Helgekarjol Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 4 hours ago, Bertine said: Og hvorfor? Du kan begynne selv. 1
Bertine Skrevet 10. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2023 Helgekarjol skrev (8 timer siden): Du kan begynne selv. Gjerne, men vet ikke...
Anonymeeee Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 (endret) Har stemt SP fordi det var de jeg var mest enige med i lokalvalget. Hadde egentlig bestemt meg for å stemme på Rødt, men siden jeg fikk mest rett med SP, så ble det SP.. Endret 10. september 2023 av Anonymeeee 2
cleangal Skrevet 10. september 2023 #5 Skrevet 10. september 2023 Senterpartiet, for toppsaken deres i kommunen er veldig viktig for meg. Det gjelder noe som vil få stor betydning for meg hver dag. Mannen er listefyll for et annet parti, men jeg klarer ikke å bli enig med det partiet pga et par ting de er veldig negative til. 2
Angelheart2 Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 Arbeiderpartiet lokalt. Fordi de har gjort veldig mye positivt for kommunen de siste årene og programmet deres videre passer bra med mine ønsker og verdier. De har også ei veldig god liste over folk som jeg tror vil gjøre det bra i politikken. Kunne egentlig stemt Høyre også, da de har mye av de samme sakene på programmet, men jeg liker ikke et par av de som står høyt opp på lista der, så det kommer ikke til å skje.
Gjest GP950mAh Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 Stemte Høyre i lokalvalgene og Bønnelista i kirkevalget. Ble Høyre fordi innføring av eiendomsskatt var en viktig sak i kommunen noe Høyre er motstander av. Og fordi de har mange dyktige kandidater som vil styre kommunen godt.
Topsi Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 (endret) Stemte Rødt, de er for mer penger til eldreomsorgen og mindre til kunstsilo, og kanskje dyrene i byen kan få noe midler, men ser blåblått jt dette valget her Endret 11. september 2023 av Topsi 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå