AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Barna er 12 år gamle. Jeg vet det er tøffe tider økonomisk, men dette er jo helt krise. Tenk om det kommer frem? Sønnen kommer jo til å bli mobbet. Skal jeg si til henne at jeg og andre vet og oppfordre henne til å slutte eller holde munn? Det snakkes mye om dette i lokalsamfunnet og tenker det bare er spørsmål om tid før det dessverre kommer ut til barna på en eller annen måte. Bor i en middels stor by på Østlandet. Anonymkode: bad57...cf2 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 9. september 2023 Hvorfor kommer sønnen til å bli mobbet? Av deg? Behandle henne som alle andre. Anonymkode: a8c15...140 36 16
visp Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Jeg tenker at hun nok er ganske kort i nøtta fra før, så tviler på at du får reddet situasjonen der. Noen som utsetter barna sine for noe sånt er mindre intelligente. Lost case. 14 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Hvordan fant du ut at hun selger sex? Anonymkode: c1a72...b4f 12 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Jeg ville nå ikke sagt noe til henne men minnet folk som prater om det på det at hun har ett uskyldig barn oppi dette og at en skal være forsiktig så en ikke bidrar til det at det går ut over ham. Anonymkode: 4d7e8...e2e 10 10
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Tester varen? Anonymkode: 12fb7...268 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kommer sønnen til å bli mobbet? Av deg? Behandle henne som alle andre. Anonymkode: a8c15...140 Ikke vær dum. Du forstår vel at folk blir mobbet av de merkeligste ting, og om det kommer frem at moren til denne sønnen selger seg så er det ikke rart om de andre barna snakker og sønnen får det vanskelig. Det er så klart kjempetrist, men slik er jo barn. Det hadde vært leit om det hadde kommet frem til barna. Anonymkode: bad57...cf2 8 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan fant du ut at hun selger sex? Anonymkode: c1a72...b4f Utroskap i en av husstandene her. Kona gikk inn på mannens telefon og kom over denne damen. Han hadde heldigvis ikke vært utro med akkurat henne, men det var slik det ble oppdaget. I hvert fall det som blir sagt. Kjenner ikke dette paret. Anonymkode: bad57...cf2 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke vær dum. Du forstår vel at folk blir mobbet av de merkeligste ting, og om det kommer frem at moren til denne sønnen selger seg så er det ikke rart om de andre barna snakker og sønnen får det vanskelig. Det er så klart kjempetrist, men slik er jo barn. Det hadde vært leit om det hadde kommet frem til barna. Anonymkode: bad57...cf2 1 minutt siden, AnonymBruker said: Utroskap i en av husstandene her. Kona gikk inn på mannens telefon og kom over denne damen. Han hadde heldigvis ikke vært utro med akkurat henne, men det var slik det ble oppdaget. I hvert fall det som blir sagt. Kjenner ikke dette paret. Anonymkode: bad57...cf2 Virker som om det er voksnes oppførsel for er problemet her. Anonymkode: a8c15...140 26 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 visp skrev (6 minutter siden): Jeg tenker at hun nok er ganske kort i nøtta fra før, så tviler på at du får reddet situasjonen der. Noen som utsetter barna sine for noe sånt er mindre intelligente. Lost case. Egentlig samma hva de er, men føler jeg har en plikt til å forsøke å få stoppet dette for sønnens skyld. Det kan jo være hun hadde stoppet med dette om hun visste at folk visste i frykt for at sønnen skulle kunne få det vanskelig? Er liksom bare det jeg tenker på her. Anonymkode: bad57...cf2 4
GammelKaktus Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 Hadde ikke gjort noe med det, er ikke min sak hvordan man velger å tjene penger. Vil jo tro at om man velger å gjøre slike ting så vet man at det er en risiko for at folk finner utav det. 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virker som om det er voksnes oppførsel for er problemet her. Anonymkode: a8c15...140 Ja, barna har selvsagt ungene skyld i hva foreldrene driver med. Anonymkode: bad57...cf2
Numii Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utroskap i en av husstandene her. Kona gikk inn på mannens telefon og kom over denne damen. Han hadde heldigvis ikke vært utro med akkurat henne, men det var slik det ble oppdaget. I hvert fall det som blir sagt. Kjenner ikke dette paret. Anonymkode: bad57...cf2 Så du har kun annenrangs eller tredjerangs informasjon med et par du ikke kjenner som kilde? 16 9
visp Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Egentlig samma hva de er, men føler jeg har en plikt til å forsøke å få stoppet dette for sønnens skyld. Det kan jo være hun hadde stoppet med dette om hun visste at folk visste i frykt for at sønnen skulle kunne få det vanskelig? Er liksom bare det jeg tenker på her. Anonymkode: bad57...cf2 Ja, du og de fleste tenker på sønnen oppi det. Det gjør ikke moren. Hva skal man gjøre liksom? 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Ja, barna har selvsagt ungene skyld i hva foreldrene driver med. Anonymkode: bad57...cf2 Vel, folk hadde vel ikke visst det hvis ikke dette paret hadde spredt det? At kvinner selger bilder til voksne menn skader ingen direkte. Ryktespredning og sladder, derimot. Virker som om du er rimelig aktiv i dette selv. Anonymkode: a8c15...140 15 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 Numii skrev (Akkurat nå): Så du har kun annenrangs eller tredjerangs informasjon med et par du ikke kjenner som kilde? Aner ikke om det er sant at han ikke har vært utro med henne, men det var ingenting som pekte på akkurat det inne på den kontoen i hvert fall, Har ett vennepar som er omgangsvenner med dem. Hun har vist meg screenshot av profilen hennes så jeg vet at det ikke er oppspinn. Anonymkode: bad57...cf2 1
Lorieen Skrevet 9. september 2023 #17 Skrevet 9. september 2023 Om du er et anstendig menneske: Du kontakter denne moren og informerer henne om RYKTENE som går. For det er det det er - rykter. Du har null bevis. Kun hear-say. Så kan hun vurdere selv hva hun gjør med informasjonen du gir henne. 9 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18 Skrevet 9. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Aner ikke om det er sant at han ikke har vært utro med henne, men det var ingenting som pekte på akkurat det inne på den kontoen i hvert fall, Har ett vennepar som er omgangsvenner med dem. Hun har vist meg screenshot av profilen hennes så jeg vet at det ikke er oppspinn. Anonymkode: bad57...cf2 Så de som sprer dette er voksne kvinner. Skikkelig bra oppførsel . Sper screenshots, men er samtidig SÅ bekymret for at sønnen skal bli mobbet. Anonymkode: a8c15...140 21 15
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #19 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, folk hadde vel ikke visst det hvis ikke dette paret hadde spredt det? At kvinner selger bilder til voksne menn skader ingen direkte. Ryktespredning og sladder, derimot. Virker som om du er rimelig aktiv i dette selv. Anonymkode: a8c15...140 Var ikke bare bilder som kunne kjøpes der i følge det jeg så, men uansett. Det er ikke det viktigste oppi dette. Jeg spør om jeg kan si fra til denne kvinnen at dette blir snakket om så hun i hvert fall får en sjanse til å slutte med dette før det kommer frem. Anonymkode: bad57...cf2 2
LillaGorilla<3 Skrevet 9. september 2023 #20 Skrevet 9. september 2023 Det er ikke ulovlig å selge sex, uansett hva man måtte mene om det. Så akkurat det får du gjort svært lite med. Er du reelt bekymret for barnets ve og vel, kan og bør du sende en bekymringsmelding til barnevernet. Når det er sagt, «har hørt at» fra en forsmådd kone med utro mann er ikke noe jeg ville lagt så mye vekt på. Og at en eller annen utro fyr har sett en naken dame på internett, er ikke nødvendigvis noe barnevernet heller kommer til å bruke tid på. 9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå