AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #21 Skrevet 9. september 2023 Derfor så får man folk til å vippse / betale før man gjør dem en tjeneste. Anonymkode: fdccf...e14
NiceOrNothing Skrevet 9. september 2023 #22 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjøpte noe relativt viktig for en venninne i dag. Leverte varen og kvittering til henne, hun åpnet, brukte det og jeg var lenge med henne etterpå. Hun nevnte ikke én gang hvor mye hun skyldte meg. Til en sånn grad at nå er det kleint å sende vippskrav for vi er ikke SÅ close. Er snakk om 150 kr, så er ikke all verdens, men det er fortsatt 150 kr. Det er ikke det at hun ikke har penger heller. Syns det er frekt. Det første jeg gjør når noen kjøper noe for meg er å spørre hvor mye jeg skylder dem. Anonymkode: d3fd2...90d Da bruker jeg sende krav på vips . Enkelt og greit , uten noen videre forklaring . Sum + beskrivelse av det du kjøpte ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #23 Skrevet 9. september 2023 Send Vipps-krav. Er da ikke flaut for deg, bare for hun som glemte å betale. Anonymkode: d2bf4...a5c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #24 Skrevet 10. september 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Kjøpte noe relativt viktig for en venninne i dag. Leverte varen og kvittering til henne, hun åpnet, brukte det og jeg var lenge med henne etterpå. Hun nevnte ikke én gang hvor mye hun skyldte meg. Til en sånn grad at nå er det kleint å sende vippskrav for vi er ikke SÅ close. Er snakk om 150 kr, så er ikke all verdens, men det er fortsatt 150 kr. Det er ikke det at hun ikke har penger heller. Syns det er frekt. Det første jeg gjør når noen kjøper noe for meg er å spørre hvor mye jeg skylder dem. Anonymkode: d3fd2...90d Send Vippskrav Anonymkode: e3999...59f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #25 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjøpte noe relativt viktig for en venninne i dag. Leverte varen og kvittering til henne, hun åpnet, brukte det og jeg var lenge med henne etterpå. Hun nevnte ikke én gang hvor mye hun skyldte meg. Til en sånn grad at nå er det kleint å sende vippskrav for vi er ikke SÅ close. Er snakk om 150 kr, så er ikke all verdens, men det er fortsatt 150 kr. Det er ikke det at hun ikke har penger heller. Syns det er frekt. Det første jeg gjør når noen kjøper noe for meg er å spørre hvor mye jeg skylder dem. Anonymkode: d3fd2...90d helt enig. Husker jeg var i en butikk med en kollega, som så noe hun likte, men hun hadde glemt penger, og spurte om jeg kunne betale så kunne hun vippse meg. Jeg betalte, det var en pyntegjenstand til over 500 kroner, som jeg ikke hadde råd til, men det ville jeg ikke si, og hun skulle jo vippse med en gang. Hun åpnet vipps, begynte å taste telefonnummeret mitt, men så ringte telefonene og hun gjorde det ikke ferdig. Har aldri minnet henne på det, for jeg ville ikke at hun skulle vite at jeg faktisk trengte de pengene. Anonymkode: 73031...f3c
Rhodiola Skrevet 10. september 2023 #26 Skrevet 10. september 2023 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #27 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjøpte noe relativt viktig for en venninne i dag. Leverte varen og kvittering til henne, hun åpnet, brukte det og jeg var lenge med henne etterpå. Hun nevnte ikke én gang hvor mye hun skyldte meg. Til en sånn grad at nå er det kleint å sende vippskrav for vi er ikke SÅ close. Er snakk om 150 kr, så er ikke all verdens, men det er fortsatt 150 kr. Det er ikke det at hun ikke har penger heller. Syns det er frekt. Det første jeg gjør når noen kjøper noe for meg er å spørre hvor mye jeg skylder dem. Anonymkode: d3fd2...90d Du sender bare kravet. Og sluttet å handle for henne. Anonymkode: 5f65c...567
Marvelous Skrevet 10. september 2023 #28 Skrevet 10. september 2023 Ta det som en lærdom og slutt å kjøp ting for andre med mindre du får forskuddsbetalt.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #29 Skrevet 10. september 2023 Send sms-krav, eller spill dum og spør på sms: «Hei, fikk du forresten kvitteringen for det jeg kjøpte i går? Jeg finner den ikke, og glemte alt helt. Du kan vippse 150,-« Anonymkode: bce5f...1fd
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #30 Skrevet 10. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): helt enig. Husker jeg var i en butikk med en kollega, som så noe hun likte, men hun hadde glemt penger, og spurte om jeg kunne betale så kunne hun vippse meg. Jeg betalte, det var en pyntegjenstand til over 500 kroner, som jeg ikke hadde råd til, men det ville jeg ikke si, og hun skulle jo vippse med en gang. Hun åpnet vipps, begynte å taste telefonnummeret mitt, men så ringte telefonene og hun gjorde det ikke ferdig. Har aldri minnet henne på det, for jeg ville ikke at hun skulle vite at jeg faktisk trengte de pengene. Anonymkode: 73031...f3c Du hadde fått gullmedalje i det store mesterskapet for konfliktskyhet! Gratulerer! Anonymkode: acc7e...de4 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #31 Skrevet 10. september 2023 Det kan faktisk skje at man glemmer også, da hadde jeg blitt flau, men satt pris på å få vipps-kravet så jeg fikk ordnet opp. Hvis hun ikke responderer på kravet så er det bare å droppe henne. Folk kan være veldig sleipe også. Jeg var nylig frivillig på et arrangement der de var så dumme å kun ta vipps, og dekningen forsvant i området. Folk skulle da gjøre opp for seg når de kom til et sted med dekning, men det gjorde godt under halvparten. At så mange glemmer tror jeg ikke på. Anonymkode: 040cf...01a 1
c_buk Skrevet 10. september 2023 #32 Skrevet 10. september 2023 1. Send vippskrav 2. Send melding om det ikke betales iløpet av én dag 3. Aldri legg ut for vedkommende igjen. Enten snylter dem eller så er de surrehuer. De ønsker du ikke at skylder deg penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå