Cuba Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Skal drikke i kveld og tenkte jeg skulle brenne en cd med noe musikk.. men kommer ikke på noen bra. Disse har jeg: "Black Eyed Peace" med "My Humps" "Shakira" med "Cusom Makes The Clown" "Charly Lownoise" med "Wonderful Days" "Pharell feat. Gwen Stefani" med "Can I Have It Like That" Hm.. noen som vet om noen bra? Jeg har kanskje litt forskjellig rar smak men.. Noe som fenger i allefall! Liker bra dance og trance.. og andre ting og.. den med Pharell er jo ikke akkurat trance..
nostalgia Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 Sikkert ikke helt hva du er på jakt etter... men jeg liker i alle fall veldig godt "Days Like This" av Van Morrison... får meg alltid i godt humør! Jamie Cullum har en del gladsanger også, av den litt "gammeldagse" typen... Du kan jo f. eks prøve å finne "These Are The Days"og "I Could Have Danced All night"... og se om du liker? Håper du får en fin kveld!!
Lassie Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Ser jeg er for sent ute, men et tips til en sang som du kan ha til senere iallfall. "Pussylovers" med Dj Balloon - det er techno. (Har du sett "From dusk till dawn" så er det technoversjon av Chet's speech)
Cuba Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2006 Ok, takk! Fikk ikke lagd noen cd uansett, fant ikke nok sanger! Så det var bra det! Bare å komme med fler!
Wonderwoman Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Noen forslag: Kanye West: Golddigger Ricky Martin: Drop it on me Pussycat dolls: Dont cha Rihanna: Pon de replay Mira Craig: Headhunted Timbuktu: Det ordnar sig Cardigans: I need some fine wine, and you you need to be nicer Usher: Yeah Madonna: Sorry Alt dette er feiende flott vorspiel-musikk i mine ører
Cuba Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2006 Noen forslag: Kanye West: Golddigger Ricky Martin: Drop it on me Pussycat dolls: Dont cha Rihanna: Pon de replay Mira Craig: Headhunted Timbuktu: Det ordnar sig Cardigans: I need some fine wine, and you you need to be nicer Usher: Yeah Madonna: Sorry Alt dette er feiende flott vorspiel-musikk i mine ører ← Ja, mye bra her! Har en del, men skal laste ned litt og! Men IKKE Mira Craig Er ikke det den "Voff voff" sangen??
Wonderwoman Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 hehe, nei det er den nyeste Ikke så mye voff!
Donnie Darko Skrevet 23. januar 2006 #9 Skrevet 23. januar 2006 skal du ha musikk med fart i så er det kun en ting som gjelder! Thrashmetal! Skaff deg reign in blood med Slayer!
LarsLarsere Skrevet 24. januar 2006 #10 Skrevet 24. januar 2006 skal du ha musikk med fart i så er det kun en ting som gjelder! Thrashmetal! Skaff deg reign in blood med Slayer! ← Og decade of aggression,live plata!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå