Gå til innhold

Damer gnir seg flørtende inntil meg på utesteder når jeg danser. Betyr det de synes jeg er kjekk eller er det bare lek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fremmede damer kommer ofte bort og gnir seg flørtende inntil meg på utesteder når jeg danser, av og til veldig intimt (gnir rompen dypt inn i skrittet mitt) Betyr det de synes jeg er kjekk/tiltrekkende/vil ha sex med meg eller er det bare for gøy? (Selvfølgelig vil det være individuelt, men er allikevel interessert i høre hva folk har å si) Jeg pleier å gi mye av meg selv på dansegulvet og koser meg der, så kanskje det bare er en del av moroa for dem.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når de begynner sånn, jeg liker det, men samtidig føler jeg at det bare er en lek. Jeg tiltrekker ikke damer ellers og har blitt kalt stygg mange ganger. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke signalene. Jeg har hørt om damer som later som de er interessert i en fyr på danse gulvet og går bort til han for å bli begjært, kun for å booste egoet sitt. De går fra han så snart han viser interesse tilbake.

Er det noen her som kan hjelpe meg med å tolke disse signalene bedre? Selvfølgelig er det individuelt fra person til person, men hadde vært interessant å få noen innspill allikevel. Jeg har lyst til å være intim tilbake, men er redd de bare tuller med meg for sitt egos skyld og vil le av meg eller gå sin vei hvis jeg gjør noe tilbake. Jeg er redd for å bli avvist så derfor bare nikker jeg høflig mens jeg danser og  de holder på 🤷‍♂️

Anonymkode: 18534...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parrings-dans dette 👍🏼

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
30 minutter siden, AllahBallah said:

Parrings-dans dette 👍🏼

Jeg håper du har rett..

Skrevet

Majoriteten av jenter er på dansegulvet for å ha det gøy, du er en av få menn som oppriktig koser deg på dansegulvet å du vil nesten automatisk få oppmerksomhet bare for dette.

det er derimot lett å snu denne oppmerksomheten til ligging, men min erfaring tilsier at de kan snu oppmerksomheten nesten på minuttet over til noen andre, kanskje har de en flørt de venter på? Type fra før? Jenter kan sende de merkeligste signaler 

Anonymkode: eda27...068

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Majoriteten av jenter er på dansegulvet for å ha det gøy, du er en av få menn som oppriktig koser deg på dansegulvet å du vil nesten automatisk få oppmerksomhet bare for dette.

Ja det virker som flest menn bare er på dansegulvet for å finne damer. Dansingen er et ork for dem mens damene faktisk har det gøy og nyter øyeblikket.

ts  

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er derimot lett å snu denne oppmerksomheten til ligging

Du mener at det er lett å feiltolke oppmerksomheten? Eller at oppmerksomheten kan føre til ligging?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du mener at det er lett å feiltolke oppmerksomheten? Eller at oppmerksomheten kan føre til ligging?

Jeg tenker at når du først får nærhet til en dame i en slik seksualiserende setting så er du ganske dust om du går hjem alene, trenger jo verken snakke eller være sjarmerende, kontakten er allerede der på deres premisser, du merker fort om eskalering er gjengjeldende eller ikke

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at når du først får nærhet til en dame i en slik seksualiserende setting så er du ganske dust om du går hjem alene, trenger jo verken snakke eller være sjarmerende, kontakten er allerede der på deres premisser, du merker fort om eskalering er gjengjeldende eller ikke

Jeg tror ikke en dame vil være interessert hvis man ikke har noen sjarm

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fremmede damer kommer ofte bort og gnir seg flørtende inntil meg på utesteder når jeg danser, av og til veldig intimt (gnir rompen dypt inn i skrittet mitt) Betyr det de synes jeg er kjekk/tiltrekkende/vil ha sex med meg eller er det bare for gøy? (Selvfølgelig vil det være individuelt, men er allikevel interessert i høre hva folk har å si) Jeg pleier å gi mye av meg selv på dansegulvet og koser meg der, så kanskje det bare er en del av moroa for dem.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når de begynner sånn, jeg liker det, men samtidig føler jeg at det bare er en lek. Jeg tiltrekker ikke damer ellers og har blitt kalt stygg mange ganger. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke signalene. Jeg har hørt om damer som later som de er interessert i en fyr på danse gulvet og går bort til han for å bli begjært, kun for å booste egoet sitt. De går fra han så snart han viser interesse tilbake.

Er det noen her som kan hjelpe meg med å tolke disse signalene bedre? Selvfølgelig er det individuelt fra person til person, men hadde vært interessant å få noen innspill allikevel. Jeg har lyst til å være intim tilbake, men er redd de bare tuller med meg for sitt egos skyld og vil le av meg eller gå sin vei hvis jeg gjør noe tilbake. Jeg er redd for å bli avvist så derfor bare nikker jeg høflig mens jeg danser og  de holder på 🤷‍♂️

Jeg som kvinne ville tolket det som at de er interessert i deg og synes du er tiltrekkende. Kanskje vil noen av dem ha sex. Andre gjør det bare for flørten, men uansett ville de ikke gjort det med noen de ikke finner tiltrekkende nok. 

Det du kan gjøre i en sånn situasjon er å vurdere om du også synes dama er tiltrekkende. Ikke skap deg forventninger, men du kan fint gi mer tydelige signaler tilbake hvis du også er interessert. Det verste som kan skje er at du blir avvist. Så lenge du er innstilt på at det kan skje, er det ufarlig. 

Endret av Drizzt
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, Drizzt said:

Jeg som kvinne ville tolket det som at de er interessert i deg og synes du er tiltrekkende. Kanskje vil noen av dem ha sex. Andre gjør det bare for flørten, men uansett ville de ikke gjort det med noen de ikke finner tiltrekkende nok. 

Det du kan gjøre i en sånn situasjon er å vurdere om du også synes dama er tiltrekkende. Ikke skap deg forventninger, men du kan fint gi mer tydelige signaler tilbake hvis du også er interessert. Det verste som kan skje er at du blir avvist. Så lenge du er innstilt på at det kan skje, er det ufarlig. 

Takk for innsikten 👍 Jeg skal prøve å være litt mer mottakelig.  

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Jeg tolker alle kvinner som interesserte i meg enten de er direkte eller sjenerte.

Med det sagt, så er det mange kvinner som bruker byen som en arena for bekreftelse for egen attraktivitet og uten noen intensjoner utover å få bekreftet at en mann opplever henne attraktiv.

Litt trist, egentlig. Men også helt menneskelig.
:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dersom jeg gnir meg inntil noen på dansegulvet så er det fordi jeg ønsker å pule med vedkommende. Jeg danser aldri med noen jeg ikke er kåt på. 

Anonymkode: 162b0...a88

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde selv aldri gnidd meg mot en mann uten å være tiltrukket av ham. 

Anonymkode: c693e...c80

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tenker det ikke trenger å være noen sammenheng mellom å ville danse og ville ligge. Nesten alle damer elsker å danse, det betyr ikke at de fleste vil ligge med tilfeldige mannfolk.

Jeg tenker de kan synes du er kjekk og tiltrekkende å danse med TS, uten at det trenger å bety at de ønsker å ligge med deg. Du spør i overskriften om damene synes du er kjekk eller om det bare er lek. Jeg tenker å danse er å leke først og fremst, poenget for meg er å ha det gøy med andre som jo er lek. Samtidig danset jeg ikke med folk jeg ikke liker så det at jeg danser fordi det er gøy å danse betyr ikke at jeg ikke kan synes mennene er kjekke og tiltrekkende. 

Det handler i liten grad om bekreftelse for meg når jeg danser eller er på byen, det er ikke slik at jeg ønsker noe «romantisk» selv om jeg danser med noen. Om menn begynner å vise «interesse» går jeg, ikke fordi jeg har lett etter interesse, men fordi jeg ikke ønsker det. Jeg vil bare ha det gøy og danse, om mannen begynner å vise «interesse» for mye mer en dans blir det ubehagelig og jeg går. 

Det er jo som du skriver TS individuelle forskjeller så de dammene du danser med trenger ikke tenke som meg, men dette er slik jeg tenker om dansing. Så får jeg også legge til at det begynner bli år siden jeg faktisk har vært å danset, selv om jeg var mye ute å danset i mine yngre dager 🙂 og fines sikkert jenter som tenker på samme måte på dansegulvet nå. 

PS. Ikke tro på de som sier du er stygg, det er en helt sosial tilbakestående ting og si! De som sier det er trolig ikke til å stole på. Jenter vill jo være med å danse, så du er jo åpenbart tiltalende. Det er veldig få damer som går rundt og plukker om menn på gata, så det at du vanligvis ikke «tiltrekker deg damer» betyr ikke at du ikke er tiltrekkende. 

• Liker 2
Skrevet

Vil du ha noe med kvinner å gjøre som driver å gnikker seg inntil fremmende menn, da? Du er nok ikke den eneste de gjør det med. Jeg ville forsøkt å fokusere mer på de jordnære jentene. Problemet der er jo at de sannsynligvis ikke tørr flørte med deg, selv når de er interessert, så du vil aldri merke at de liker deg

Skrevet
3 hours ago, Refreng said:

Vil du ha noe med kvinner å gjøre som driver å gnikker seg inntil fremmende menn, da? Du er nok ikke den eneste de gjør det med. Jeg ville forsøkt å fokusere mer på de jordnære jentene. Problemet der er jo at de sannsynligvis ikke tørr flørte med deg, selv når de er interessert, så du vil aldri merke at de liker deg

Hva er det for slags nedlatende holdning? Damer må da få lov til å danse seksuelt så mye de vil. De blir ikke dårlige mennesker av den grunn.

Anonymkode: 37430...d4f

• Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det for slags nedlatende holdning? Damer må da få lov til å danse seksuelt så mye de vil. De blir ikke dårlige mennesker av den grunn.

Anonymkode: 37430...d4f

Det er nok korrelasjon mellom mennesker som utøver voldsom offentlig seksuell adferd med mennesker de ikke kjenner- og mennesker med dårlige og overfladiske verdier. Du vil nok finne flere innen sjangeren ex on the beach blant slike menn og kvinner- enn velleste kloke mennesker. For å si det sånn. For all del, om man liker et liv med mye drama, så kjør på.

Skrevet
Ragnar Danneskjöld skrev (14 timer siden):

Jeg tolker alle kvinner som interesserte i meg enten de er direkte eller sjenerte.

Med det sagt, så er det mange kvinner som bruker byen som en arena for bekreftelse for egen attraktivitet og uten noen intensjoner utover å få bekreftet at en mann opplever henne attraktiv.

Litt trist, egentlig. Men også helt menneskelig.
:) 

Den siste der er ofte tilfelle ja.

Men de gjør det ikke på noen de finner uattraktive. 

• Liker 1
Skrevet
Refreng skrev (På 10.9.2023 den 14.23):

Det er nok korrelasjon mellom mennesker som utøver voldsom offentlig seksuell adferd med mennesker de ikke kjenner- og mennesker med dårlige og overfladiske verdier. Du vil nok finne flere innen sjangeren ex on the beach blant slike menn og kvinner- enn velleste kloke mennesker. For å si det sånn. For all del, om man liker et liv med mye drama, så kjør på.

Hahah så du tror det er en sammenheng mellom det å danse og det å krangle eller lage «drama»? Jeg tror det er en korrelasjon mellom å være dømmende og forutinntatt og det å leve et kjedelig liv. Så vi har nok begge fordommer mot hverandre 😛 

Skrevet
13 minutter siden, Pippi Lotta said:

Hahah så du tror det er en sammenheng mellom det å danse og det å krangle eller lage «drama»? Jeg tror det er en korrelasjon mellom å være dømmende og forutinntatt og det å leve et kjedelig liv. Så vi har nok begge fordommer mot hverandre 😛 

Mener du at all dansing er voldsom offentlig seksuell adferd? Da må jeg revurdere synet mitt på breakdancing og steppdansing....

Men det er jo litt ironisk at du kommer med en usaklig komemntar som byr opp til drama.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...