Gå til innhold

Kan en mann bruke hvite dressbukser for damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en mann bruke hvite dressbukser som egentlig er ment til damer? Hadde dere eventuelt reagert noe på det? Fant en bukse jeg synes er utrolig behagelig, men den er egentlig en damebukse. 

Anonymkode: 4250c...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke forskjell på dressbukser for de ulike kjønnene. Med mindre det er noe bling, eller annen dekor på de.  Så lenge buksen passer og sitter fint, så hadde jeg ikke lagt merke til det.

Anonymkode: 9a02f...1d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan en mann bruke hvite dressbukser som egentlig er ment til damer? Hadde dere eventuelt reagert noe på det? Fant en bukse jeg synes er utrolig behagelig, men den er egentlig en damebukse. 

Anonymkode: 4250c...69a

Haha, nei det kan du ikke 

Anonymkode: 2a9f4...e83

• Liker 1
Skrevet

Ja, om du får plass til utstyret du har mellom beina. 

Anonymkode: 94a50...ebd

Skrevet

Klarer ikke komme på et antrekk med hvit dressbukse som ville vært fint uansett, er generelt lite fan av hvite bukser annet enn linbukser, men om du liker det så spiller det jo ingen rolle om det er dame eller herrebukse så lenge den passer. 

Anonymkode: d0420...694

• Liker 1
Skrevet

Kor mange gonger skal du stille dette spørsmålet, TS??

Anonymkode: 35155...068

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle kan kle seg i det de selv trives i, synes jeg.

Skrevet

Kle deg i det du vil, men for min del, du tiltrekker deg ikke positiv oppmerksomhet med det. Men da kommer det jo an på hva du er ute etter.

Anonymkode: c753e...c2d

Skrevet

Bukser er bukser. Jeg liker bedre kjoler.

Anonymkode: 3c2f8...208

Skrevet

Hvis du har damerumpe så (som forøvrig er den ene tinge jeg misliker sterkest hos en mann).

Anonymkode: a6187...1f8

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis den passer må det jo være greit, men vanligvis vil den vel være litt liten og ha feil passform for de fleste menn? 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...