AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Hadde i går min første runde med thaimassasje på veldig stramme muskler i nakke og skuldre. Det var helt sjukt vondt, men vondt skal vondt fordrive osv. Kjente armene var veldig tunge i går, men nå er venstre helt fin. Høyre, derimot, er vanskelig å bruke. Kan løfte den, men bevegelsen typ opp og bakover, som å finne noe fra posen ved siden av meg i bilen, er vanskelig! Det er ikke smerter, men armen er på en måte helt kraftløs. Dette er kanskje vanlig når musklene har fått sånn juling? Hvor lenge kan jeg regne med at dette varer? Anonymkode: a1f7c...945
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Sikkert en irritert nerve, jeg har hatt omtrent det samme som deg før. Ble et voldsomt leven på legekontoret fordi jeg ikke klarte å løfte armen høyere enn noen cm (etter en heftig runde i senga, haha), og ble lagt inn på nevrologisk avdeling på sykehuset og måtte gjennom en voldsom utredning og det var ikke måte på. Konklusjonen var.... irritert nerve i nakke/skulder, sannsynligvis fordi jeg hadde vært hos kiropraktor samme dag 🫠 Det varte noen få dager hos meg, hadde full førlighet etter sånn tre dager, men det tok vel en til to uker før alt ubehag var borte. Anonymkode: 56a6c...810
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sikkert en irritert nerve, jeg har hatt omtrent det samme som deg før. Ble et voldsomt leven på legekontoret fordi jeg ikke klarte å løfte armen høyere enn noen cm (etter en heftig runde i senga, haha), og ble lagt inn på nevrologisk avdeling på sykehuset og måtte gjennom en voldsom utredning og det var ikke måte på. Konklusjonen var.... irritert nerve i nakke/skulder, sannsynligvis fordi jeg hadde vært hos kiropraktor samme dag 🫠 Det varte noen få dager hos meg, hadde full førlighet etter sånn tre dager, men det tok vel en til to uker før alt ubehag var borte. Anonymkode: 56a6c...810 Oi, såpass! Jeg klarer heldigvis å løfte armen mer enn det. Men det kan jo absolutt være noe sånt, ja! Får håpe det løsner mer i løpet av de nærmeste dagene, jeg løfter ting hele dagen på jobb, så det er upraktisk med bare halvannen arm tilgjengelig 🫣 Anonymkode: a1f7c...945
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Jeg kan ha det sånn flere dager etter jeg har fått massasje hos fysioterapeut. Anonymkode: 6bd44...e75 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Vær glad det bare er en arm Anonymkode: 87461...db6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vær glad det bare er en arm Anonymkode: 87461...db6 ? Anonymkode: a1f7c...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå