Gå til innhold

Leketøy og samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere menn om at en kvinne bruker vibrator på klitoris under samlede?

Anonymkode: 3f9dd...d1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker nada.

Anonymkode: e52d9...232

Skrevet

Tenker ok det

Anonymkode: fba19...ab8

Skrevet

At det er helt ok. De færreste kvinner når klimaks kun ved hjelp av penetrering, så om mannen ikke gjør jobben - så får vibratoren gjøre det. 

Anonymkode: be09f...1f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At det er helt ok. De færreste kvinner når klimaks kun ved hjelp av penetrering, så om mannen ikke gjør jobben - så får vibratoren gjøre det. 

Anonymkode: be09f...1f9

Tenker ikke at mannen ikke gjør jobben, det er bare så mye enklere å komme med vibrator. Kommer uten også, men av og til er det digg med en kjapp orgasme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønte ikke helt hva du mener?

Det er jo ikke noe spesielt å tenke om det, utover at det er flott at man tar ansvar for egen nytelse.

tror ikke du finner en mann som ville tenkt noe negativt om akkurat dette… Da er han i hvert fall utrolig spesiell, og strengt tatt ikke en du ønsker å ha sex med.

Anonymkode: f6ce1...9cb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

tror ikke du finner en mann som ville tenkt noe negativt om akkurat dette… Da er han i hvert fall utrolig spesiell, og strengt tatt ikke en du ønsker å ha sex med.

Jeg har vært på KG i noen år, og historier om hva spesielle og usikre menn(esker) synes er negativt, florerer. Menn som ikke takler at hun tar på seg selv under akten, f.eks. 

For oss andre er det bedre desto mer hun deltar i sexen. Enten hun bringer inn leketøy, eller levende hjelpere i senga, så betyr det at hun vil ha noe ut av det vi gjør. 

Anonymkode: 03a39...325

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ville absolutt ikke tenkt negativt om dette. Faktisk, ville tenkt høyst positivt om det:
For det første betyr det at hun er en aktiv deltaker i sexen framfor å bare ligge der.
For det andre betyr det sannsynligvis ikke er redd for å prøve ting, redd for å gjøre ting i senga.
For det tredje betyr det at hun ønsker orgasme og det er mye av poenget med samleiet. Jeg -vil- at hun skal komme og få sjelesettende orgasmer.

.. og for det fjerde ville jeg likt det for min egen del også. Jeg ville synes det var sexy at hun lekte med seg selv, samtidig som vi knulla. Om det er med en finger, en hånd eller et leketøy spiller mindre rolle. Selv uten at jeg rent fysisk merket noe ville jeg blitt mer tent av det... men det er jo en viss sjanse for at også jeg ville merket noe.
En finger, hånd eller leketøy kan jo teknisk sett bli brukt på mer enn bare klitorisen. Det er sykt sexy å kjenne en hånd eller finger på pikken samtidig som jeg merker pikken går inn og ut av henne. Et leketøy ville sikkert ha litt av samme virking om det kom litt på "avveie" :D

Fordelen med å bli eldre er at man blir tryggere på seg selv. Man legger ikke en egen verdighet og selvbilde i alt mulig. Må man ha ekstra stimulering, glid, whatever, så gjør man det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 14.34):

Det som tenner meg er ikke noe sex leke men at jenta nyter og har det deilig med eller uten leke.  Gjerne om hun blir tenn når jeg fingrer eller gjør noe som virkelig gir henne nytelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...