AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Vi har datet i over 2 mnd og hadde sex for 1 uke siden. Plutselig sluttet han å sende meldinger og ble rar. Under sexen virket han litt stresset og lurte på om jeg er fornøyd om han gjør det riktig. Etter det hadde vi fin prat og jeg dro hjem. Etter daglig kontakt og mange dates føles det rart at han fikk kalde føtter, men sånn er det bare. Flere som har opplevd det ? Anonymkode: 0a433...220 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Har du send sms/tlf? Anonymkode: 7bb27...0f1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har du send sms/tlf? Anonymkode: 7bb27...0f1 Ja, han svarer høflig og der avslutter samtaler Anonymkode: 0a433...220 1
Andro Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Har inntrykk av at dette er veldig vanlig. Han har nådd målet sitt. Mission accomplished. Nå er det ut på jakt etter den neste. 16 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Hadde dere snakket sammen om at dere søkte det samme? Søkte dere begge to en kjæreste? Anonymkode: ada98...b2d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Dette er jo interessant... I andre diskusjoner her på KG er damene veldig høylytte om sine sexbehov og at de vil ha sex tidlig for så å bestemme om de gidder å fortsette. Men om menn gjør det samme.... 🤔 Anonymkode: 5af6e...322 10
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Har inntrykk av at dette er veldig vanlig. Han har nådd målet sitt. Mission accomplished. Nå er det ut på jakt etter den neste. Noen menn er bare sånn: «Next!».. Anonymkode: ada98...b2d 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 Ja, det har jeg opplevd mange ganger. Og min erfaring er at det kan være veldig mye forskjellig. Man aner jo ikke, så lenge de ikke sier noe. Det som er dumt er at man begynner å "lage" seg forklaringer selv, som gjerne går litt i retning hva man ønsker de skal være... og så kan det være noe helt annet. Nå det skjer så bruker jeg å gå ut i fra at de mistet interessen eller har flere. Det har som regel stemt. HVORFOR får man gjerne aldri vite, det kan jo være så mye. Men man kan jo spørre og håpe på et ærlig svar. Anonymkode: 1fb00...de4 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Tenker at når fyren holder ut i 2 måneder før sex, for så å stikke, så er han en pill råtten drittsekk. Anonymkode: e7aa5...c5f 6 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 Jeg har aldri opplevd dette, men har forstått at det er vanlig. Anonymkode: 952b3...257 1
Nettinettet Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har datet i over 2 mnd og hadde sex for 1 uke siden. Plutselig sluttet han å sende meldinger og ble rar. Under sexen virket han litt stresset og lurte på om jeg er fornøyd om han gjør det riktig. Etter det hadde vi fin prat og jeg dro hjem. Etter daglig kontakt og mange dates føles det rart at han fikk kalde føtter, men sånn er det bare. Flere som har opplevd det ? Anonymkode: 0a433...220 Kan det hende at du overtolker oppførselen hans? Altså det er veldig vanlig at man overanalyserer fordi man har opplevd dette før eller har hørt om at det skjer. Siden han spute deg om han gjorde det riktig etc kan han nok være redd for å ikke ha presstert godt nok. Jeg ville sendt han en melding noe ala: "Hei. Følte ting kanskje ble litt rart mellom oss etter at vi hadde sex og hadde vært fint å sett deg og snakket litt. Kanskje jeg kan lage en bedre middag for deg og så kan vi dele litt god vin og snakke litt sammen?" Jeg tenker at du vil ha en mann som vil snakke ut om ting og som det er mulig å si det du føler og tenker til? Og ved å være så direkte og ærlig ser du hva du får tilbake 5 5
Nettinettet Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ja, det har jeg opplevd mange ganger. Og min erfaring er at det kan være veldig mye forskjellig. Man aner jo ikke, så lenge de ikke sier noe. Det som er dumt er at man begynner å "lage" seg forklaringer selv, som gjerne går litt i retning hva man ønsker de skal være... og så kan det være noe helt annet. Nå det skjer så bruker jeg å gå ut i fra at de mistet interessen eller har flere. Det har som regel stemt. HVORFOR får man gjerne aldri vite, det kan jo være så mye. Men man kan jo spørre og håpe på et ærlig svar. Anonymkode: 1fb00...de4 Hvordan vet du at det er det som har skjedd? Altså at de har mistet interessen? Siden du samtidig sier at du ikke får vite hvorfor. Hvorfor spør du ikke hva det var som gjorde at interessen forsvant slik at du kan forstå bedre hva som skjer? Eller spør du og så sier de at de ikke vet? 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 Nettinettet skrev (27 minutter siden): Kan det hende at du overtolker oppførselen hans? Altså det er veldig vanlig at man overanalyserer fordi man har opplevd dette før eller har hørt om at det skjer. Siden han spute deg om han gjorde det riktig etc kan han nok være redd for å ikke ha presstert godt nok. Jeg ville sendt han en melding noe ala: "Hei. Følte ting kanskje ble litt rart mellom oss etter at vi hadde sex og hadde vært fint å sett deg og snakket litt. Kanskje jeg kan lage en bedre middag for deg og så kan vi dele litt god vin og snakke litt sammen?" Jeg tenker at du vil ha en mann som vil snakke ut om ting og som det er mulig å si det du føler og tenker til? Og ved å være så direkte og ærlig ser du hva du får tilbake Når svarene er veldig korte og ,,kalde,, så er det ingen grunn å fortsette å skrive eller invitere. ts Anonymkode: 0a433...220 4 4 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Tenker at når fyren holder ut i 2 måneder før sex, for så å stikke, så er han en pill råtten drittsekk. Anonymkode: e7aa5...c5f Det er rart pga han har vært klar at han er ute etter noe seriøst og jeg trodde på han. ts Anonymkode: 0a433...220 2 1
Nettinettet Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når svarene er veldig korte og ,,kalde,, så er det ingen grunn å fortsette å skrive eller invitere. ts Anonymkode: 0a433...220 Er det ikke det, eller handler det om at du er redd for hva han skal si? Jeg tror veldig mange gjør den feilen at de bare går vekk fra noe når det føles ubehagelig og at det er grunnen til at de forblir single. De som tar tak, spør og får svar, og tør ha de ukomfertable samtalene finner løsningene dere andre ikke finner. Jeg vil virkelig anbefale deg å ta kontakt med han og invitere han til en ærlig samtale. 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 Klarte han å avslutte? Var sexen bra for deg? Høres ut som han har komplekser i forhold til intimitet. Prat med han. Anonymkode: 1342c...248 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #17 Skrevet 9. september 2023 Iblant funker man jo bare ikke sammen i senga. Har avsluttet et par ganger fordi jeg ikke har hatt spesielt lyst til å gjenta det. Ikke at det er noe galt med personen, eller at det var noe "mission accomplished" i det. Anonymkode: fcb99...91f 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18 Skrevet 9. september 2023 Nettinettet skrev (55 minutter siden): Er det ikke det, eller handler det om at du er redd for hva han skal si? Jeg tror veldig mange gjør den feilen at de bare går vekk fra noe når det føles ubehagelig og at det er grunnen til at de forblir single. De som tar tak, spør og får svar, og tør ha de ukomfertable samtalene finner løsningene dere andre ikke finner. Jeg vil virkelig anbefale deg å ta kontakt med han og invitere han til en ærlig samtale. Hvorfor? Han viser jo at han ikke er interessert i å pleie noe videre relasjon når han er kort og avslutter samtalen, da skal man selvfølgelig ikke fortsette å ta mer kontakt. Anonymkode: bfac8...53f 2
Nettinettet Skrevet 9. september 2023 #19 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor? Han viser jo at han ikke er interessert i å pleie noe videre relasjon når han er kort og avslutter samtalen, da skal man selvfølgelig ikke fortsette å ta mer kontakt. Anonymkode: bfac8...53f Ut i fra min erfaring med parene som jeg har hjulpet i den fasen så viser det seg i 8 av 10 tilfeller at det ikke handler om manglende interesse men andre ting. Det kan godt være at han har følt at du endret deg og dermed tar han mindre initativ for å se hvordan du reagerer, fordi han er like feig som deg til å ta opp hva som egentlig foregår og hva han føler. Og ja du kan godt si at - jeg vil ikke ha en mann som ikke tar opp hva han føler, men du viser her at du ikke gjør det du heller. 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #20 Skrevet 9. september 2023 Tror du blander meg med ts. Folk som driver og tester meg for å se hvordan jeg reagerer trenger jeg ikke, jeg er for gammel for mind games. Hvis en fyr plutselig blir kald så kommer jeg ikke til å løpe etter han, såpass stolthet har jeg. Anonymkode: bfac8...53f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå