Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal du med det? Gi ungen klaus?

Anonymkode: f83c0...666

Skrevet

Min søster bruker den hver natt, men jeg er usikker på størrelsen. Hun begynte å bruke den når baby var ca 4mnd, for da ble dynen sparket av. 

Anonymkode: 8847f...3d6

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal baby få klaus av den?

Anonymkode: 8847f...3d6

• Liker 7
Skrevet

Har en, men brukes ikke. Han sover med egen dyne i min seng, sammen med meg. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror forøvrig dette starta som en USA-ting, poenget er at baby ikke kan få den over ansiktet og kveles i løpet av natta. 

Anonymkode: 6dd2a...fdd

Skrevet

Nevøen min brukte en sånn. Han stortrivdes i den 🥰

Anonymkode: e9e3a...5ca

• Liker 1
Skrevet

Vi har brukt sovepose helt siden ungen begynte å bevege seg i senga, han la seg konstant oppå eller under dyna. Med sovepose har han ikke de mulighetene lengre!

Jeg synes det var beroligende med sovepose mtp kvelningsfare, men også at han ikke blir kald ila natta når han ligger oppå dyna.

Anonymkode: e2cad...9b2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Moren min brukte nattposer på oss når vi var små, i dag er vi fra alderen 32-45 år gamle. Hun sverget til de, er ikke en ny ting 😊

Anonymkode: 9f6f1...ea5

• Liker 6
Skrevet

Datteren min trives veldig godt i nattpose. Vi har forsøkt dyne flere ganger, men det vil hun ikke ha. Hun har brukt pose fra hun var ganske ny og fram til nå, snart 3 år.

Vi har 3 nattposer fra Marks&Spencer som er Tog 2. De bruker hun på litt varmere netter. Har også 3 nattposer fra samme plass som er Tog 2,5. De brukes på kaldere netter. 

Anonymkode: 9dd44...caf

Skrevet

Har 4 barn, aldri brukt eller sett behovet.

Anonymkode: 3c42a...343

Skrevet

Nei, jeg brukte ullpysj fra Nøstebarn (sånn med føtter) til småen da han var baby og ofte sparket vekk dyna. Ullpysj holdt han varm nok likevel. 

Skrevet

Vi bruker nattpose, har brukt det fra start og føler det er tryggere enn dyne. Veldig fornøyd! Har noen greie fra HM. 

Anonymkode: 60690...e56

Skrevet

Har brukt nattposer fra easygrow og done by deer siden vi kom hjem fra sykehuset. Nå er ungen 1 år og 4 mnd. 

Anonymkode: e9d21...6b1

Skrevet

Våre har ikke ligget under dyna og ville blir kalde uten nattpose. Har brukt fra HM, Ikea og Easy Grow. Helt supert, toåringen her bruker fremdeles og sover veldig godt😴

Anonymkode: b20e4...410

Skrevet

Sønnen vår har aldri brukt dyne på natta, alltid brukt nattpose. Veldig fornøyd med det, har sluppet å være bekymret for at han skulle få dyna over ansiktet. Bruker fortsatt nattpose, og nå når han er 1,5 år er det veldig greit for oss å bruke så vi slipper å tenke på at han skal reise seg fra senga og slå seg når vi sover (han ligger i dobbelsenga med meg). 

Anonymkode: dfdbf...75d

Annonse
Skrevet

Aldri brukt noe annet enn nattpose! Det er mye tryggere ☺️

Skrevet

Eldste brukte nattpose fra han var et par mnd, frem til han ble tre år. Yngste på 1,5 år bruker det også hver natt nå.

Synes det er kjempegreit at den funker som en dyne, men de klarer ikke å sparke den av. Har hatt tynne poser til vår/høst og tykkere om vinteren. I sommervarmen sover de uten.

Skrevet

Har brukt på begge 😊 mest de fra easygrow i bambus pluss noe, (2 størrelser)men yngste som er født i juni brukte en tynn i muslin den første sommeren. 
med eldste ble det lettere å legge ned etter amming på natta da han slapp å kjenne den kalde senga mot huden. 
Eldste brukte til han var rundt 2 år, yngste 1,5 år. 

Anonymkode: 2ac37...029

Skrevet

Vi bruker det, kjøpte da hun ble 3 mnd. Angrer på å ikke ha kjøpt før. 

Sover bedre og får ikke dyne over hodet. Så da sover jeg bedre også 😅

Anonymkode: ea585...31f

Skrevet

Jeg har brukt nattpose på begge mine. Det var en trygghet for oss foreldre at de ikke havnet under dynen mtp kvelningsfare og at de ikke ble liggende kalde eller havnet med hodet ned i dynen om de la seg oppå. Ble brukt flittig frem til vi tok av sprinklene ved 2 års alder. 

Anonymkode: efe06...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...