ganger så 8000kr der. Så totalt knapt 30 000kr totalt. Hva med deg?

Anonymkode: 45a4b...a20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva bruker du på kosmetikk, velvære og hudpleie i året? Da tenker jeg også på injeksjoner og behandlinger, og massasje/egenpleie. 
Jeg kjøper dag/nattkrem, øyekrem, serum, rens samt litt sminke til omtrent 8000 kr i året. I tillegg 3-4 massasjer i året, så rundt 8000kr der. Farger vipper og bryn innimellom, ca 5000kr. I tillegg frisør 4 -5 ganger pr år, farger det fire ganger så 8000kr der. Så totalt knapt 30 000kr totalt. Hva med deg?

Anonymkode: 45a4b...a20

Max 1000... alt går til barna..

Anonymkode: 4a883...057

Skrevet

Kanskje et par tusen. Hårklipp, sjampo, håndkrem og helt basis ting. 
Har det som personlig mål å ikke kaste bort penger på denne industrien her.

Skrevet

Bruker egentlig ikke noe spesielt utenom shampoo og balsam, dusjsåpe og slikt. Bruker solfaktor og hudkrem året rundt, vet ikke hvor mye det blir i året. 

Sminke og slikt bruker jeg ikke, er for lat til det. Neglelakk kjøper jeg vel en i året av og jeg gidder bare å male tåneglene for de ser så kjedelige ut når de ikke har farge.:ler: Frisør har jeg ikke gått til på mange år, har relativt langt hår så jeg klarer fint å ta det selv.

Kanskje jeg bruker rundt 3000 alt i alt, har egentlig ingen ide men er ikke mye penger som går i slikt her i hus. Hiver ut penger på mye annet unødvendig da som jeg synes er kjekkere å bruke penger på. :D

Skrevet

Sjampoo, balsam, sminke-kanskje 2000 i året. Har ikke råd til mer.

Anonymkode: 511a6...a22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...