AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #21 Del Skrevet 12. september 2023 Purple_Pixiedust skrev (På 11.9.2023 den 12.34): Jeg liker i hvert fall ikke å dusje. Synes bare det er stress og kan godt gå fem dager uten dusj. Bare tar en vaskeklut på morgenen.. Jeg liker å dusje. Vi er forskjellige. Men har hørt mange med Asperger ikke liker det. Får jeg ikke dusjet og vasket håret så føler jeg meg ekkel. Anonymkode: 2b580...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #22 Del Skrevet 12. september 2023 On 9/11/2023 at 10:51 AM, AnonymBruker said: Jeg synes det er bra at du ble spurt om personlig hygiene da dette er utfordrende for mange med Asperger. Både på grunn av sanseulikheter, og fordi man kanskje bryr seg mindre om sosiale forventninger. Personer med autisme/asperger har ofte ujevn evneprofil og har utfordringer selv om man er intelligent og klarer studier/jobb. Anonymkode: aafe8...064 Enig. Vil legge til at når man prøver å sette en diagnose så stiller man jo ikke kun spørsmålene som er relevant for den aktuelle diagnosen. Man prøver jo også å se om det kan være andre diagnoser, eller kanskje ingen diagnose. Anonymkode: c5f14...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 16. september 2023 #23 Del Skrevet 16. september 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå