AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Hva bruker du på kosmetikk, velvære og hudpleie i året? Da tenker jeg også på injeksjoner og behandlinger, og massasje/egenpleie. Jeg kjøper dag/nattkrem, øyekrem, serum, rens samt litt sminke til omtrent 8000 kr i året. I tillegg 3-4 massasjer i året, så rundt 8000kr der. Farger vipper og bryn innimellom, ca 5000kr. I tillegg frisør 4 -5 ganger pr år, farger det fire ganger så 8000kr der. Så totalt knapt 30 000kr totalt. Hva med deg? Anonymkode: 45a4b...a20
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva bruker du på kosmetikk, velvære og hudpleie i året? Da tenker jeg også på injeksjoner og behandlinger, og massasje/egenpleie. Jeg kjøper dag/nattkrem, øyekrem, serum, rens samt litt sminke til omtrent 8000 kr i året. I tillegg 3-4 massasjer i året, så rundt 8000kr der. Farger vipper og bryn innimellom, ca 5000kr. I tillegg frisør 4 -5 ganger pr år, farger det fire ganger så 8000kr der. Så totalt knapt 30 000kr totalt. Hva med deg? Anonymkode: 45a4b...a20 Max 1000... alt går til barna.. Anonymkode: 4a883...057
Andro Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Kanskje et par tusen. Hårklipp, sjampo, håndkrem og helt basis ting. Har det som personlig mål å ikke kaste bort penger på denne industrien her.
GammelKaktus Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Bruker egentlig ikke noe spesielt utenom shampoo og balsam, dusjsåpe og slikt. Bruker solfaktor og hudkrem året rundt, vet ikke hvor mye det blir i året. Sminke og slikt bruker jeg ikke, er for lat til det. Neglelakk kjøper jeg vel en i året av og jeg gidder bare å male tåneglene for de ser så kjedelige ut når de ikke har farge. Frisør har jeg ikke gått til på mange år, har relativt langt hår så jeg klarer fint å ta det selv. Kanskje jeg bruker rundt 3000 alt i alt, har egentlig ingen ide men er ikke mye penger som går i slikt her i hus. Hiver ut penger på mye annet unødvendig da som jeg synes er kjekkere å bruke penger på.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Sjampoo, balsam, sminke-kanskje 2000 i året. Har ikke råd til mer. Anonymkode: 511a6...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå